Līdz ar valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas neturpināšanu pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' 10. jūnijā atsāk klientu pieņemšanu klātienē Talsu ielā 65 un Pils ielā 12, Ventspilī, stingri ievērojot valstī spēkā esošos drošības pasākumus.
«ŪDEKA» atsāk klientu pieņemšanu klātienē
0Klientu daļas darbalaiki un zvanu pieņemšanas laiki Talsu ielā 65 - bez izmaiņām, bet Pils ielā 12 turpmāk pirmdienās pieņemšana būs no plkst. 8 - 12 un no plkst. 13 - 17.30, ceturtdienās no plkst. 8 - 12 un no plkst. 13 - 16. Pārējās nedēļas dienās - otrdienās, trešdienās un piektdienās Pils ielā 12 paliek līdzšinējie darba laiki.
Uzņēmuma kasēs Pils ielā 12 un Talsu ielā 65 tāpat kā līdz šim pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' rēķinus varēs apmaksāt bez komisijas maksas.
Pagājušajā mēnesī, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' uzsāka sadarbību ar veikalu tīklu ''Maxima'', piedāvājot ventspilniekiem iespēju apmaksāt rēķinus par ūdens un kanalizācijas pakalpojumiem.
Iespēja apmaksāt rēķinus ''Maxima'' kasēs tiks nodrošināta arī pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas. ''Maxima'' veikalu kasēs klientiem tiek piemērota 50 centu komisijas maksa par vienu rēķinu, ko veikals attiecīgi iekasē no klienta vienlaicīgi ar rēķina apmaksas veikšanu. Lai veiktu maksājumu ''Maxima'' veikalu kasēs, pie kases jāuzrāda rēķins ar svītrkodu; apmaksu var veikt gan skaidrā naudā, gan ar bankas maksājumu kartēm.
Pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' aicina ievērot valstī arī pēc ārkārtējās situācijas spēkā esošos drošības noteikumus!
Apmeklējot pašvaldības SIA ''ŪDEKA'' kases Talsu ielā 65 un Pils ielā 12, kā arī maksājumu veikšanai – veikalus ''Maxima'', lūdzam stingri ievērot informatīvās norādes un distanci starp apkārtējiem cilvēkiem. Tāpat aicinām jau savlaicīgi sagatavot visu nepieciešamo informāciju un pēc iespējas precīzāku naudas summu vai bankas karti maksājuma veikšanai, lai iekštelpās būtu jāuzturas pēc iespējas īsāku laiku. Aicinām būt saprotošiem un atbildīgiem gan pret sevi, gan līdzcilvēkiem!
Apmaksāta informācija.
Komentāri (0)