No 6. decembra Pils iela ir noteikta par vienvirzienu ielu esošajam vienvirziena posmam no Prāmju ielas līdz Lielai ielai (ar virzienu no Prāmju uz Lielo ielu) vienvirzienu kustība ieviešot arī posmā no Ostas ielas līdz Lielai ielai (ar virzienu no Vasarnīcu uz Lielo ielu) ar automašīnu stāvēšanu, posmā no Biedrības ielas līdz Lielai ielai, Pils ielas pāra numuru (kino “Rio”) pusē.
Pils iela noteikta par vienvirziena ielu
18Vairākus gadus iepriekš Ventspils valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības komisijā izskatīja jautājumu par satiksmes drošības un transporta plūsmas organizēšanas kvalitātes uzlabošanu Pils ielā, ieviešot visā Pils ielā vienvirziena transporta plūsmas kustību, ar mērķi to nākotnē ieviest. Tas nozīmē, ka papildus jau šobrīd dabā esošajam vienvirziena posmam no Prāmju ielas līdz Lielai ielai (ar virzienu no Prāmju uz Lielo ielu), vienvirzienu kustība būtu arī posmā no Ostas ielas līdz Lielai ielai (ar virzienu no Vasarnīcu uz Lielo ielu).
Līdz ar Ostas ielas pārbūves būvdarbu uzsākšanu un Ostas ielas slēgšanu, transporta intensitāte Pils ielā ievērojami palielinājās, un šis jautājums tika aktualizēts, lemjot par vienvirziena transporta plūsmas kustības ieviešanu visā Pils ielas garumā līdz būvdarbu pabeigšanai.
Visas vasaras garumā izvērtējot, kā šis risinājums darbojas dzīvē, tika lemts, ka šī brīža satiksmes organizācijas risinājums būs ne tikai uz Ostas ielas būvdarbu laiku, bet pastāvīgi. Šāds lēmums tika pieņemts, jo Pils iela ir ļoti šaura vecpilsētas iela, kurā gar vienu brauktuves malu visā garumā stāvēšanai tiek novietotas automašīnas, jo ielai piegulošie nekustamie īpašumi nav pietiekoši lieli, lai tajos varētu izvietot automašīnas. Tas apgrūtina gan redzamību, gan pārvietošanos - automašīnu samainīšanos pie divvirzienu transporta kustības, Automašīnu apstāšanos pilnībā aizliegt šajā ielā nevar, jo uz ielas ir daudz dzīvojamo māju.
Lai uzlabotu satiksmes drošību un labāku uztveramību Pils ielas un Lielās ielas krustojumā, ir veiktas satiksmes organizācijas izmaiņas automašīnu stāvēšanai, posmā no Biedrības ielas līdz Lielai ielai. Šajā Pils ielas posmā automašīnas stāvēšanai jānovieto Pils ielas pāra numuru (kino “Rio”) pusē, kas līdzšinējā situācijā atļauta Pils ielas nepāra numuru (kafejnīcas “Windau coffee”) pusē.
Komentāri (18)
Stulbums par to stāvēšanu kreisajā pusē,pasažieriem parasti jākāpj trotuāra pusē,ne uz braucamās daļas
Pasažieri mašīnai var izkāpt uz abām pusēm, ja sēž aizmugurē.
Ja tā ir problēma, tad aicini pasažierus apsēsties aizmugurē un, lai kāpj ārā pa vadītāja pusi.
Pilnīgi piekrītu Īstajam - kur ir loģika automašīnu novietošanai kreisajā ceļa pusē?
Neveidojas nepārredzams stūris gar Pils ielas 26 māju. Auto aizsegs nedaudz gar to māju, bet ielai pa vidu vēl ir tukšs bruģētais trijstūris, kas ļaus redzēt no Pils ielas braucošos un otrādi.
Braucot pa ielu ir ērtāk un drošāk braukt, ja tajā nav šķēršļu.. tur tā loģika.
Nemeklējam loģiku mūsu satiksmes drošības ekspertu darbībās un lēmumos. Viņi kaut kā pēdējā laikā īpaši aktīvi.
Ieildzis pilnmēness ?
Šāds risinājums ir ieviests, lai padarītu vieglāk uztveramu Lielās un Pils ielu krustojumu. Lai šis krustojums būtu veiksmīgāk izbraucams.
Šobrīd, ņemot vērā ziemas apstākļus un sniegu, uz Pils ielas, pirms Lielās ielas vēl nav uzklāti brauktuves horizontāli apzīmējumi, kas pavasarī, iestājoties labvēlīgiem laikapstākļiem, tiks izdarīts. Tiks izveidota saliņa, gar brauktuves malu stāvošos transportlīdzekļus atvirzot no Lielās ielas, lai tie neaizsegtu redzamību no Lielās ielas izbraucošajiem transportlīdzekļiem.
Tāpat, pie šādas satiksmes organizācijas, braucot pa Pils ielu virzienā no Vasarnīcu ielas puses, izveidosies nosacīti divas joslas (labā mala taisnais virziens un pa labi uz Lielo ielu, bet vidējā saliņa (ar dabīgo granīta bruģakmeni) būs kā kreisā nogriešanās josla.
Šeit komentāros pievienotais arguments par durvju atvēršanu uz brauktuvi neiztur nekādu kritiku, jo jebkurā gadījumā, neatkarīgi no tā, kurā pusē stāv mašīnas, cilvēki izkāpj laukā pa abām pusēm.
