Sarkanmuižas dambja alejas galā, pie Ventspils ūdens piedzīvojuma parka slēgts satiksmes apgriešanās punkts.
Sarkanmuižas dambī reorganizē satiksmes kustību
22Jaunās satiksmes kustības izmaiņas skaidrojamas ar šā gada Sarkanmuižas dambja un Lauku ielas krustojuma pārbūvi un luksofora izbūvi pie Ventspils 6. vidusskolas gājēju pārejas.
Lai izvērtētu, kā jaunās izmaiņas iespaido kustības organizāciju, pagaidām apgriešanās vietā eksperimentāli izvietoti satiksmi ierobežojoši stabiņi. Tie norāda, ka, braucot pa Sarkanmuižas dambi virzienā uz Kuldīgas ielas pusi, pagrieziens pa kreisi nav iespējams.
Ja šāda satiksmes organizācija būs veiksmīga, vēlāk plānots šajā posmā uzstādīt dekoratīvo ziedu noformējumu.
Komentāri (22)
Drīzāk var plānot govi uzstādīt.
Vai Lemberga figūru no stiklplasta,dabiskā lielumā...
Ka tik kaut ko ierobežot!!!
Kur tad lai normāli apgriežas? Kā zināms,tad pie Office day tas normāli nav iespējams
Noliks priekšā vēl pēctam puķes,kas vispār pārskatamību ierobežo...
Šo apgriešanās vietu nedrīkst lividēt. Pamatošu. Ja Brīvības ielā (no tilta puses braucot pa Smd) kreiso pagriezienu veic trīs un vairāk auto, tad vēl kādam kurš vēlas veikt kreiso ir jāpaliek savā vietā un jāgaida nākošais ,,zaļais''. Tā vismaz ir iespējams uz ,,zaļo'' braukt taisni un alejas galā veikt apgriešanos un tad tālāk jau pa labi Brīvības ielā. Vēl šī apgriešanās vieta ir noderīga lielajiem veikalu apgādes furgoniem. Ja tāds furgons uztaisa kreiso pagriezienu uz Brīvības ielu , tad aiz tā vieglajiem auto vietas nav. Vispār vajadzētu aizliegt kreiso pagriezienu transportam virs 3,5t no Smd uz Brīvības ielu. Jebkurā virzienā. Priekš tam ir alejas gali.
Ja man būtu teikšana, tad es liktu šajā vietā izbūvēt rotācijas apli. Apmēram tādu kā Durbes ielā pie exStatoila,vietas ir pietiekami.
Jebkurš Ventspils Reisa vai Nordekas šoferis tikai būtu pateicīgs, jo izbraukšana no Lauku ielas ir ,,baigais'' piedzīvojums ar kakla staipīšanu.
Starp citu rotācijas aplis ir faktors kurš liek samazināt ātrumu un tas šeit pie skolas ir būtiski.
Nez,kā gan to krustojumu izbrauca 70.-tajos gados,kad Brīvības (J.Rudzutaka) ielas krustojums ar Raiņa ielu bija pavisam savādāks,un visa smagā technika no 6.ATU kursēja gar 1.vidusskolu un autostaciju.
to cits
Jūsu minētajos 70-jos krustojuma starp Rudzutaka (Brīvības) un Raiņa (Sarkanmuižas) vispār dabā nebija. Visa aleja bij nepārtraukta.
Toties trobelis un piedūmojums gan bija kad viss ATU-6 un citi devās uz objektiem pa rakstā minēto apgriešanās vietu...
Dambja un Brīvības krustā, kur darba dienu rītos un vakaros ir baiss bardaks, tas pat šķiet pilnīgi dabiski ierīkojams, Visa Eiropa pilna ar apļiem, Saldū, Kuldīgā, rekonstruējot ielas, arī tos ierīko, mums kaut kā ļoti slinki, bet derētu gan.
Un, kad būs tie mazie riņķīši, visi atkal smiesies, ka kāds arhitekts glāzītes nospiedumu uz plāna aizmirsis :) nekad visiem nebūs labi.
