Sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Worldwide Latvia un Ventspils pilsētu īstenotā ventu kampaņa koncepta Valsts valstī ietvaros iekļuvusi starptautiskā konkursa Gold and Platinum SABRE Awards 2013 finālā.

Kampaņa nominēta kategorijā Institutions image (uzņēmuma tēls), kurā nominētas arī Anglijā, Turcijā, Francijā un Polijā realizētas kampaņas.

„Tas, ka šī kampaņa ir ieguvusi jau divus starptautiski atzītu konkursu apbalvojumus un iekļuvusi arī SABRE Awards finālistu listē, ir ne tikai augsts mūsu aģentūru darba novērtējums, bet arī pelnīta atzinība Latvijas sabiedrisko attiecību nozarei un tās profesionāļiem kopumā, bet jo īpaši starptautiski nozīmīgs Ventspils pilsētas sasniegums, inovācija pilsētmārketinga jomā. SABRE Awards izskata un novērtē augstākos sasniegumus zīmolvedībā un reputācijas veidošanā, aptverot vispasaules aģentūru realizētās kampaņas, tādēļ ir liels gods būt finālistu listē kopā ar citām pasaules lielākajām un veiksmīgākajām sabiedrisko attiecību un komunikācijas aģentūrām,” uzsver Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska.

„Būt atšķirīgam un strādāt radoši ir gan liels izaicinājums, gan liela uzdrīkstēšanās. Īpaši publiskā sektora organizācijām, kurās dominē augsts normatīvisms un vispārpieņemti standarti. Ikvienas netradicionālas iniciatīvas realizācija ārpus ierastajiem domāšanas stereotipiem ir gan liela atbildība, gan pārbaudījums. Jo prasa stingru pārliecību, augstu sagatavotības pakāpi, perfektu realizāciju un spēju izturēt atšķirīgi domājošo masīvu spiedienu. Ventspils ventu kampaņa patiesībā atklāja, cik politiķi un ierēdņi mūsu valstī spēj būt radoši savā domāšanā un iztēles bagāti - darbībā. Esmu gandarīts par katru Ventspils panākumu starptautiska mēroga konkursos, kas ir apliecinājums pilsētas darbības augstajam potenciālam un varēšanai,” – saka Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte – ideja par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai ir savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecības www.visitventspils.com izveidi. Ventspils venti jau guvuši ievērojamus panākumus starptautiskajā radošās izcilības festivālā ADwards 2012. gada martā – Ventspils venti ieguva zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, uzvarēja tautas balsojumā un ieguva festivāla Grand Prix, kā arī ieguva starptautiskā konkursa European Excellence Awards apbalvojumu kategorijā Launch (Kampaņas uzsākšana) pagājušā gada izskaņā.

SABRE Awards ir pasaules lielākais un pieprasītākais sabiedrisko attiecību konkurss, kurā tiek atzīti Ziemeļamerikas, Eiropas, Vidējo Austrumu, Āfrikas, Āzijas un Klusā okeāna reģiona augstākie sasniegumi zīmolvedībā un reputācijas veidošanā. Šī gada konkursa žūriju pārstāvēs lielāko pasaules valstu komunikāciju un sabiedrisko attiecību aģentūru vadītāji un nozares speciālisti no tādām kompānijām kā Ketchum Pleon, Weber Shandwick, Fleishman-Hillard, Cohn & Wolfe u.c. Konkursa noslēgums un uzvarētāju paziņošana norisināsies 30. maijā Barselonā. Pilnu finālistu sarakstu iespējams aplūkot šeit.

ventspils.lv

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: