Autoceļa Piltene-Zlēkas 8. kilometrā ceļa virsmā konstatēti defekti, tādējādi uz autoceļa ieviests transporta masas ierobežojums līdz 10 tonnām, informēja AS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) Komunikāciju daļā.
Uz Piltenes-Zlēku ceļa ieviests transporta masas ierobežojums
10Kompānijā norādīja, ka pagājušā gada vasarā grants seguma valsts vietējam autoceļam "Piltene-Zlēkas" (V1309) posmā no 4,165. līdz 14,738.kilometram tika sakārtota ūdens novade, pastiprināts grants segums un veikta virsmas apstrāde ar šķembām un bitumena emulsiju. Būvdarbus veica SIA "Ostas celtnieks".
Pēc būvdarbu pabeigšanas šo autoceļu ir sācis pastiprināti izmantot kravas transports kā alternatīvu autoceļam Ventspils-Kuldīga-Saldus (P108), un, iestājoties atkusnim, autoceļa 8. kilometrā vietām sākušas atdalīties šķembas. Tādējādi kūstošā sniega ūdens ir iekļuvis ceļa segas virskārtā un pārmitrinājis virskārtas pamatni. Tāpēc aptuveni 50 metru posmā ceļš ir zaudējis nestspēju. Tāpat intensīvas satiksmes ietekmē posmā vietām sāk veidoties bedres.
LVC pārstāvji piebilda, ka autoceļa 14. kilometrā atrodas kokapstrādes uzņēmums un uz to braucošais smagais kravas transports arī turpmāk var ietekmēt ceļa stāvokli.
LVC pārstāvji norādīja, ka visā 10 kilometru garajā remonta posmā tika izmantotas vienas un tās pašas šķembas un viena un tā pati bitumena emulsija, kā arī arī ūdens novade šajā posmā ir sakārtota. LVC Ceļu laboratorija arī veica nepieciešamās pārbaudes ceļa remontdarbiem izmantotajiem materiāliem.
Vienlaikus LVC pārstāvji atzina, ka būvdarbi šajā ceļa posmā pērn ievilkās - būvnieks tos nepaveica līguma noteiktajā laikā, un virsmas apstrāde tika veikta arī septembra otrajā pusē, kas varēja ietekmēt ceļa stāvokli.
Lai mazinātu turpmākos bojājumus, autoceļa posmā ir ieviests masas ierobežojums, LVC reģionālās nodaļas speciālisti regulāri uzrauga bojāto segumu un tuvākajā laikā tiks lemts par turpmāko rīcību. LVC arī uzdos būvniekiem, iestājoties labvēlīgiem laika apstākļiem, atjaunot bojāto segumu.
Komentāri (10)
Galvenais lai kads ari kontrolētu šo ierobežojumu!
Tas ceļš ir vienkārši sakot,sajātslabāl būtu palicis grants segums ,tagad tur jādomā vai būs logs vesels vai nē,
Kas šis par stulbumu ,vai laucenieks vai pilsetnieks priekš tam maksājam nodokļus un ceļiem jābūt sakārtotiem gan laukos gan pilsētā ,bet vai tad posms Piltene-Zlēkas ir pilsēta?
Tīģeri..atšķirība ir liela - to ka laucinieki regulāri aiz nehujdarīt te sēž un absurdi piemēslo forumu. Fiška - izveidojiet savu majas lapu un tur arī varat taču spriest par savam tēmām. Alias - Kā mums laukos klājas,kādas mūsu dobes un kapēc vagas nav tik dziļas?! Kapēc piedirš....t forumu Ventspils forumā ? Jūtat atšķirību Tīģeri ( šakalis vien esat ) .Veiksmi lauciniek!
Vai neesi Šakāli no ostas celtnieka?
Šis nav forums,bet gan komentāri konkrētam rakstam. Neesmu to posmu braucis gadus 8. Ja vietējais zemnieks redz un zin ,tad viņam nav liegts izteikties šeit un jāveido nekāda mājas lapa.
p.s. Laucinieks ir cilvēks kurš audzē ēdamo manam galdam un noniecināt kādu man nenāk ne prātā.
VB ir Ventspils un Ventspils novada laikraksts.
Tatad arī laucenieku.
Un pilsetnieki arī medz izbraukt no pilsētām un laukiem.
Ja nemaldos portāls Ventas Balss ir publiski pieejams. Kam ir ko teikt lai raksta, sevišķi jau par tēmu, kas attiecas uz novadu, drīkst izteikties novadā dzīvojošie, drīzāk jau ventspilniekiem te nevajadzētu spraukties iekšā ar pamācībām.
Rakstos komentējam par tēmām, savstarpējos "čatiņus" , lūdzu, forumā!
Paldies!
Malači. Vismaz operatīvi. BET... no parunām padomju laikos šo posmu esot bikstījuši neskaitāmas reizes, jo blakus atrodas Venta, kurā ietekot pazemes strauti... Ceļam tik un tā nebūs lemta ilga dzīve.