Gandrīz pusei jeb 47% Latvijas autovadītāju automašīna ir arī personības izpausmes sastāvdaļa, bet jaunāku cilvēku grupā - vecumā līdz 29 gadiem - auto par savas personības papildinājumu atzīst 53% vadītāju, liecina "Bigbank" īstenotais "Snapshots" socioloģiskais pētījums.

55% Latvijas autovadītāju auto ir kas vairāk nekā pārvietošanās līdzeklis, kā arī 56% respondentu uzskata, ka braukšana ar auto ir baudījums, bet pārliecinošam vairākumam jeb 86% vadītāju ir svarīgi, lai pārvietošanās ar auto sagādātu prieku.

Turklāt Latvijā braukšanas baudījumu novērtē visdažādāko gada gājumu un ienākumu līmeņu auto vadītāji, bet lielāko virsvērtību savai automašīnai piešķir gados jaunāki cilvēki - aptuveni divām trešdaļām jeb 69% autovadītāju vecumā no 18 līdz 29 gadiem personīgā automašīna ir kas vairāk kā tikai pārvietošanās līdzeklis.

LETA

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: