2. martā ap pulksten 14:30 Valsts policijā saņemta informācija par to, ka Kuldīgas ielā noticis ceļu satiksmes negadījums.
Taranē Kuldīgas ielas barjeras
17Noskaidrots, ka 1985. gadā dzimis vīrietis vadījis automašīnu "Audi", kad tā pēkšņi saslīdējusi un vīrietis, nespējot kontrolēt spēkratu, uzbraucis brauktuves norobežojošām barjerām.
Alkohola klātbūtne vadītāja izelpā netika konstatēta, cietušo negadījumā arī nav.
Noformēts ceļu satiksmes negadījuma reģistrēšanas protokols.
Komentāri (17)
Man ir jautājums ceļu projektētājiem un būvniekiem - no kurienes Jūs rāvāt šāda izpildījuma barjeras? Vai to būtība ir aizsargāt gājējus no automašīnām? Vai tomēr to būtība ir neļaut cilvēkiem nonākt uz brauktuves ? Lūdzu kaut vienu piemēru no EU valstīm kur šāda tipa norobežojumi ir uzskatāmi par labu praksi !
Ks tev liek domāt, ka eiropā visur barejeras taisa pareizi? Nav laiks izslēgt šito debîlo domāšanu?
Informējam, ka šādas barjeras, starp gājēju ietvi un veloceliņu, kas norobežo brauktuvi, tiek plaši pielietotas gan Latvijā, gan daudzviet citur Eiropā un atbilst standartu prasībām. Barjeras uzdevums nav nodrošināt to, lai noturētu automašīnu avārijas gadījumā, bet gan lai norobežotu ietvi un veloceliņu ielu krustojumu zonās un pietuvojoties tām. Konkrētais gadījums ir nelaimes gadījums, kurā automašīnas vadītājs ir nobraucis no brauktuves un šai barjerā ietriecies, kas tikpat labi varēja jebkurš cits ielas aprīkojuma objekts – apgaismojuma stabs, koks un tamlīdzīgi.
to Kom.Parvalde
Lai arī esmu bijis daudzās valstīs un ne tikai šajā kontinentā, man Jūsu apgalvojums ir jāapšauba. Apgalvojums ,ka šādas barjeras ir daudzviet, ir apgāžams kaut vai ieskatoties Google foto:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=1512&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=5m59XK-3J-yurgSJqajYBA&q=how+to+separated+bicycle+road+from+car+way&oq=how+to+separated+bicycle+road+from+car+way&gs_l=img.12...36632.46419..50443...1.0..0.206.1795.10j6j1......0....1..gws-wiz-img.DnXAOHhdEks#imgrc=_
Nevar saprast, kas tam Querty kaiš ar galvu visu laiku. Atkal kautkas nav labi - nu jau ar barjerām. Atradis googlā 10 bildes un uzdodas par eiropas un vispasaules ekspertu barjerās.
Šajā gadījumā Audi lohs nonesās no ceļa, bet atkal meklē vainu kautkādās iestādēs. Nebūtu barjeras, bet no bildēm tie risinājumi, nonestu cilvēku, atkal bļautu, kāpēc nav barjeras kā pašreizējās, bla bla, plati atkal maltu to pašu.
Tiešām - tev tāds fetišs piesieties un uzdoties par ekspertu visās lietās? Vai tev vienkārši nav ar ko runāt mājās?
Mūsu kūts aizsargbarjeras drošākas. Nepilni 20cm un audists bez galvas būtu.
To ir būt makten fein,ka to auto bij tig vien štrunt Audi,kam plān bleķ,ka Konzervbundž.Tā viņam vaig.
Ja būt bijs Volg Gaz-21,ta būt apskādets tig tas spīdiks Irss,kas uz haub.Le zinat.
Tas tik tāds apmāns, Baron. Vecas mašīnas diemžēl salokās kā akordeons avārijas gadījumā un iekšā sēdošiem ir daudz daudz sliktāk
Man arī ir tāda pati baža kā "qwerty"!!! Ja nemaldos, tad tas ir otrais negadījums šajā vietā. Un barjera par mata tiesu nav izcaurumojosi auto pasažierus... Līdzīgs atgadījums bija pie 6.vidusskolas, kur metinātā barjera izdūrās cauri automašīnai!
Jautājums Komunālai pārvaldei!? Vai šīs barjeras ir sertificētas uzstādīšanai brauktuves malai? Vai barjeras ir testētas avārijas situācijai?
Kā uz sausa asfalta, taisna ceļa var saslīdēt automašīna?
Varbūt, tikai varbūt, vaina ir nevis barjerās, bet gan izvēlētajā braukšanas ātrumā?
Tās barjeras ir drausmīgi tuvu ceļam, nāk pretī kāds lielāks negabarīts, tad čau vien ir.
ar atļauto ātrumu 70km saslidēt neiespejami uz sausa taisna ceļa ,vadītājam jau kaut kādi batoni bija jāsprauž ,nevar jau teikt ka ar vismaz 140 ,vai visticamākā versija ,skatijos telefonā ,to tak teikt nedrikst ,
Varbūt nokrita svarīga manta no blakussēdekļa, noliecās lai paceltu un stūre aizgriezās līdzi
Kāda stūrēšanai svarīga manta var nokrist? Stūre? Jebkuru citu svarīgu mantu var pacelt, tad, kad auto ir apturēts
Varēt jau var, bet gadās, ka izdara citādi. Konkrētu gadījumu zinu. Rezultāts bija tāds pats.
Ja piesmēķēts papiross iekrīt kājstarpē uz auduma sēdekļa, jeb vēl sliktāk, uz tīģerādas pārvalka, tad uzņemties risku to fiksi meklēt, bet dabūt stieni cauri paurim ir pamatots. Šoreiz nepaveicās.