Bezjēdzīgā ceļa greiderēšana Piltenē!
Kāpēc neviens nepārbauda idarīto darbu? Nauda iztērēta un jēgas nekāds.Pavasarī ar velkamo šlūci noskrēja trepes bija pēc pāris dienām ,malas vispār neņem klāt ,drīz vieglie nevarēs izmainīties.Un tad atkal tikai pa virsu nogrāpstīja prom un atpakaļ ,ka zāle pēc geiderešanas vidū bija palikusi ,un pluss vēl ar krūmiem aizaudzis .Super! Un plus vēl bija laiks kad laboja ar naglainiem būvgružiem,jo grants karjeras jau iztirgotas!
Komentāri (5)
Nu kā nav jēgas, ja nauda iztērēta?! Kāds to naudu saņēma- lūk visa darītā visupirmā jēga! Latvijā pašvaldībās ierasta prakse. Un arī valdībā.
Mūsu ceļš pirms greiderēšanas bij labs + - ar divām bedrem.
Tagad tas ir sabojāts,gar malām tam ir sastumti kukuržņi. Ziemā sasalstot gar malām nebūs iespējams braukt,jo kas gan gribēs plēst savu auto.
Ceļi ir sliktāki, mašīnas biežāk sabojājas, tās biežāk remontē un budžets tiek papildināts ar nodokļiem. Valdnieki jūtas labi, bet viņiem nerūp cilvēki.
Greiderēt ir jāmāk. Bedres ir nevis jāaizvelk ciet ar materiālu, bet bedres ir ,,jāizgriež''. Tas irdenais materiāls, ar kuru aizvelk bedri pēc brīža noplok un bedre veidojas pa jaunam. Ja virskārtu noņem līdz bedres dibenam un tad pa jaunam izvelk uz ceļa klātnes, tad bedru rašanās nav tik izteikta un ceļš kalpo ilgāk. Protams svarīgi ir ceļa stāvoklis, tas nevar būt salijis slapjš,tas nevar būt izkaltis, vislabākais rezultāts ir ar mitru virsmu,tad kad peļķes ir izžuvušas. O, jā, tas prasa krietni vairāk degvielas.
Neesu greiderists bijis,bet grants ceļus greiderē tā ja ti speči nejēdz. No abām pusēm uz vidu un pēc tam trešo reizi vidu izlīdzina,bet diez vai trešā reize vispār ira??? Un tur taisnība bedres nekad neizgriež tikai aizlīdzina