Pašvaldības SIA “Ventspils siltums” saskārusies ar situāciju, ka šomēnes nosūtītie rēķini tiem klientiem, kuri izmanto inbox.lv e-pastu, ir iekrituši spama mapītē, kā rezultātā ik dienu mūsu Abonentu daļai tiek ziņots, ka klienti rēķinus nav saņēmuši.

Ja šādi ir noticis un rēķins par siltumenerģiju nav saņemts, aicinām klientus aplūkot savā e-pastā spama (surogātpasta) mapi, kā arī izmantot ienākošo e-pastu filtru, lai turpmāk nepalaistu garām kāda zināma sūtītāja vēstules!

Lai ik mēnesi bez bažām varētu saņemt mūsu sūtītos paziņojumus, aicinām izveidot atsevišķu mapīti, piemēram, VENTSPILS SILTUMS, un e-pasta iestatījumos, izvēloties sadaļu Filtri, uzstādīt mūsu sūtītajām vēstulēm filtru ar noteikumu ''ielikt ziņojumu izvēlētajā mapē''.

Ja gadījumā kāds no klientiem mūsu sūtīto e-pastu nav saņēmis un tas nav arī redzams spama mapē, aicinām sazināties ar uzņēmuma Abonentu daļu, zvanot pa tālruni 63600800 vai arī, sūtot e-pastu uz adresi: [email protected]

Lasi vēl

Komentāri (3)

  • 0
    Covid 19-24.ventspils.lv 20.09.2023, 17:30:35

    Informācija PSIA "Ventspils siltums".
    Tiem inbox.lv lietotājiem,kas abonē pakalpojumu "mail+" spama jeb surogātpasta mapītē nekad un nekas neiekrīt,tāpat no reklāmām tie atpestīti.
    Bet,gods kam gods,pēc pieprasījuma e-pastā uzrakstīšanas rēķins nēkamā dienā bij klāt.

  • -2
    Kriska 20.09.2023, 19:27:50

    Es regulāri apskatos spamu kastīti un metu ārā liekos . Man bija tāds gadījums ar Elektrum, bet ar Siltums pagaidām nav bijis.

  • -2
    Kristiāna 21.09.2023, 13:29:04

    Tas jau ir katra e-pasta lietotāja iespējas un es teiktu, ka pat pienākums pienācīgi uzturēt savu e-pasta pasta kastīti. Arī šķirot, kāda veida e-pasti tiek pārvirzīti uz mēstuli, kādi uz galveno vietni, jo šis "paradums" epastam ir atbilstošs lietotāja rīcībām. Piemēram, ja tet informāciju un reklāmas vienmēr atzīmējat kā mēstules, tad brīdī, kad nāks rēķins - ļoti liela iespēja, ka tas arī nonāks mēstulē.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: