SIA „Olimpiskā centra „Ventspils” viesnīca ir apliecinājusi savu sniegto pakalpojumu kvalitāti un ieguvusi pakalpojumu kvalitātes sistēmas „Q-Latvia” kvalitātes zīmi.

Lēmumu par tās piešķiršanu pieņēmusi komisija, kuras sastāvā ir pārstāvji no Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA), Ekonomikas ministrijas, kā arī profesionālajām un reģionālajām tūrisma nozares asociācijām.

 

Lai saņemtu šo apliecinājumu, pretendentam kvalitātes zīmes saņemšanai saskaņā ar TAVA noteikto kārtību jāizpilda šādas prasības: jāsagatavo esošās situācijas raksturojumu kvalitātes nodrošināšanas jomā, jāveic pakalpojumu ķēdes analīze, klientu apmierinātības un darbinieku aptauja, jānodrošina viesu sūdzību vadība, kā arī jāsagatavo rīcības plāns kvalitātes pilnveidošanai. Pakalpojumu kvalitātes novērtējumu un atbilstību standartam veic TAVA nozīmēts anonīms kontrolieris ("Slepenais klients").

 

Olimpiskā centra „Ventspils” viesnīca tūristiem un sportistiem piedāvā divvietīgus numuriņus, divvietīgus puslukss numuriņus, kā arī trīsvietīgus numuriņus, konferenču zāli ar multimediju aprīkojumu un bezvadu internetu, kā arī pieejama plaša kafejnīca. Viesnīcu ir iecienījuši gan tūristi, gan Latvijas un ārzemju sportistu izlases, kas īpaši vasaras periodā treniņnometņu laikā šajā viesnīcā nakšņo. Viesnīcai ir izveidojusies veiksmīga sadarbība ar Ventspils Tehnikumu, kura viesnīcu servisa speciālisti un bārmeņi šeit apgūst praktiskās zināšanas.

 

Q-Latvia kvalitātes zīmju piešķiršanas procesu koordinē SIA "Viesnīcu un restorānu centrs", tās direktors Edvīns Buka vairākkārt ir apmeties Olimpiskā centra “Ventspils” viesnīcā un atzīst, ka pēdējā gada laikā viesnīcas līmenis ir būtiski audzis. Nopietns darbs ir veikts ne tikai viesnīcas labiekārtošanā, bet arī apkalpojošā personāla kvalifikācijas celšanā. Latvijā viesnīcu klasifikācija šobrīd pāriet no Latvijas viesnīcu standarta uz vienoto "Hotelstars Union" klasifikāciju, un arī Olimpiskā centra „Ventspils” viesnīca tuvākajā laikā saņems trīs zvaigznes jaunajā sistēmā.

 

Šogad šis ir jau otrais viesnīcas pakalpojumu kvalitātes apliecinājums. Konkursā „Labākais izmitināšanas uzņēmums Ventspilī 2012” viesnīca ieguva 2. vietu kategorijā „Viesnīcas”. Olimpiskā centra „Ventspils” valdes priekšsēdētājs Uldis Boitmanis izsaka pateicību viesnīcas pārvaldniecei Intai Tomsonei par paveikto darbu un atzīst, ka darbs pie viesnīcas pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas turpināsies, lai katrs viesis justos kā mājās un gaidīts, kā arī gribētu atgriezties, arī nākamreiz apciemojot Ventspili.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: