Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome nolēma atbalstīt projekta ''Ražošanas ēkas un publiska auto stāvlaukuma izbūve Ganību ielas industriālajā zonā, Ventspilī'' iesniegšanu Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai (CFLA), kas ir Eiropas Savienības līdzfinansētu projektu realizācijas sadarbības partneris no valsts puses.
Būvēs jaunu ražošanas ēku
35Rūpējoties par darba vietām un labvēlīgas uzņēmējdarbības vides uzturēšanu pilsētā, pagājušā gada pavasarī pašvaldības iestāde ''Ventspils osta'' bija sagatavojusi un iesniegusi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) projekta idejas pieteikumu par jaunas ražotnes būvniecību Ventspilī, piesaistot Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu.
VARAM īstenoja ERAF finansējuma projektu priekšatlasi, kuras rezultātā 2021. gada nogalē ar Ministru kabineta rīkojumu tika atbalstītas 18 pašvaldību idejas, to skaitā ir arī Ventspils pieteiktais projekts.
Projektu 2022., 2023. gadā īstenos ''Ventspils osta''. Projekta kopējās izmaksas plānotas 4,3 milj. EUR apmērā, no kurām 2,41 milj. EUR - ERAF finansējums.
Projekta mērķis ir revitalizēt degradēto teritoriju industriālajā zonā Ganību ielā 99, kurā plānots izbūvēt ražošanas ēku un loģistikas laukumu, savukārt Krustkalna ielā 6, plānots izbūvēt stāvlaukumu 0,43 ha platībā, 98 automašīnām.
Jaunā ražošanas ēka, aptuveni 2 400 m2 platībā, funkcionāli paredzēta diviem tehnoloģiski augsti attīstītiem uzņēmumiem, kas radīs vismaz 45 jaunas darba vietas. Ražotnes kopējā teritorija plānota 1,3 ha platībā.
Komentāri (35)
Baigi diezgan riktīgi normāli. Paldies liels.
Izmantos arī kvalificēto darbaspēku no Ukrainas?
Un metālu?
Droši domā - bleķi.
Kārtējā pārgudrā ražotne,kur maksās minimālo algu,viss kartībā,komunisms un saulāinā nākotne laužas pa visām durvīm iekšā:)
Tāds plašs skatījums tev, varbūt vari sazināties ar investoru un izrunāt algu jautājumu?
Tad pārcelies uz laukiem, tur tevi netraucēs neviena ražotne, daudzi būtu laimīgi, ja tiktu pie jebkāda darba.
Larijs varētu mūs arī iepazīstināt ar saviem izveidotajiem uzņèmumiem un kā tur tiek malsātas algas. Būtu interesanti redzēt cik konkurētspèjīgs ir šāds uzņèmums
:)Vītol,tu tici brīnumiem?Es ne,esmu no tā vecuma izaudzis.Un nav arī jābūt gaišreģim:)
Laikā, kad ostā smagi un vēl smagāki laiki tiek prognozēta, šādas darba vietas ir vairāk nekā vajadzīgas. Skaidrs, ka ir visādi ar tiem uzņēmumiem, bet lielā mērā pateicoties tiem arī Ventspils ekonomika turās....
Pēteri, būtu jau labi, ja vienīgi varētu tikt vaļā no komunistiskās (iz)saimniekošanas un "ja vdoļe" principa, tad arī darbaļaudis ražojot Eiropas līmeņa preces varētu saņemt tāda paša līmeņa atalgojumu!
Oskar, tu kaut kā jauc kopā divas lietas - būvēs māju pašvaldība vai brīvosta, bet tālāk jau citi uzņēmēji to apsaimnieko un arī algas maksā.
Jā, tikai tās ēkas viņiem kaut kā dārgi sanāk un līdz ar to arī nomas maksas. Darba devējs tak no savas kabatas tās izmaksas nesegs! Rezultātā var ziņot par jaunu darba vietu rašanos, a atalgojums nu tā.
"Pasaulē ir divu veidu cilvēki- vieni rīkojas, otri - meklē vainīgos"
Let's go.
kam tik liel stavvieta tur vajdzīga 98 automašīnam? devenem riņķi brīvs viets un nav kur vakaros nolikt mašīn.
Tieši manas domas! Kādēļ tik mazā pilsētā nepieciešamas šādas milzu autostāvvietas? Kādēļ par šiem līdzekļiem nevar attīstīt sabiedrisko transportu, kurš ved darbiniekus uz un no darba? Darbiniekiem ietaupās līdzekļi, nepiesārņojam lieki dabu un paliek brīva teritorija, kuru attīstīt nākotnē.
Darbiniekiem vajadzēs, kur nolikt savas mašīnas, būsim reāli neviens nebrauks ar sabiedrisko!
