Šodien, 29. jūnijā plkst. 11, Rīgā norisinājās Satiksmes ministrijas rīkotā konkursa ''Ceļu satiksmes drošības pašvaldību novērtēšanas indekss 2021'' apbalvošanas pasākums, kurā Ventspils pilsēta tika atzīta par ceļu satiksmei drošāko valstspilsētu Latvijā, iegūstot godalgoto 1. vietu.
Ventspils ir atzīta par ceļu satiksmei drošāko valstspilsētu Latvijā
8Lai atzītu ceļu satiksmei drošākās valstspilsētas un novadus Latvijā, Satiksmes ministrija veica pētījumu, kurā tika noskaidroti Latvijā atbildīgākās valstspilsētas un novadi, kas rūpējas par to, lai ceļu satiksmes dalībnieki pārvietotos droši un ērti. Šāds Satiksmes ministrijas rīkotais konkurss šogad tika rīkots pirmo reizi.
Par ceļu satiksmei drošāko valstspilsētu iedzīvotājiem 2021. gadā svinīgā pasākumā tika atzīta Ventspils, kas ieguva vislabāko statistiku attiecībā uz ceļu satiksmes negadījumiem (CSNg), kam seko Rēzekne un Liepāja.
Svinīgā apbalvojuma ceremonijā piedalījās satiksmes ministrs Tālis Linkaits, iekšlietu ministrs Kristaps Eklons, satiksmes ministrijas Sabiedriskā transporta pakalpojumu departamenta direktores vietnieks Jānis Kalniņš, savukārt ''Ceļu satiksmes drošības indekss 2021'' valstspilsētas kategorijas uzvarētāju balvu saņēma un paneļdiskusijā piedalījās Ventspils pašvaldības iestādes ''Ventspils Komunālā pārvalde'' direktora vietnieks Edgars Puriņš.
Konkursa mērķis ir izcelt un popularizēt labās prakses piemērus par ceļu satiksmes drošības uzlabošanas iniciatīvām, un veicināt izpratni pašvaldību atbildīgo amatpersonu un iedzīvotāju vidū par ceļu satiksmes drošību, sekmējot pakāpenisku ceļu satiksmes drošības uzlabošanu Latvijas pašvaldībās. Konkursa laikā veiktais pētījums sastāv no Satiksmes ministrijas 2022. gada aprīlī veiktā pētījuma sadarbībā ar pētījumu aģentūru Norstat, kur savu viedokli pauda 1506 respondenti visā Latvijā, kā arī informācijas apkopošanas, kas ietvēra pieejamo statikas datu un faktu analīzi.
Komentāri (8)
Tas tāpēc, ka ceļi (ielas) ir , bet auto nav.
Kurš gan šaubījās! Forši!
Kā nav? Tu kurā pilsētas daļā dzīvo? :)
Ventspils ielu infrastruktūra ir ļoti ērta.
Uz pils un prāmju ielas krustojumu pieveram acis.
Mēs kā normāli postpadomju cilvēki izvēlamies ko redzēt un ko ignorēt. Tas nekas ka viņš katru vakaru dzērumā sit sievu, bet toties no rītiem trepēs sveicinās un vienmēr laikus nodod skaitītāju rādījumus.
Es priecātos tiešām,bet par ko citu,ja Latvija būtu labākā valsts pasaulē,kuras valsts vīri rūpētos par iedzīvotāju labklājību,neviss tikai par savējo..Valstspilsēta,kuram tad samaksāja par šo stulbumu?Varbūt nevajag izgudrot jaunu velosipēdu un palikt pie pilsētas neviss valstspilsētas?
Kurš gan runcim olas laizīs, ja ne pats! Par ielām, zīmēm, horizontāliem marķējumiem , drošības aspektiem ,darbu izpildījumu, materiālu pārtērēšanu utt man ir ko rakstīt un rakstīt , ja tik KomPārvalde ar visu galā tiks. Varbūt uz citu pilsētu fona mēs esam labāki,taču līdz pilnībai ir tālu.Kā jau minēju,man rakstīšanai par satiksmes tēmu ir pietiekami.
Lūk viens piemērs. Jāsaka, ka laimīgas sagadīšanās pēc neviens vēl nav cietis. Gaisa pārvads Pārventā, nobrauktuve pa labi,uz Rīgu.Sadalošā drošības barjera , kā kuģa priekšgals, nav neviena dempferējošā (sadursmi mīkstinoša) elementa!