Šorīt uz plkst. 6.30 sniegs un apledojums daudzviet Latvijā apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Sniegotos un slidenos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 106 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas dienesta tehnikas vienības.
Daudzviet Latvijā autoceļi apledo
0Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir;
- Tallinas šosejas (A1) posmā no Gaujas tilta līdz Tūjai;
- Vidzemes šosejas (A2) visa maršruta garumā;
- Valmieras šosejas (A3) visa maršruta garumā;
- Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) visā maršruta garumā;
- Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visa maršruta garumā;
- Daugavpils šosejas (A6) visa maršruta garumā;
- Bauskas šoseja (A7) posmā no Rīgas līdz Dimzukalnam;
- Jelgavas šoseja (A8) posmā no Rīgas līdz Olainei;
- Liepājas šosejas (A9) posmos no Rīgas līdz Kaģiem;
- Ventspils šosejas (A10) posmā no Priedaines līdz Kūdrai;
- autoceļš Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12) posmā no Stolbovkas līdz Ludzai;
- autoceļš Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) posmā no Daugavpils līdz Spoģiem;
- Daugavpils apvedceļš (A14) visa maršruta garumā;
- valsts reģionālais autoceļš Tīnūži–Koknese (P80) visa maršruta garumā.
Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā, izņemot Liepājas, Kuldīgas, Ventspils un Saldus apkārtni.
Autovadītājiem jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot piesardzīgu distanci. Uz ceļiem var veidoties tā saucamais melnais ledus, kas ir neredzams, un autovadītājs to sajūt tikai sākot veikt manevrus ar mašīnu – bremzējot, manevrējot ar stūri un pedāļiem.
Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt VSIA Latvijas Valsts ceļi, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos Twitter un Facebook.
Komentāri (0)