Ventspils ostas termināļos šogad pirmajos divos mēnešos pārkrauts 2,251 miljons tonnu kravu, kas ir par 16% mazāk nekā 2020. gada attiecīgajā periodā, liecina Ventspils ostas publiskotā informācija.

Tostarp 2021. gada pirmajos divos mēnešos Ventspils ostas termināļos pārkrauti 1,459 miljoni tonnu lejamkravu, kas ir par 21,3% mazāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, 411 000 tonnu ģenerālkravu, kas ir kritums par 1,9%, kā arī 379 000 tonnu beramkravu, kas ir par 6,9% mazāk nekā pērn attiecīgajā periodā.

2021. gada februārī Ventspils ostā pārkrauti 994 000 tonnu kravu, kas ir par 33,6% mazāk nekā attiecīgajā mēnesī 2020. gadā, kā arī par 20,9% mazāk nekā pērn februārī.

Februārī Ventspils ostā visvairāk pārkrautas lejamkravas - 603 000 tonnu, kas ir par 42,5% mazāk nekā 2020. gada februārī, seko ģenerālkravas, kas pārkrautas 214 000 tonnu apmērā, kas ir par 1,9% vairāk, un beramkravas, kas pārkrautas 176 000 tonnu apmērā, uzrādot samazinājumu par 26,1%.

Ostas publiskotā informācija arī liecina, ka šogad pirmajos divos mēnešos Ventspils ostā apkalpoti 239 kuģi, kas ir par vienu kuģi vairāk nekā 2020. gada pirmajos divos mēnešos. Tostarp 2021. gada pirmajos divos mēnešos Ventspils ostā apkalpoti 174 sauskravas kuģi un 65 tankkuģi.

Jau vēstīts, ka Ventspils ostas termināļos pagājušajā gadā tika pārkrauti kopumā 12,903 miljoni tonnu kravu, kas ir par 36,9% mazāk nekā 2019. gadā, tostarp pērn pirmajos divos mēnešos ostā tika pārkrauts 2,681 miljons tonnu kravu.

Pēc pārkrauto kravu apmēra Ventspils osta ir otra lielākā osta Latvijā.

Lasi vēl

Komentāri (19)

  • 0
    Larijs Kukarans 12.03.2021, 11:12:30

    Vai tad ostā vispār kaut kas notiek?Tur takš viss ir nolaists uz grunti.

  • -3
    keda 12.03.2021, 13:41:17

    Ventspils ostā apkalpoti 239 kuģi,
    Kaut ko tak viņi te darīja..

  • -12
    Viktors Torpēda 12.03.2021, 14:47:31

    Kaut ko tie uzņēmumi vēl mēģina cīnīties, bet ar jauno pārvaldi viss tik slīd uz leju!

  • -1
    Qv 12.03.2021, 14:56:00

    Uz leju slīdēja jau krietni pirms jaunās pārvaldes. Un pamatā dēļ Krievijas kravu krituma. Tā kā tukšs apgalvojums...

  • -3
    Viktors Torpēda 15.03.2021, 14:56:53

    Tu gribi teikt, ka tā ir tīrākā sakritība, ka kopš tur visu sagrozīja un varu pārņēma rīdzenieki - jkp apvienojušies ar vienotību - kravu apjoms krītas, tā pat kā Landmanim piešķirtā hokeja naudiņa un pazūd tajā pašā nebūtībā.. Tā ir tikai sakritība, ja?

  • -2
    Angriff 12.03.2021, 15:15:00

    Jaunā pārvalde nekādā ziņā nespēj īsā laikā atrisināt tās problēmas,kuras radušās,ilgu gadu garumā barojoties pie pilnās siles rijīgajiem patvaldības darboņiem ar pašreizējo cietumnieku priekšgalā!

  • -15
    keda 12.03.2021, 15:25:09

    Muļ ķī bas!

  • -4
    Viktors Torpēda 15.03.2021, 14:58:39

    Tā nu gan ir *iršana.. jaunā valde ļoti labi un ātri mācēja visu sagraut!

  • -3
    Qv 12.03.2021, 15:21:53

    Tieši tā! Varbūt jaunā iestāde - "Ventspils osta" - cītīgi strādā pie ostas "atdzīvināšanas".

  • -9
    Latvija pāri visām! 12.03.2021, 15:28:08

    Osta - jauks vides objekts.
    Kādu retu kuģi tur arī var šad tad saskatīt, pastaigājoties. :)))
    Bērnībā kuģis aiz kuģa tauvojās.

  • -1
    Kriska 12.03.2021, 15:57:36

    Atdzīvināt līdz padomju laika nesanāks nekad. Krievija sabūvēja Baltikā savas ostas, iet pie beigām Ziemeļu koridors ar divām trubām. Paliek tikai kokmateriāli un Nord Natie termināls ar prāmjiem.

  • -12
    sranskis 12.03.2021, 15:59:49

    Jācer, ka jeņķi izdarīs arī ko labu- to Nordstrīmu nogremdēs!

  • 0
    Egils Kraulers 14.03.2021, 11:02:30

    Laimīgās Lemberģijas iedzīvotājiem - kravu apjoms strauji sāka kristies jau 2019. g. martā, kad brīvostu vēl pārvaldīja jūsu dievinātais balerūns (iespējams pārliecināties brīvostas mājas lapā, īpaši ieteicams tiem, kuri dievina krāsainus pašvaldības reklāmas bukletus, tur ir skaistas, krāsainas diagrammas). Tam bija vairāki iemesli, bet viena no tām - mūsu austrumu kaimiņa diženās valsts pārvaldītāja vēlme ieradīt vietu OPEC valstīm to vietu, īpaši Saūdu Arābijai. Rezultātā Ņujorkas biržā pāris dienas naftas produktus, kaut kad aprīļa beigās vai maijā, tirgoja ar mīnusa zīmi.

  • 0
    yolo 14.03.2021, 21:01:46

    Apgrozijums krîtas katru gadu, nu jau kādus 20 gadus...

  • -4
    Viktors Torpēda 15.03.2021, 15:04:34

    Jo valdībā esošajiem bija mērķis kopumā Latvijā šo kravu apjomu samazināt, un viņi pie tā sāka strādāt jau iepriekš. Un kad vēl tika klāt ostām.. Tīrākais JēKāPistu un vienotības jēlais kopdarbs

  • 0
    Kriska 14.03.2021, 13:36:58

    Turpmāk būs vēl sliktāk- Baltkrievija turpmāk savus naftas produktus eksportēs caur Ustjlugas ostu - jau sarunāts.

  • 0
    tiešām suns 14.03.2021, 15:16:02

    bet kā ar ostas floti? kaut kas iztirgots,pārējie kuģi nolaisti bez remonta līdz kliņķim.uzminiet nu .

  • 0
    Kriska 14.03.2021, 17:34:23

    Varbūt paliks Hercogs Jēkabs. Vasarā tūristus vizinās.

  • 0
    tiešām suns 14.03.2021, 23:27:17

    hercogs jēkabs ir jauka izklaide,taču diez vai kāds pratīs to izmantot kā loci vai upes gultnes padziļināšanai.tam nu gan es ticu-paies laiks un kuģi atkal ienāks ventspilī.jo kā lai dzīvo ja netic labajam.apmēram tā.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: