Kurzemes uzņēmumi un saimnieciskās darbības veicēji aicināti pieteikt savus ražojumus un produktus kā potenciālus suvenīrus Kurzemes plānošanas reģiona (KPR) popularizēšanai, informē KPR projektu vadītāja Alise Lūse.
Kurzemes uzņēmējus aicina pieteikt ražojumus reģiona popularizēšanai
0Tiem jāatspoguļo Kurzemes raksturs, garšas, kultūra, vide, cilvēki vai tradīcijas.
Pieteikumi līdz 29. februārim tiek gaidīti no uzņēmumiem un saimnieciskās darbības veicējiem, kuru juridiskā adrese vai ražotnes adrese ir Kurzemē, proti, Dienvidkurzemes, Kuldīgas, Saldus, Talsu, Tukuma un Ventspils novadā, Liepājā un Ventspilī.
Lūse skaidro, ka ar šādu aktivitāti KPR vēlas apzināt Kurzemē pieejamo piedāvājumu ar produktiem un izstrādājumiem, ko varētu izmantot reģiona popularizēšanai. Tie var būt gan ēdami produkti, gan dažādas mūsdienīga dizaina vai praktiskas lietas darbam, ikdienai un brīvdienām. Viens uzņēmums vai saimnieciskās darbības veicējs var pieteikt vienu vai vairākus produktus vai izstrādājumus, ja tie atbilst galvenajam uzstādījumam, proti, atspoguļo Kurzemi.
Produkta vai ražojuma izgatavotājam jābūt oficiāli reģistrētam, ievērojot valsts noteiktās prasības atbilstoši savam komercdarbības veidam.
Produkts vai ražojums var tikt saražots saprātīgā laika posmā dažādos daudzumos atkarībā no nepieciešamības. Jābūt iespējai uz produkta vai ražojuma uzdrukāt, uzlīmēt vai citādā veidā izvietot Kurzemes plānošanas reģiona logo. Tam jābūt izmantojamam ilgākā laikā posmā pēc tā izgatavošanas.
Produktus var pieteikt, aizpildot pieteikuma anketu, kas pieejama KPR mājaslapā, un to sūtot uz e-pasta adresi "[email protected]".
Kurzemes plānošanas reģions izvērtēs saņemtos piedāvājumus un, ievērojot valstī noteikto iepirkumu procedūru prasības, atlasīs piemērotākos produktus un izstrādājumus suvenīru izveidei reģiona popularizēšanas vajadzībām.
Izstrādātie suvenīri var tikt izmantoti gan Latvijas, gan starptautiska mēroga izstādēs, dažādās Kurzemes plānošanas reģiona aktivitātēs, kā arī pārstāvot reģionu gan vietējā, gan starptautiskā līmenī.
Komentāri (0)