Tārgales pagastā pie Būšnieku ezera sākusies gājēju un velosipēdu celiņa izbūve. No jauna izbūvējamā asfaltbetona gājēju un velosipēdu celiņa garums ir 378m, platums – 3 metri ar atdalītu gājēju un velosipēdu satiksmes joslu.
Tārgalē būvē gājēju un velosipēdu celiņu
8378m garā gājēju un velosipēdu celiņa posma izbūve iespējama, pateicoties līdzdalībai projektā "Ziemeļkurzemes kultūrvēsturiskā un dabas mantojuma saglabāšana, eksponēšana un tūrisma piedāvājuma attīstība", tādējādi radot priekšnoteikumus tūrisma plūsmas palielināšanai Ziemeļkurzemē.
Celiņa izbūves izmaksas – 77 243,74 eiro, Eiropas Reģionālā attīstības fonda finansējums ir 40 122,32 eiro, valsts budžeta dotācija – 1885,09 eiro, pašvaldības finansējums – 35 236,33 eiro.
Būvdarbus objektā veic SIA "Venta 1" darbinieki, un saskaņā ar līguma nosacījumiem tie jāpabeidz līdz oktobrim.
Komentāri (8)
Un kāda tad jēga no 300m gara veloceliņa, kas ved uz nekurieni? Ja būvē, tad normāli jābūvē.
Nav uz nekurieni.Līdz Kolkas ceļam.
77 tūkstoši 243 eiro???????
Par 378 metriem ?????????.
Nezin vai tās ir normālas cenas celiņu būvēšanai?????
Nu normāli. Neskaiti grants kubus, baltās apkaklītes arī grib ēst.
Varēja jau iztikt bez asfalta tomēr tā būs loģisks turpinājums esošajam.
Līdz Akmeņdzirām jau būtu interesanti. ja šo 2 dienās uzstūma, tad līdz turienei varētu 2 mēnešos. No Liepājas līdz Kolkai būtu pavisam jauki. Minēji netrūktu. Ja kas, vakar starp Oviš ceļgalu un Garmastu dambi satiku 5 auto 4 no kuriem ar DE numurzīmēm. Tūrisms apkārt Baltijas jūrai rullē, tikai infrastruktūra tā lēnītēm.
Ieteikums pagarinat velo celiņu Robežu iela vismaz līdz Aizupes ielai, lai ar velo var tikt līdz vasarnīcu rajonam. Bet tagat sanak, ka ceļš atduras tiltā un talak ar velo braukt bīstami jo diezgan saspringta satiksme, bet pari mazam dzelzs tiltam ar velo tikt ir parak grūti.
Tas nav Ventspils domes kompetencē!
Tas vel ir pilsetā
Laikam kļūdījos!