Satiksme pār Ventas tiltu Ventspilī, kur šogad notika deformācijas šuvju un seguma maiņa, šobrīd ir pilnībā atjaunota, bet konstatētie defekti būvuzņēmējam SIA ''CTB'' vēl būs jāizlabo, lai tilta būvdarbus varētu pieņemt ekspluatācijā.
Satiksme pār tiltu atjaunota, būvniekam būs jālabo būvniecības defekti
17Lai gan Ventas tilta seguma virskārtas atjaunošanas un tilta deformācijas šuvju darbi ir paveikti tādā stadijā, lai satiksmi pār tiltu varētu pilnībā atjaunot, ne Ventspils brīvostas pārvaldi kā darbu pasūtītāju, ne būvuzraugus neapmierina darbu kvalitāte īpaši tajā darbu sadaļā, kas attiecas uz deformācijas šuvju maiņu. Būvuzņēmējam SIA ''CTB'' konstatētie defekti būs par saviem līdzekļiem jānovērš. Ventspils brīvostas pārvalde gaida no uzņēmēja informāciju, kādos termiņos tas apņemas nepieciešamos labojumu darbus paveikt. Veicamie darbi tiks organizēti nākamā gada pavasarī, kad iestāsies atbilstoši laika apstākļi būvdarbu veikšanai.
Jūnijā pēc Ventspils brīvostas pārvaldes pasūtījuma SIA ''CTB'' uzsāka Ventas tilta seguma virskārtas atjaunošanas darbus. Ventas tiltam tika nofrēzēts brauktuves asfaltbetona segums un uzlikts jauns, atjaunots segums uz tilta paceļamās daļas metāla konstrukcijām, nomainītas tilta deformācijas šuves, apgaismojuma gaismekļi un atjaunoti tilta pacelšanas informatīvie tablo. Lai gan pēc līguma nosacījumiem seguma atjaunošanas darbus vajadzēja pabeigt augustā, būvuzņēmējs nespēja iekļauties termiņos. Par termiņu kavēšanu līgumā noteiktajā kārtībā tiks piemērotas soda sankcijas.
Atklātajā konkursā par būvdarbu veikšanu uzvarēja SIA "CTB". Būvdarbu līgums noslēgts par 323 488,10 eiro (bez PVN). Būvuzraudzību objektā veic SIA ''Firma L4''.
Ventas tilta seguma atjaunošana ir viens no ostas pievedceļu atjaunošanas projekta posmiem.
Līdz 2023. gada beigām Ventspilī norit 19 pievedceļu posmu gandrīz 13 kilometru garumā atjaunošana vai izbūve. Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 19,65 miljoni eiro. 85% no attiecināmajām izmaksām sedz Eiropas Savienības Kohēzijas fonds.
Komentāri (17)
Augusta beigas pienāca nemanot.
Augusta beigas vēl nav pienākušas, jo vēl defekti jālabo
Lielisks piemērs visiem kā nedrīkst strādāt. Sajūta tāda, ka Latvijā vairs nav iespējams neko salabot kvalitatīvi. Šobrīd visa ceļu labošanas nozare ir zem jebkuras kritikas. Un Ventspils tilta remonts bija kolosāli uzskatāms piemērs ceļu būves speciālistu neprofesionalitātei un vienaldzībai. To kas šeit notika visus šos mēnešus nekā savādāk, kā par nolaidību nevar nosaukt. Un rezultāts ir redzams. Paldies !
Nu ko gribi, ja Rīdzenieki plāno... Tur šāds darba stils pieņemts.
jūs runājat par nekvalitatīvu darbu-bet mums viss ir caur dibuā. vai tad cietumā sēdošu cilvēku var ievēlēt, var virzīt un slavināt kā kādu dievekli. ar mūsu galvām kaut kas nav kārtībā. JAUTĀJUMS-A MŪSU BŪVINSPEKCIONOERI KĀPĒC NEUZPASĒJA DARBU KVALITĀTI LAICĪGI?
Jautājums adresējams Brīvostai ar Girtu priekšgalā, kāpēc tā! Lembergam ar Brīvostu vairs nu nekāda sakara, un kopš tā laika arī tur viss iet, kā ar šo tilta remontu, citējot tevi pašu - "caur dibuā"!
Laura , un kādi ir tie redzami defekti?
Neesi bijusi uz tilta, ja!? tur izskatās, nu drausmīgi. Pie uzbraukšanas savienojuma vietā jau bedre. JAU!
BMGS :D Penchuku un krievu bars, ko tad var gribet. Neko labu
To Kriska
Kaut vai salaiduma vietas ar veco asfaltu. Tur ir bedres.
Guantanamo, kas jūs esat pēc profesijas ka tā varat spriest? Inženieris - būvnieks?
Aizej/aizbrauc paskaties to tiltu. Tur nav inženierim jābūt, lai saprastu ka ir slikti. Pat Suns no Talsiem, kurš principā ir Pret Ventspili un pat Rīdzeniekiem šeit saka, ka tie "caur dibuā" te visu sataisījuši. Nu ir tiešām bēdīgi.
Tikai tie Jūsu penčuki sabūvēja visas piestātnes Ventspilī.
To Kriska,
Ne komunala dzivokla ipasnieks kura neviena siena nav 90 gradu lenki. Gan jau buveja tie pasi kas tas piestatnes, kas juk un bruk
mums visas ielas ir izbrauktas risēs-paldies cietumā sēdošam-tas jau bija viņa laika.VAI KRISTOVSKIS VAINĪGS?
Aivars tās ielas izbraukāja? :D
Ielas izbraukā Ventspilnieki, tas tikai parāda, ko to ir daudz. Un izbraukātas ielas atjauno, piemērs - Jūras iela!
Tilts ir nedaudz cits stāsts, jo tas brīvostas valdījumā. Tas pēc remonta gandrīz bēdīgāks kā pirms.
Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvā inspekcija informē, ka objektus “Eiropas starptautiskās automaģistrāles E22 (A10) ielu posmu asfalta virskārtas atjaunošana Ventas tiltam, Ventspilī” un “Deformācijas šuvju nomaiņa Ventas tiltam, Ventspilī” apsekojusi vairākkārt.
Sākotnēji, konstatējot trūkumus satiksmes organizācijā, kopā ar Ventspils brīvostas pārvaldi, tika izstrādāts gājējiem drošs veids kā šķērsot tiltu būvdarbu laikā, savukārt vēlāk jau tika konstatēti nekvalitatīvi veiktie būvdarbi, par ko informēts objekta pasūtītājs.