Šonedēļ ir noslēgušies būvdarbi būvprojektā ''Bērzu ielas pārbūve posmā no Ganību ielas līdz Zvaigžņu ielai, Ventspilī''.
Noslēgušies būvdarbi Bērzu ielā
12Bērzu ielas pārbūves darbu ietvaros tika veikta 2200 m2 jauna bruģakmens brauktuves seguma izbūve 300 m garumā un 7 m platumā, 900m2 apvienotā velobraucēju gājēju celiņa izbūve pāra numura pusē 300m garumā un 3m platumā, ielas nepāra numuru pusē 600m2 ietves izbūve 300m garumā un 2m platumā, kā arī pieslēgumos pie brauktuves izbūvētas reljefa joslas gājējiem ar redzes traucējumiem. Atjaunota lietus kanalizācija - izbūvējot 18 jaunas ūdens uztvērējakas un jaunas caurules no uztvērējakas līdz lietus kanalizācijas kolektoram. Uzstādīts mūsdienīgs un energoefektīvs ielas apgaismojums, veikti apzaļumošanas darbi un iestādīti deviņi bērzi.
Vienlaicīgi ielas pārbūves darbu ietvaros veikta ūdensapgādes tīklu pārbūve 579 m garumā un kanalizācijas tīklu pārbūve 25 m garumā. Veicot ūdensapgādes un kanalizāciju tīklu pārbūvi ir uzlabota ūdensapgādes nepārtrauktība un drošība gan piegulošajām 23 mājsaimniecībām, gan arī pilsētas kreisā krasta Jaunpilsētas rajonam un daudzdzīvokļu māju rajonam (piemēram, deviņstāvu māju rajona iedzīvotājiem). Labiekārtošanas darbu ietvaros tika veikti arī siltumtrases būvniecības darbi no Zvaigžņu ielas līdz Vītolu ielai un izbūvēts atzars pie Vītolu ielas, kur paredzēts siltumtrases turpinājums.
Komentāri (12)
Ja blakus ir tāda noslogota iela kā Inženieru, tad kādēļ šeit bija jātaisa vēl viena šāda plata iela? Šajā posmā, kur bieži tiek pārmērīgi pārsniegts braukšanas ātrums, jo iela ir tik nevajadzīgi plata, varēja uztaisīt kādu sašaurinājumu vienas joslas platumā kā arī papildus apzaļumot. Būti droši, funkcionāli un organizētu satiksmi prom no dzīvojamās zonas, kur daudz skolènu dodas no un uz 1. Pamatskolu. Viss ir smuki, kā jau Ventspilī, bet dziļāk neviens nav padomājis.
Informējam, ka Bērzu ielas brauktuves platums pirms pārbūves bija 9 m, kā dēļ autovadītāji biežāk pārkāpa braukšanas ātrumu un ceļu satiksmes noteikumus. Šobrīd ielas brauktuves platums ir pārbūvēts 7m platumā, atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem. Gājēju drošai kustībai abās ielas pusēs ir izbūvētas gājēju ietves. Ja netiek ievērots braukšanas ātrums pilsētas teritorijā un tiek pārkāpti ceļu satiksmes noteikumi, lūdzam informēt Valsts policiju, kura ir tiesīga sodīt ceļu satiksmes noteikumu pārkāpējus.
Informējam, ka Bērzu ielas brauktuves platums pirms pārbūves bija 9 m, kā dēļ autovadītāji biežāk pārkāpa braukšanas ātrumu un ceļu satiksmes noteikumus. Šobrīd ielas brauktuves platums ir pārbūvēts 7m platumā, atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem.
Kā ielas platums korelē ar automašīnas ātrumu? :)
Un kurš CSN pants nosaka, ka klātnei jābūt 7 metri? Gorbunova parakstītajam Par autoceļiem 27/1 punktā nekas nav minēts.
Bērzu nav tranzīta iela, nebraucu pirms, jo bedraina, nebraukšu arī turpmāk. Ar ričuku gan, jo bija tukša un ietilpa maršrutā.
Atkarībā no autoceļu jeb ielu kustības intensitātes un noslodzes, ielu platumu normālprofilus reglamentē autoceļu un ielu būvnoteikumu likums.
Galvenais lai nebūtu braucamā daļa AUGSTĀKS par PRIVĀTĪPAŠUMA ZEMI...
Kurš izdomāja likt pie Ganību ielas krustojumā paaugstinātas līnijas, kuras visi apbrauc lai nebojātu mašīnu?
Vajadzēja vienu paaugstinājumu (guļošo p.)..
Problēma ir nevis pašās akustiskajās līnijās (tās, manuprāt, ir ļoti labs risinājums, lai pievērstu uzmanību, ka jādod ceļš, un tam būtu jābūt patīkamākam nekā guļošajam), bet gan to augstumā. Līdzīgs risinājums jau gadiem ir citā Latvijas pilsētā, un tur nav problēmu ar auto bojāšanu.
Šeit Ventspilī kāds ir krietni pārspīlējis ar līniju augstumu. Es pieņemu, ka lielajās tranzītielās tas ir skaidrojams ar to, ka arī smagajiem auto ir šīs līnijas jādzird, bet šeit...?
Pie Pļavas ielas varētu uzlikt zīmi ar ierobežojumu 30km, jo bērniņi no 1.pamatskolas dodas uz t/c Baku, kā arī uzvilkt dūmu tālāk no skolas, jo tur laikam nav iekārtota vieta smēķēšanai.
Informējam, ka Pļavas ielā jau ir uzstādīta ceļazīme, kas norāda, ka maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 30km/h.
Manuprāt tās līnijas dara savu darbu labi, braucēji nudien samazina ātrumu, ievēro STOP zīmi, gājējiem ar drošāk!
Bet par Pļavas skolu runājot - tur jau ir ātrumu ierobežojoša zīme, turklāt no rītiem tur policists dežūrē, skatās lai bērni droši nokļūtu skolā!
Viss atkarīgs no saprāta līmeņa, kas savukārt ietekmē arī braukšanas ātrumu. Tiem, kam jūras līdz ceļiem un ir pārliecināti, ka ir dzimuši auto braucēji, tikai zvaigznes ne tā sastājās un trasē sevi nav izdevies pierādīt, tie ir pārliecināti, ka jebkura iela, jo sevišķi, ja tā ir platāka/brīvāka ir viņu iespēja sevi pierādīt. Un, diemžēl, rāda ko māk/nemāk. Un ir laime, ja tādi pamana STOP zīmes, šīs uzkrāsotās līnijas, gājēju pārejas utt. Jo bieži viņi uzskata, ka pat luksofora sarkanais attiecas tikai uz mašīnu aiz viņiem!
Jau rok atkal.