Pašvaldības SIA ŪDEKA atgādina, ka Ventspils daudzdzīvokļu māju iedzīvotājiem ik mēnesi no 25. līdz 28. datumam ir jāpaziņo savu aukstā un karstā ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi.
Pašvaldības SIA ŪDEKA aicina lietot Klientu portālu
0Skaitītāju rādījumus iespējams paziņot divos veidos – elektroniski Klientu portālā www.klientiem.udeka.lv vai ierakstot rādījumus iepriekšējā mēnesī saņemtajā rēķina pasaknītī un iemetot to mājas pārvaldnieka norādītajā pastkastītē.
Sakarā ar ārkārtējo situāciju valstī Covid-19 vīrusa dēļ skaitītāju rādījumu nodošanas kārtībā nekādu izmaiņu nav, tomēr uzņēmums aicina vairāk izmantot tieši elektronisko rādījumu paziņošanas veidu, lai fizisko rādījumu lapiņu būtu pēc iespējas mazāk, tādējādi samazinot iespēju izplatīties nepatīkamajai slimībai. Kā zināms, vīruss kādu laiku ir dzīvotspējīgs arī uz virsmām, un lapiņu nodošana fiziskā veidā tomēr prasa lieku pārvietošanās reizi, kas šobrīd nav ieteicama.
Lai sāktu lietot Klientu portālu, ir jāpiesakās, sūtot e-pastu uz [email protected] un norādot:
-
vārdu un uzvārdu;
-
klienta kodu (tas atrodams uz kāda no iepriekš saņemtajiem rēķiniem);
-
e-pasta adresi.
Klientu portāla pieejas dati tiks nosūtīti uz norādīto e-pastu. Pēc tam jādodas uz www.klientiem.udeka.lv un attiecīgajos laukos jāievada saņemtie dati (paroli var nomainīt pēc saviem ieskatiem, lai vieglāk atcerēties; ieejas vārds paliek nemainīgs).
Kad klients iegājis portālā, tad jāspiež uz lauka Ūdens skaitītāja rādījumi un lodziņā Jauno rādījumu ievade jāieraksta skaitītāju rādījumi un jānospiež poga Nosūtīt. Lodziņš ir aktīvs tikai no 25. līdz 28. datumam (pirms vai pēc šiem datumiem portāls neļauj ievadīt skaitītāja rādījumus).
Klientu portāla izmantošana sniedz vairākas priekšrocības:
-
ērtu, vienkāršu, ātru un videi draudzīgu veidu, kā ik mēnesi no 25. līdz 28. datumam paziņot savu aukstā un karstā ūdens skaitītāju rādījumus;
-
atgādinājumu saņemšanu par skaitītāju rādījumu nodošanu savā e-pastā katra mēneša 25. datumā;
-
elektronisko rēķinu saņemšanu savā e-pastā, kas ir bezmaksas pakalpojums (šobrīd rēķinus savā e-pastā saņem vairāk nekā 10 600 kapitālsabiedrības daudzdzīvokļu māju klienti, kas ir teju 80%);
-
iespēju Klientu portālā apskatīt iepriekšējo mēnešu rēķinu būtiskāko informāciju (summu, apmaksas datumu, laika periodu, par kādu izrakstīts rēķins);
-
informāciju par skaitītāju verificēšanas datumu, kā arī paziņojumu saņemšanu savā e-pastā, kad verifikācijas termiņš tuvojas beigām.
ŪDEKA vērš uzmanību, ka, ja arī kādu iemeslu dēļ neizdodas nodot rādījumus šajā saspringtajā ārkārtējās situācijas laikā – nav jāraizējas, jo rēķinā tiks piemērots klienta pēdējo mēnešu vidējais patēriņš, kas parasti būtiski neatšķiras no faktiskā. (Jāatceras gan, ka vidējais patēriņš var tikt piemērots tikai trīs reizes pēc kārtas.)
Norēķini pašlaik attālināti
Šobrīd uz laiku ŪDEKAS Klientu daļās ir pārtraukta klientu klātienes apmeklējumu pieņemšana, tai skaitā netiek pieņemti maksājumi kasēs. Tiem ventspilniekiem, kuri līdz šim ieraduši maksājumus veikt klātienē, lai neiekrātos parāds, ko vēlāk būs grūtāk apmaksāt, uzņēmums iesaka apdomāt visus variantus, kā rēķinu apmaksu šobrīd veikt attālināti. Piemēram, lūgt radu, draugu vai paziņu palīdzību, kuriem ir pieeja datoram un internetam. Tomēr, ja nav iespējams veikt rēķinu apmaksu elektroniski, aicinām nogaidīt un apmaksu veikt pēc ārkārtas situācijas atcelšanas, kad Klientu daļas atsāks apmeklētāju pieņemšanu. Līdz tam par rēķina apmaksas termiņa kavējumu soda nauda netiks piemērota.
Pašvaldības SIA ŪDEKA izsaka pateicību klientiem, kuri ik mēnesi apzinīgi paziņo skaitītāju rādījumus noteiktajā periodā, kā arī savlaicīgi veic maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem! Uzņēmums novēl klientiem veselību un izturību šajā iepriekš nepieredzētajā un paliec mājās laikā!
Nepieciešamības gadījumā aicinām šobrīd sazināties telefoniski – tālr. 63663010 – vai rakstot e-pastu: [email protected]
Apmaksāta informācija.
Komentāri (0)