Ventspils stacijas un dzelzceļa līnijas mūžs iekļauts nesen izdotajā grāmatā par bijušajām dzelzceļa stacijām Latvijā Nākamā pietura – MĀJAS.
Staciju ieliek grāmatā
7Grāmatā fotogrāfijās un stāstos iemūžināts dzelzceļa staciju jaunais liktenis. Izdevuma autores ir antropoloģes Elīna Kursīte un Liene Millere, kuras, lai radītu grāmatu, devās deviņu mēnešu ilgā ekspedīcijā, apbraukājot vairāk nekā 200 dzelzceļa staciju un dzelzceļnieku kazarmu, tostarp arī Ventspili, fotografējot, uzklausot vietējo iedzīvotāju atmiņu stāstus un izzinot, kas ar šīm celtnēm ir noticis.
Dzelzceļa posms Ventspils - Krustpils ir daļa no kādreizējās Maskavas - Ventspils līnijas, kas pasažieru vilcienu satiksmei šobrīd slēgts, bet kravu pārvadājumiem šis ceļš joprojām ir viens no svarīgākajiem.
Komentāri (7)
Žēlumam gals,vismaz kādu sabiedriskās ēdināšanas iestādi tur varēja atvērt,lai ēkā dzīvība atgriežas.
Vēl atmiņā kādreizējais restorāns,tagad smalkie ļaudis gan par restorānu to nesauktu,bet sava "rozīnīte",tā teikt,bija.
Nevajadzēja krāgu un šlipsi,dzelzceļa strādnieki iegriezās pēc maiņas pat darba drēbēs,viss bija jauki.
Pārventas pusē jau tā švaki ar krogiem,stačus varētu reanimēt.Ja vien LDz neplēstu pārmērīgu nomas maksu,varbūt kāds uzņēmējs atrastos?
Kam vajag to atvērt?
Ked kundz.
Kā to būt saprast-kam vaig atvērt?
Ne Patvaldib,bet vien Privāt Štellman varet to krōg atjaunot.
Un prēkš Taut.Ne augst klass.
Nu, tas i pareiz, Barnonkul, citādāk daudz te vis no patvaldīb pras. i to , ko šie var , i to ko nea
Taisnība!Dzīvību vajaga!
Prieks skatīties!!!
Nav taču vairāk muļķi,
kas te atvērtu augstas klases restorānus.
Ēdāju tādos ta' nava.