Ventspils skolās ir vairāk nekā divdesmit elektronisko jeb interaktīvo tāfeļu; to izmantošana atkarīga no skolotāju pašiniciatīvas.
Jaunās tehnoloģijas apgūst pašmācībā
0Pirmās piecas interaktīvās tāfeles pašvaldība iegādājās 2007. gadā, atceras Izglītības pārvaldes metodiķe Ruta Ogurcova. Toreiz tās saņēma mācību iestādes, kas nebija iesaistījušās dabaszinību projektā, – 1., 2. un Centra pamatskola, 5. un vakara vidusskola.
Ģimnāzija ar sponsoru palīdzību iegādājusies divas tāfeles, viena iegūta, piedaloties dabaszinātņu projektā. Ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu šogad ventspilnieki ieguvuši 16 tāfeles dabaszinātņu un matemātikas kabinetiem, ko saņēma 2., 3., 4. un 6. vidusskola.
Šis aprīkojums atvieglo mācību procesu gan skolotājam, gan skolēniem – ar nosacījumu, ka pedagogs iegulda pamatīgu darbu tā apguvē un galvenais – satura izstrādē. Lai neizmantotu tāfeli tikai kā ekrānu, uz kura ar projektoru kaut ko parādīt, skolotājam pašam jāveido prezentācijas, jāaizgūst idejas internetā un no kolēģiem.
Tā kā digitālās tāfeles pie mums lieto nesen, arī pieredze nav pārāk liela. Pedagogi piedalās vairāk zinošo kolēģu rīkotajās atklātajās stundās, toskait citās skolās. 1. ģimnāzijā citiem palīdzējuši šajā jomā pieredzējušākie skolotāji – Aivars Žogla, Ligita Priekule u.c.
Visu tekstu lasiet šodienas Ventas Balsī.
Matemātiķe Ļubova Jeļisejeva demonstrē interaktīvās tāfeles iespējas.
Komentāri (0)