Būtu pie mums arī tā kā laiks lēnām mainīt šo kultūru. Pilna stāvvieta Ganību ielā ar veciem dīzeļiem, kuri brauc uz darbu tepat no pilsètas. Pilnīgs absurds. Darbiniekiem pašiem šāds transports būtu kā jūtama piemaksa pie algas(neiztērètās degvielas ietaupījums + auto nolietojums)
Galvenais jau saņemt lēto eiropas naudiņu tupiem projektiem, kur vietējie var pasildīt rociņas. Pilsēta ar rītdienu…
Stāvvieta noderēs ne tikai jaunajam uzņēmumam, bet arī Piedzīvojumu parka apmeklētājiem, tur BMX sportistiem, piemēram, ļoti noderēs stāvvietas.
Bet vai būs jauna moto trase?
Yolo, uz īsiem attālumiem izdevīgāk braukt ar privāto auto ,piem, no centra uz Ganību ielu, bet no 9 stāvenēm uz Ventamonjaku - labāk ar sabiedrisko vai 2-3 darba biedri brauc ar vienu auto
Īsiem attālumiem ideāls ir velosipēds. Tas protams ne visiem ir piemērots, bet kā variants. Jā, braukt vairākiem kopā arī ir efektīva veids kā pārvietoties. Protams, ka šādas izmaiņas uzreiz ieviest nekad neizdosies, bet mūsu pilsēta ir perfekti piemērota tam, lai šajā virzienā mērķtiecīgi dotos. Nenoliedzami daži soļi jau ir veikti- daudzie veloceliņi un elektriskie mikriņi. Pèc 10 gadiem tā varētu jau būt mūsu vizītkarte, teiksim no automobīļiem brīvs pilsètas centrs.
>>yolo
Labs mēģinājums risināt auto problēmu centrā būtu brangi dārgas maksas autostāvvietas.Lai nebūtu ekonomiski izdevīgi pārvietoties pa pilsētu ar personisko automobili.
lai ieviest sabiedrisko uz ganibas iels pusi iedzīvotajiemm javac paraksti un tad ar visiem parakstiem uz domi.
Stāvlaukumu pilsēta :D
Bet skatos, ka neesmu vairs viens ar pieri sienā :)
Tas priecē.
Tā nu tas ir - nav mašīnas, nevajag stāvlaukumu, ir mašīna, vajag stāvlaukumu.
Man jau liekas, ka vajag, minimums, 20 gadus uz priekšu domāt nevis balstīties uz vecu dīzeļu teoriju.
Varētu padomāt, ka mašīnām ar ūdeņraža dzinēju vai saules akumulatoru stāvvietas nebūs nepieciešamas.
Bet kādēļ tik mazā pilsētā katram ir nepieciešama sava automašīna? Nevajadzīgs finansiāls slogs.
Kāpēc nevar uzrakstīt kad būs potenciālie nomnieki - uzņēmēji???
Tas pats kas ar Pobeda un jauno lokšņu fabriku - NEBIJA ENTĀD DESMITIEM JAUNĀS VAKANCES NEMAZ PUBLICĒTAS! Labākā gadījumā 1-3 vakances!!! Kad vienreiz Ventspils dome/osta beigs melot par saviem investīciju objektiem, ka nu tikai būs daudz jaunas darba vietas???? ES KAUTKĀ TO NEMANU! vispār solīja ka būs cik tur ap 400 jaunām vakancēm darba tirgū , ieskaitot ZIC utt, BET TĀ NAV!
Slikti lasīji! Bet ko var gribēt no Pāvesta, nebija jau latīniski šie sludinājumi!
Gan jau degvielas cena un visa dzīves dārdzība saliks visu pa vietām , visdrīzāk nāksies skriet ar kājām vai mīt pedāļus....vasarā jau pat patīkami , bet ziemā- , bet gan jau pielāgosies arī sliktos laika apstākļos tikt uz darbu, galvenais , lai darbs un dzīve būtu , pārējie it tikai dzīves sīkumi.
Psiholoģiskā un fiziskā slodze braucot ar riteni ziemas temperatūrās neatmaksājas ar ietaupīto naudu. 7 gadus nobraukāju. Dzīvi jābauda, kamēr zaļais kurss mūs nav piespiedis vergu dzīvei.
Nejēdzīgi pakārtot savu dzīvi domai, ka būs tikai sliktāk
No Kartavu laukuma līdz Buherim 20 min ko iet. Aizej līdz autiņam, pielaid - 5 min. aizbrauc, meklē stāvietu - 15 min. Dzinējs neuzsilis, pēc 3-5 gadiem sprauslas, dpf .... iemauks taaadu ciparu. Un lamāsies - tādus sūdus šodien ražo, viss tik dārgi ... :D