Pamatojoties uz 2020. gada 12. marta Ministru kabineta rīkojuma nr. 103 Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu 4.1. punktā pausto – «valsts un pašvaldību iestādēm izvērtēt un iespēju robežās nodrošināt klātienes pakalpojumu sniegšanu attālināti» –, Sociālais dienests plāno organizēt klientu apkalpošanu šādi:
Ventspils pilsētas Sociālā dienesta pakalpojumu nodrošināšana ārkārtējas situācijas apstākļos valstī
0
Nr. |
Sociālās palīdzības veids |
Rīcība |
1. |
Pabalstu izmaksa kasēs |
Jebkura pabalstu izmaksa kasēs tiek pārtraukta uz laiku līdz ārkārtas situācijas atcelšanai valstī. Aicinām ikvienu personu izmatot iespēju pabalstu saņemt norēķinu kontā, to var risināt, telefoniski sazinoties ar Sociālo dienestu. |
2. |
Pabalstu iesniegumu pieejamība klientiem un to iesniegšana
|
Iesniegumu pieejamība elektroniski – mājaslapās www.ventspils.lv, www.latvija.lv. Iesniegumu pieejamība klātienē – Sociālajā dienestā Raiņa ielā 10 speciāli paredzētā vietā pie ieejas Sociālajā dienestā. Iesniegumu iesniegšana – pastkastītēs pie Sociālā dienesta ieejām Raiņa 10 un Talsu 39 vai speciāli izveidotā kastē pie Raiņa ielas 10 ieejas durvīm, vai elektroniskā dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu: [email protected]. *Iesniegumi tiek pieņemti arī brīvā formātā. |
3. |
Klientu saziņai |
Elektroniski – e-pasts: [email protected]; Pa tālruni – 63601210 (Raiņa ielā 10), 63663002 (Talsu ielā 39). |
4. |
Trūcīgās personas pabalstu garantēto minimālo ienākumu (GMI) līmeņa nodrošināšana un dzīvokļa pabalsta saņemšana |
Ikviena pabalsta izmaksa tiks veikta tikai personas norēķinu kontā līdz laikam, kad valstī tiks pārtraukta ārkārtas situācija. |
5. |
Statusu piešķiršana |
Esošiem klientiem – lai uzzināt detalizētu organizācijas kartību par trūcīgā vai maznodrošinātā statusa pagarinājuma kārtību, aicinām sazināties telefoniski. Pirmreizējie klienti – lūdzam zvanīt, darbinieki telefoniski iepazīstinās ar kartību, kā rīkoties, lai iegūtu trūcīgā vai maznodrošinātā statusu, atbilstoši šā brīža darba organizācijas kārtībai. |
6. |
Pabalsti uz norēķinu kontiem |
Pabalstu izmaksa uz norēķinu kontiem notiek bez izmaiņām. |
7. |
Lieldienu pabalstu izmaksa uz norēķinu kontiem |
Pabalsta izmaksa uz norēķinu kontiem notiek bez izmaiņām. |
8. |
Lieldienu pabalstu izmaksa kasēs |
Pabalstu izmaksa kasēs tiek pārcelta uz laiku pēc ārkārtas situācijas valstī. Aicinām ikvienu personu, kas jau uzrakstījusi iesniegumu, izmatot iespēju šo pabalstu saņemt norēķinu kontā, to var risināt telefoniski, sazinoties ar Sociālo dienestu. |
9. |
Lieldienu pabalstu izmaksa ar piegādi mājās |
Pabalstu izmaksa ar piegādi mājās tiek pārcelta uz laiku pēc ārkārtas situācijas valstī. (Klienti tiek telefoniski informēti.)
|
10. |
Klientu apsekošanas dzīvesvietās |
Tiek pārcelta līdz brīdim, kamēr tiks atcelta ārkārtas situācijas valstī. |
11 11. |
Zupas virtuve un naktspatversme |
Klients vēršas pie pakalpojuma sniedzēja, Sociālais dienests ir izsniedzis pakalpojuma sniedzējam sarakstu ar saņēmējiem. Jaunie klienti tiek identificēti, pakalpojumu sniedzējam sazinoties ar Sociālo dienestu. |
12. |
Ievietošana pansionātos |
Nepieciešama ģimenes ārsta izziņa par veselības stāvokli, kuru nepieciešams nosūtīt elektroniski ieskenētu uz e-pastu: [email protected]. Vai dokumentu ievietot pastkastītēs pie Sociālā dienesta ieejām Raiņa 10 un Talsu 39 vai speciāli izveidotā kastē pie Raiņa ielas 10 ieejas durvīm. |
13. |
Drēbju izsniegšanas punkts |
Biedrība Diakonijas centrs Ventspilī drēbju istaba Raiņa ielā 16 slēgta līdz brīdim, kamēr tiks atcelta ārkārtas situācijas valstī. |
Aicinām būt saprotošiem un sekot līdzi aktuālajai informācijai!
Apaksāta informācija
Komentāri (0)