Lai secinātu, kādā līmenī ir skolēnu lasīšanas, klausīšanās, rakstīšanas un runāšanas prasmes, 16. februārī 6. klases skolēni un 17. februrārī 3. klases skolēni pildīs diagnosticējošo darbu savā mācību valodā, informē Valsts izglītības satura centra (VISC) pārstāve Liene Bērziņa.
3. un 6. klašu skolēni pildīs diagnosticējošo darbu mācību valodā
2Diagnosticējošos darbus VISC organizē, lai pārbaudītu skolēnu pamazināšanas un prasmes atbilstoši mācību priekšmeta standarta prasībām, beidzot 3. un 6. klasi. Pēc pārbaudes darba skolēns sadarbībā ar skolotāju līdz mācību gada beigām varēs pilnveidot un nostiprināt savas prasmes.
Diagnosticējošo darbu vērtē, iegūto rezultātu izsakot procentos. Vērtējums neietekmē ne semestra, ne gada vērtējumu.
Pēc darba veikšanas un novērtēšanas skolotājs sniedz atgriezenisko saiti skolēnam un viņa vecākiem. Gan skolēnam, gan vecākiem ir iespējams iepazīties ar skolēna veikto un skolotāja novērtēto darbu.
Ja klasē kādu tēmu, kas iekļauta diagnosticējošajā darbā, bija objektīvi paredzēts apgūt vēlāk, tad skolotājs pieņem lēmumu uzdevumu par šo tēmu nepildīt un informē visus klases skolēnus. Diagnosticējoša darba vērtējumu tas neietekmē.
Komentāri (2)
Tō ir Ministrij Kontrōl-dārb?
Ko, pie velna, nozīmē mācību valoda?!
Tā ir domāta latviešu valodā vai kas?
Vai nav laiks beidzot atzīt, ka krievu skolās joprojām māca krievu valodā, un lauzītā latviešu valoda tur ir tikai ķeksīša pēc, nu varbūt ar retiem izņēmumiem?