Pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' Klientu daļa Talsu ielā 65 un Pils ielā 12 no šā gada 1. marta atsāks klientu pieņemšanu klātienē.

Klientu apkalpošana klātienē tiks organizēta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus – vienlaikus klientu apkalpošanas zālē Talsu ielā 65 drīkstēs atrasties ne vairāk kā viens apmeklētājs, bet Pils ielā 12 ne vairāk kā četri. Ieeja telpās atļauta tikai ar medicīnisko sejas masku vai FFP2 respiratoru. Tomēr ņemot vērā COVID – 19 slimības izplatību, iespēju robežās klienti aicināti jautājumus risināt arī attālināti – Klientu daļas speciālistu konsultācijas var saņemt, zvanot uz tālruni 636 63010 vai rakstot uz e-pastu: [email protected].

Klientu pieņemšanas un kasu darba laiki:

 

Talsu iela 65

Pils iela 12

Pirmdiena

8.00-13.00

09.00-12.00

13.00-17.30

Otrdiena

8.00-13.00

09.00-12.00

13.00-16.00

Trešdiena

8.00-13.00

09.00-12.00

13.00-16.00

Ceturtdiena

13.00-19.00

09.00-12.00

13.00-16.00

Piektdiena

8.00-13.00

09.00-12.00

13.00-15.00

Atgādinām, ka, veicot rēķinu apmaksu kasēs Pils ielā 12 un Talsu ielā 65, komisijas maksa par veiktajiem darījumiem netiek piemērota. Par ūdenssaimniecības pakalpojumiem iespējams norēķināties arī internetbankās, banku filiālēs, kurās tiek pieņemti maksājumi par komunālajiem pakalpojumiem, kā arī veikalu ''Maxima'' kasēs Ventspilī – Aleksandra, Celtnieku un Saules ielā. Uzrādot rēķinā iestrādāto svītrkodu, apmaksu var veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas maksājumu kartēm. Par vienu rēķinu veikals piemēro 50 centu komisijas maksu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: