Piektdien, 21. februārī, plkst. 7.20 VUGD saņēma informāciju, ka uz šosejas Ventspilī – Rīga, pie Kolkas pagrieziena noticis ceļu satiksmes negadījums.
Pie pagrieziena uz Kolku atkal avārija
12Ierodoties notikuma vietā, ugunsdzēsēji glābēji konstatēja, ka avarējušā automašīnā atrodas iespiests cilvēks. Ugunsdzēsēji glābēji ar hidrauliskajiem instrumentiem atvēra automašīnas durvis, atbrīvoja cilvēku, uzlika uz imobilizācijas dēļa un nodeva Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķiem.
Ceļu satiksmes negadījums noticis tajā pašā vietā, kur pirms laika bojā gāja cilvēks. Situācija šoreiz līdzīga, bet par laimi, bez bojā gājušajiem. Smagā automašīnas piekabe līkumā aizķērusi vieglo automašīnu un tā nobraukusi no ceļa un ietriekusies uzkalniņā.
Komentāri (12)
Tāpēc ka par maz tās fūras kontrolē, un soda,cik zinu smagiem atļautais ātrums ir 80km stundā,bet visi viņi brauc 90 un vairāk ,Kad braucu uz Rīgu ir baisi kā viņi uzvedās uz ceļa
Tīģer! Izskatās, ka tev ne tikai ir grūtības ar pareizrakstību, bet arī ar loģisku domāšanu. Ja ārpus apdzīvotām vietām būtu 2 un vairākas joslas vienā virzienā,tad varētu smagām automašīnām ierobežot kaut vai 70km/h, bet mūsu gadījumā, fūrām braucot 80km/h, avāriju skaits dubultotos, jo, protams, biežāk šoferi veiktu apdzīšanas manevrus.
Tas līkums pēc pārbūves ir kļuvis par melno punktu. Būtu ātruma ierobežojums kā pirmais solis tur jāuzstāda. Policistu katru reizi nepieliksi un fotoradars pārāk dārgs, lai gan prasītos. Būtu ātruma ierobežojošie krāsojumi jāuzstāda, līdzīgi kādi ir bērzu ielā. Tas nav normāli - tik daudz negadījumu vienā punktā.
Kas tur ir pārbūvēts, attopies.
Tur ir plats, pārskatāms ceļš. Ko mēs darītu, ja šeit būtu kalnu serpentīni.
Ventspilnieks 36.7
Pirmais tas ka no rīta bija smalks lietus kas apgrūtināja braukšanu
Ir furisti kas brauc normāli bet ir Gaiļi kuri neredz līnijas un tik nesās...
Personīgi man ne īpaši patīk tas līkums jo bieži uz ceļa gadās zvēri vai kāds kas veic apdzīšanu... Kas sliktāks laiks tad tumsā vispār normāli uz 90 to likumu nevar izbraukt....
Paties žēl cietušo :(
Tāpēc jau cilvēkam prāts ir dots, lai izvērtētu situāciju kā braukt. Tāpat var novērtēt, cik adekvāti ir satiksmes dalībnieki un sevi pasargāt.
Kumičš ,debīli tikai piesienās pareizrakstībai! Un vai tad tagad fūras neapdzen, un neveidojas avarijas situācijas,ka viņi tik tuvu viens otram brauc ka normāli nevar apdzīt?
Pie vis vainīgs tik mēs paš.Vaig cienīt vienam otru un ne tēlot no sev liels spečuks. Tālbraucēj nav jāvaino ja pats debīls un nemāk izvēlēties pareiz ātrum braukšanai. To ka nevar apdzīt fūr ir pasak. Ja priekšā ceļš ir brīvs un pārredzams fūrists pats tev to dos zināt kad lai viņ apdzen. Bet ja tev nav smadzeņ tad ej piesakies par donoru uzreiz.
Ja runājam par Ventspils -Rīgas A10 vai E22 ceļu, tad gribās kliegt pilnā balsī : Kur skatījās projektētāji un būvnieki tad kad šo ceļu rekonstruēja? Ja par EU līdzekļiem spējāt pārrakt un nomainīt ceļa segu pat 2-3 metru dziļumā,tad kas tiem neļāva izbūvēt pie stratēģiski svarīgiem krustojumiem bremzēšanas joslas? Kāpēc man ir jābremzē, ja priekšā braucošais taisās veikt kreiso pagriezienu , pie Kolkas pagrieziena,pie Popes,pie Valdemārpils pagrieziena,pie Pastendes alejas, utt. Vienīgā jaunizbūvētā vieta uz šī ceļa ir pie Kandavas pagrieziena, braucot no Rīgas, toties virzienā uz Rīgu šai vietā ,par tādu bremzēšanas josliņu,ceļu inženierim pa purnu!
Kreisie pagriezieni ir bīstami. Leiši un poļi jau ir pārbūvējuši savas šosejas ar kreisā pagrieziena joslām.
Nu gan ir satiksme, ka pie Popes veidojas štoperis :) Iedarbini prātu un aiz Šmitiņ riņķ apdzen tās sēnes, būs tev brīvs ceļš ;)
Pie Valdemārpils pagrieziena esmu iekļuvis vismaz 3 bīstamās situācijās, jo sevišķi tagad, kad nerāda savlaicīgi pagrieziena signālus, kad nogriezties grib no joslas vidus...
Gan jau koronavīruss visu atrisinās,kad nokļūs līdz šejienei.