Ventspils ostā brīvdienās varēja redzēt vācu populārākās kruīzu kompānijas Phoenix Reisen kuģi Amadea, kas bija pirmais no Noord Natie Ventspils Terminals (NNVT) piesaistītajiem kruīza kuģiem.
Ventspils ostā piestāja Vācijas populārākās kruīza kompānijas kuģis
8Nākamais kruīza kuģis ienāk jau šodien – Noble Caledonia sūta savu mazo un savdabīgo Serenissima. Savukārt lielākais no kuģiem tiek gaidīts24.augustā pirms plkst. 9, kad NNVT piestātnē ienāks piecu zvaigžņu viesnīca uz ūdens Seabourn Ovation. Kuģis ir pavisam jauns, sācis kuģot tikai šī gada maijā, bet uz Ventspili tas atvedīs 600 pasažierus no Lielbritānijas.
Uzņēmums uzsver, ka kruīzu biznesa kā jaunā produkta attīstīšana veicinās tūrisma attīstību pilsētā un reģionā, sekmēs pienesumu ekonomiskās attīstības jomā un paaugstinās pilsētas atpazīstamību plašākā mērogā. Kruīza bizness Ventspilī līdz šim bijis neaktīvs, jo nav nevienas institūcijas vai uzņēmuma, kas nodarbotos ar kruīza līniju piesaisti un iesaistīto pušu koordinēšanu, lai līnijas veiksmīgi darbotos Ventspilī. Dažu kruīzu organizatoru kuģi nesenā pagātnē gan apstājušies vietā netālu no Ventspils mola, taču ņemot vērā, ka tā nav pilnīgi piemērota šāda veida kuģu pietauvošanai un pasažieru apkalpošanai, NNVT pirms pāris gadiem uzsāka jaunu iniciatīvu kruīza kuģu piesaistē.
«Jau pirms diviem gadiem kļuvām par pilntiesīgiem asociācijas Cruise Europe biedriem, kas nodrošinājis pilnvērtīgu informācijas apriti un iespējas sevi reklamēt gan tematiskajos medijos, gan izstādēs,» stāsta NNVT Komercnodaļas vadītājs Artis Šenkevics. Terminālis kopā ar sadarbības partneriem veicis pārrunas un iedrošinājis pasaulē labi atpazīstamu kruīzu kuģu operatorus savās kartēs iezīmēt arī Ventspils ostu, izmantot prāmju termināļa izcilo ģeogrāfisko novietojumu, NNVT infrastruktūras priekšrocības šāda veida kuģu apkalpošanas nodrošināšanai, kā arī kompānijas līdzšinējo bagāto pieredzi pasažieru apkalpošanas jomā. Katru gadu tūristu plūsmas apjoms, kas dodas uz Zviedriju vai ierodas no tās ar prāmi, ievērojami pārsniedz 130 000.
«Līnijas savus maršrutus un apmeklējamās ostas plāno vismaz 2-3 gadus uz priekšu. Ieguldītā darba rezultātā laineru kapteiņi nu jau ir izvēlējušies tieši mūsu terminālu, kam ir būtiskas iemaņas pasažieru apkalpošanā. Papildus arī piestātņu parametri, infrastruktūra ir piemērota kuģiem ar līdz pat 240 metru garumu un ar 14,2 metru iegrimi. Ārzemju tūristi apmeklēs pilsētas apskates objektus, dosies ārpus tās skatīt jūras stāvkrastus un Eiropas platāko ūdenskritumu Kuldīgā. Savā kalendārā esam iezīmējuši astoņu šāda veida kuģu ienākšanu Ventspilī,» norāda Šenkevics.
Komentāri (8)
Malači... Mūsu pilsētas infrastruktūra ir piemērota tūristiem. Un ņemot vērā, ka pasažieri pārsvarā ir cilvēki gados labākajos :), tad veidos pilsētai zināmu finansiālu pienesumu. NNVT malači. Lai izdodas!
Vienīgais par ko pabrīnījos, ka kuģis jau 18:00 bija prom. Faktiski Ventspilī pabija vien pāris stundiņas. Kāpēc tā?
Viņi ieraudzīja tos Pārventas jaukumus. Viņi esot gribējuši tikties ar Ventspils infrastruktūras neveiksminieku... Pasarg,Dievs.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:467947/mmsi:376439000/imo:5142657/vessel:SERENISSIMA/_:4da66d8184d7cbcad356ce5976b22927
Žēl, ka tanī brīdī nekrāmēja naftas produktus vai nesmirdēja rapšu rūpnīca.
Būtu interesanti dzirdēt kādas atrunas stāstītu ārzemniekiem.
Pāris stundas te ir optimālais apskates laiks.
Nav tokš mums diži apskates objekti vai sena vecpilsēta.
Vai viņus aizveda pie vis, visslavenākā objekta pie Zilā karoga graustiem, kur centrā, pretī vienīgajai kafejnīcai visus priecē slavenais plakāts - NEVEM ???
Viņi no tā kuģa nemaz ārā nekāpa, tāpat viss bija skaidrs.