Europe Direct informācijas centrs (EDIC) Ventspils aicina apmeklēt bezmaksas semināru “Tūrisma produktu kvalitāte. Kvalitātes atšķirības Latvijā un ārvalstīs”, kas notiks otrdien, 8. maijā plkst. 9.30 Galvenajā bibliotēkā.
Notiks seminārs par tūrisma produktu kvalitāti
0Klāt ir vasara un atvaļinājumu laiks, kad cilvēki dodas tuvākos vai tālākos ceļojumos, lai atpūstos un iepazītu dzimto zemi vai ārvalstis. Arī Latvija ir iecienīts galamērķis ārvalstu tūristiem. Kā izskatāmies kopējā tūrisma piedāvājumā? Kādi uzlabojumi veicami, lai sekmētu nozares uzņēmējdarbību?
Semināru “Tūrisma produktu kvalitāte. Kvalitātes atšķirības Latvijā un ārvalstīs” vadīs Centurion Hospitality dibinātājs Didzis Grāvītis, kurš kopā ar kolēģiem specializējas vienota klientu apkalpošanas koncepta izstrādē un ieviešanā viesnīcās, restorānos un spa centros, personāla apmācībā un slepenā klienta pārbaužu veikšanā. Viņš pēdējo 2 gadu laikā vadījis apmācības vairāk nekā 1750 viesmīlības darbiniekiem.
Ar tūrismu un viesmīlību Didzis Grāvītis ir saistīts vairāk nekā 13 gadus, nozīmīgāko pieredzi nozares izzināšani gūstot ceļojumos un strādājot gan Radisson BLU, gan The Leading Hotels of the World pieczvaigžņu viesnīcās. Didzis ir vadījis arī projektus, atšķirīga apjoma un ilguma renovācijas, bijis atbildīgais par IT risinājumiem, pasākumu vadību, veicis budžetu sastādīšanu, ieņēmumu plānošanu un vadības atskaišu sagatavošanu.
Didzis tiek raksturots kā viens no enerģiskākajiem nozares ekspertiem. Viņa vadīto apmācību vizītkarte ir nemainīga – interaktīva un iedvesmojoša atmosfēra, dažādas aktivitātes, teorijas un praktisku dzīves situāciju iztirzājumi. Viņš ir viens no pirmajiem, kurš apmācību norises laikā sāka izmantot īpaši piemeklētu fona mūziku augstākam uztveres līmenim.
“Ikviens nonāk punktā, kad rodas vēlme dalīties ar iegūtajām zināšanām un pieredzi; punktā, kad pateicībā par to, kas ir sniegts tev pašam, vēlies ko dot arī citiem. Mans mērķis ir dalīties ar zināšanām un pieredzi, iedvesmot nozari un veicināt izpratni par teicamas apkalpošanas ietekmi uz uzņēmumu izaugsmi un to klientu labsajūtu ilgtermiņā,“ saka Didzis Grāvītis.
Komentāri (0)