Kāpēc avārijas uz ceļiem

Trauklupata | 15.01.2025, 12:27:28 | 290

Kāpēc krievu laikos nebija tādas avārijas uz ceļiem kā ir šajos laikos???
Krievu laikos
auto brauca bez ziemas riepam
vasara riepam drātis līda āra,jo nevarēja dabūt
nesprādzējās jo nebija obligāti
tapat dzerdami brauca
dienas laikā nebija jābrauc ar ieslēgtām lampām
mašīnas tāpat bija kā šajos laikos,un bezatlīdzība arī bija
Tad kāpēc tajos laikos nesitās tā kā patreiz
Tā pat varēja ātri pabraukt
lai nosistos pietiek ar 70 km h
ko tās vecās krievu mašīnas tik ātri negāja???
gāja.
atbildiet
Tagad izdomā velns zina ko
tādas drošības,un tādas drošības
un kā sitas tā sitas

Komentāri (5)

  • 0
    vau Pirms 2 stundām, 46 minūtēm

    Ja Šmitiņriņķis nebūtu izlabots mums būtu vel viena kapsēta jāveido . Sitas tāpat. Ventspils slavenais šoferis Ešmanis ari gaja boja autoavarijā. Cik neaizgāja bojā uz tām sliedēm pār kurām pārventā ir gaisa tilts. Avarija pie Gaismas gramatnīcas kur bsmagais tos cilvekus stūma līdz pašai Ganību ielai. Anna Zigfrīds Meirovics aizgāja bojā makšķerējot vai. Avārijas ir bijušas un būs . Agrāk daudz ko slēpa. Ventspilī pie vecā dzimtrsasrakstu nodaļas skatlogā vareja redzēt visu avāriju foto. Bija tāds stends . Cilveku kas pētīja netrūka. Us šmitiņrinķa pat pēc restaurācija notika avāriojas ar letalam sekām.

  • 0
    Pipars Pirms 1 stundas, 34 minūtēm

    Bija arī krievu laikos,tik mums maz info.
    Te viens rakstiņš.
    "Varētu domāt, ja jau mašīnu tik maz, tad arī satiksmes negadījumu skaits nevarētu būt liels. Taču patiesībā uz padomju Latvijas ceļiem avārijās bojā gāja krietni vairāk cilvēku nekā mūsdienās. Tā 1984. gadā satiksmes negadījumos dzīvību zaudēja 586 cilvēki, bet 1989. gadā, kad automašīnu skaits bija pieaudzis, pat 798 cilvēki. Drūmā statistika mazliet samazinājās astoņdesmito gadu vidū, pateicoties Gorbačova žūpības apkarošanas kampaņai, taču ievērojami cēlās astoņdesmito beigās un deviņdesmito sākumā – 1991. gadā avārijās Latvijā bojā gāja 877 cilvēki. Salīdzinājumam – pērn ceļu negadījumos dzīvību zaudēja 132 cilvēki. Latvieši pat izrādījās dullāki braucēji nekā krievi vai ukraiņi, jo mūsu rādītāji bija sliktāki nekā vidēji PSRS: Padomju Savienībā uz 10 000 tehnikas vienībām bija 12 bojāgājušie, bet Latvijā – trīsdesmit. Otri dullākie bija igauņi ar 21,8 līķiem uz 10 000 mašīnām.
    https://jauns.lv/raksts/9viri/433987

  • 0
    vau Pirms 1 stundas, 10 minūtēm

    Paldies ,ļoti labs info.

  • 0
    sranskis Pirms 1 stundas, 11 minūtēm

    Arī mana artava senāko laiku atspoguļojumā. Padomju Ventā kādu laiku bija rubrika "01, 02, 03, 04", kur atspoguļoja iepriekšējā nedēļā(?) notikušos negadījumus. Un lielākā ķezā nevarēja nonākt, ja tavs vārds-uzvārds tika te pieminēts.

  • 0
    Covid 19-25.ventspils.lv Pirms 53 minūtēm

    Ne tikai par avārijām Padumjā Venta rakstīja.
    Bija rubrika "Lemj biedru tiesa".Tur varēja atrast vārdus un uzvārdus huligāniem,sadzīves skandālistiem un pārmērīgiem iedzērājiem,kuriem uzņēmumu un iestāžu biedru tiesas izteikušas sabiedrisku nopēlumu par nokļūšanu atskurbtuvē,sociālistiskās sadzīves normu neievērošanu un sīkiem administratīviem pārkāpumiem...Vai tagad ar tā varētu?Diez vai.Bet nebija slikti,jo neviens tak nejutās priecīgs,ja tika izķēzīts pa avīzēm.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: