Ventspils pilsētas domes Izglītības komisija 5. maija sanāksmē, piedaloties visu izglītības iestāžu vadītājiem, lēma, ka 5. - 11. klašu audzēkņi šo mācību gadu noslēgs tikai mācoties attālināti. Savukārt par 1. - 4. klašu iespējām atgriezties klātienes mācībās tiks lemts, vadoties pēc aktuālās epidemioloģiskās situācijas.
Atsākas mācības attālināti
312. klases jau nākamajā nedēļā uzsāk kārtot eksāmenus, kas tiks organizēti klātienē, un katram skolēnam pirms ierašanās uz eksāmenu tiks veikts Covid tests.
Jaunrades nama interešu izglītības nodarbības, kā arī Mākslas skolas un sporta skolas ''Spars'' profesionālās ievirzes izglītības nodarbības varēs notikt ārā pēc iepriekš noteikta grafika.
Skolēniem tāpat kā iepriekš būs pieejamas individuālās konsultācijas gan klātienē skolā, gan attālināti.
Lai atbalstītu ģimenes attālināto mācību laikā, pašvaldība organizēs pārtikas paku izsniegšanu skolēniem. Šobrīd skolas veic aptauju par paku nepieciešamību, bet to izsniegšana plānota 25. un 26. maijā.
Izglītības pārvalde aicina skolēnu vecākus sekot līdzi sīkākai informācijai E-klasē, ko izsūtīs katra izglītības iestāde atsevišķi.
Komentāri (3)
Skolēni priecīgi vai bēdīgi?
Skolotāji priecīgi vai bēdīgi?
Neviens nav priecīgs par tik biežām pārmaiņām. Mūsu 100 gudrās galvas Rīgā, jau nedomā līdzi, ka bērni ir arī citur Latvijā, ka tiem pa nedēļām mainās - klātienē un skola. Bērniem jāmaina vide, vecākiem arī, tad vecākiem jāsagādā arī apģērbs, jo mazāko klašu bērni aug strauji un uz skolu tomēr iet citās drēbēs nekā mājās. Skolotājiem vispār murgs, atkal jāpārorganizē visi darbi, kontroldarbi jāpārtaisa, veids kā mācīt jāpārtaisa. Tiem tur jau nesaprast, ka citi darba arī gatavojas, vāc un veido materiālus, gatavojas stundām. Un tad viss atkal jāpārveido, lai varētu elektroniski pildīt.
Figaro te, Figaro tur..:(
Pilnīgi bezjēdzīgas "rūpes" par bērniem nenozīmīgas k gripas apstākļos.
Ir kā agrāk pie gripām bērni negāja skolās?
Taisnība būs tiem, kas saka, ka šāds attālinātais ( ar retu klātienes momentu) juceklis ļauj vienkārši graut izglītības sistēmu un līmeni, lai to mākslīgi pazeminātu.