Tur vēl tikai saliņa pietrūkst :)
Tad par kādu drošību jūs runājat,tad tieši redzamība izbraucot no Lielās ielas pār Pils ielai labo pusi aizsedz stāvošās mašīnas. Un runājot par izkāpšanu pa kreisajām durvīm uz brauktuvi ir vēl bīstamāka par to redzamību. Kādreiz gadīsies kāda vecāka tantiņa vai bērns un izkāps uz braucamās daļas. Un tu priekšā sēdēdams drusku aizkavēsies par brīdināšanu,labākajā gadījumā tev atlauzīs durvis garāmbraucošā mašīna
Vēl tur var kā Rīgā salikt mietiņus - staķīšus. Kaut gan Ventspilī tos varētu saukt par aivariņiem !
Cilvēki, kuri mēdz savā automašīnā vest bērnus, parasti cenšas apstāties tā, lai bērniem izkāpšana būtu trotuāra pusē, tā kā kritiku neiztur Jūsu komentāra pēdējais teikums.
Tāda sajūta ka tieši jūs esat autors šādam risinājumam. Ja jums ir bērns un viņš atrodas auto sēdekļītī piemērotam bērnam,tad pamēģiniet izņemt viņu no auto tā,lai ar savu pēcpusi netraucētu garāmbraucošām mašīnām netraucētu.
Labdien!
Jā, esmu autors. Nekur neslēpjos, bet kas esat Jūs?
Neviens nav gatavs ar savu īsto vārdu šeit neko komentēt.
Ir man divi mazi bērni, kuri katrs sēž savā pusē, un katrs no bērniem izkāpj pa savu pusi, neatkarīgi no tā, kurā ielas pusē ir nolikta mašīna. Ielas pusē izkāpjošo bērnu pieskatu, un esmu blakus brīdī, kad viņš kāpj laukā. Tā ir normāla, atbildīga vecāka rīcība jebkurā situācijā, izlaižot savu bērnu no automašīnas.
Arī brīdī, kad izkāpj no automašīnas laukā šoferis, vai tā blakussēdētājs, cilvēkam uz jebkuras ielas ir jāpārliecinās, vai to tajā brīdī var izdarīt un vai nebrauc garām automašīna. Tas attiecas uz visām ielām, ne tikai Pils ielu.
Šāds risinājums, mainot automašīnu stāvēšanas puses uz ielas, ir apzināts, lai autovadītāji samazina braukšanas ātrumu, nevis brauc taisni bez jebkādiem manevriem, tādā veidā uzņemot lielu ātrumu.
Kristiāna, Jums bieži sanāk braukt pa to ielu? Man - vairākas reizes dienā. Jūtos kā slalomā - katrs ielas posms iekārtots savādāk - vienā a/m novietotas kreisajā pusē, nākošajā labajā, tad atkal kreisajā. Kaut kā neizskatās, ka tā būtu pārvietošanās bez šķēršļiem.
Bet modrību zaudēt grūti, tas gan pluss.
Velosipēdistiem,ja būs nepieciešamība braukt pretēji atļautajam virzienam,jābrauc pa jau tā šauro ietvi...
Mārtiņa kungs, Jūs arī dzīvojat uz Pils ielas? Ja nē, tad cik reizes dienā Jūs braucat pa šo ielu? Stāvat? Kas tik ar šo ielu nav darīts: aizliegumi stāvēt ir likti labajā pusē, tad pašvaldības policija iedzīvotājiem regulāri lika zīmītes, pēc tam izdomājuši noņemt, tad sazīmēja dzeltenās līnijas, tad pašvaldības policija regulāri, piedodiet, "ganās" pa T veida krustojumu. Bija pat "Bez tabu" raidījums. Un ziniet, kad jautrākais uz šīs ielas? Pilsētas svētku un visādu maratonu laikā, kad vecpilsēta paliek par gūstekni un satiksme tiek paralizēta uz stundu, divām, bet pilsētas svētkos vienkārši plūsma ir nenormāla. Sakāt, drošība? Drošība pamatota uz statistiku? Gribētos to dzirdēt vai redzēt. Un tas ir absolūti bezkaunīgi sākumā noteikt "uz remontdarbu" laiku - par iespējamo atstāšanu uz visu laiku nebija info (!), cītīgi tika sekots līdzi, jo tas vienvirziens Pils ielas iedzīvotājiem ir sagādājis pat ļoti daudz neērtības!
Marti$ tik lab iesak :))))Es te autors un nekur neslepjas :))))Un kas jus te tad pa halopiem,ka uzdrosinas man maksls darb kritizet :))))Un te pek$n cuss vien ir :)))Vesel sutk nevar sanemties un atbild iedot,cilvekam kas uz to iel dzivo jau gadiem un zin ka tur viss notiekas- ganini,gana cerpjamas aitas :)))un kam interese, cilvek viedokls kas tur dzivo,ja Marti$ pats nekad nav bijs Ventins,tad ari vin$ to kuhn nekad nav zinajs.Tapat ka Spridits,viss Ventiniem sveto ir izvarojs(nojaucs pus vecpilset,salics plastmas govekls,ar kuriem Ventiniem nav nekads sakars.)Un Martin zinasai,te lot daudz komente no sav vard un uzvard.Taka nevaig, sev degun celt :))))))