Informējam, ka Ventspils pilsētas attīstības komitejas sēdē tika lemts, šajā posmā pie gājēju pārejas izbūvēt luksoforu, tādēļ arī apgriešanās punkts ir jālikvidē.
Šobrīd apgriešanās punkta slēgšana veikta savlaicīgi, lai mainītu iedzīvotāju paradumu un autovadītāji pierastu pie jaunās situācijas.
Arī ideja par rotācijas apļa izveidi šajā posmā ir izskanējusi, bet piesaistot CSDD audita grupu un veicot esošās satiksmes izvietojuma mērījumus, konstatēts, ka apļa izbūvei nepieciešams lielāks laukums, kas paredzētu pieminekļa nojaukšanu, tādēļ šis priekšlikums tālāk netiek izvērtēts.
Lūgums šo apgriešanās vietu saglabāt, izmantoju šo apgriešanās vietu katru dienu. Apgriezties nākamajā krustojumā ir neiespējami, ja krustojumā iebraucis arī autobus, bet pie officeday vasarā novieto puķu podu, kas aizsedz redzamību apgriežoties. Ceru, ka tiks respektēti šeit blakus dzīvojošie šoferi, un saglabāta šī vieta,kuru pietiekami daudzi izmanto.
Nesaprotu,kurš ieteic šos jaunievedumus,var ieteikt daudzko saprātīgu,bet nav nekādas atbildes reakcijas.Varbūt atkal nāk no Eu.Tajā vietā nav bijis neviens satiksmes negadījums,tad kāpēc?
Personīgi es iesaku Karlīnes ielu izveidot par vienvirzienu no Vasarnīcas ielas puses,Kuldīgas ielai gar bijušajām frāķu kopmītnēm pretējā virzienā vienvirziena kustību.
paklau,Tu tagad par šo tēmu,vai vispār par satiksmi Ventspilī?
Pēc raksta pamatojums izmaiņām nesaprotams. Un arī piebilde - ja satiksmes organizācija būs veiksmīga...pēc kā par to spriedīs? Jo spriedīs, diemžēl, aiz rakstāmgaldiem sēdošie. Diez vai tiem, kuriem nepieciešamība apgriezties ikdienā, to jautās. Bet nu cerēsim, ka sliktāk nebūs.
Nu, nobloķējāt mani.. Un ko panācāt? Es jau teicu, ka man muti neaizvērsiet. Dzīvoju šajā pilsētā kopš 1986. gada, un man ir tiesības uz viedokli, patīk Jums tas, vai nē, tā kā,,, ārā ir auksts, sūkājiet ledu.
Kaut vai no Zemes radīšanas brīža - savas domas derētu izteikt bez rupjiem vārdiem!
Neaizvērs ta neaizvērs, bet neko īsti sakarīgu jau arī neesi pateicis. Vien diezgan agresīvā veidā izgāzis savas dusmas par to, kas tev personīgi nepatīk.
Cien. Komunālā pārvalde:
Kāda saistība ir luksoforu izbūvei ar šo apgriešanās vietu? Kā tieši 2 stabu izvietošana pie gājēju pārejas ir saistīta ar apgriešanās vietu pēc 10 metriem?
Tur ir tehniska rakstura problēmas saglabāt apgriešanās vietu vai kādi noteikumi liedz no luksaforiem noteiktā attālumā atrasties apgriešanās vietām?
Šogad būtiski tiks pārbūvēts Sarkanmuižas dambja un Lauku ielas krustojums, jo uz gājēju pārejas pie skolas tiks uzstādīts luksofors, savukārt dzīvojamo māju pusē tiks izveidota tikai viena josla. Arī pieminekļa rajonā kustība tiks organizēta pa 1 joslu, lai uzlabotu kustības drošību. Visas šīs pārbūves rezultātā arī apgriešanās vieta tiks likvidēta. Šo projektu vērtēja CSDD Ceļu drošības audita daļa, kura ierosināja tieši šādu variantu.