Aktīvi turpinās jaunā autostāvlaukuma būvniecība Ganību ielā. Būvdarbu veicējam SIA “Ostas celtnieks” visi darbi jāpabeidz četru mēnešu laikā, tas ir – līdz 9.augustam. Rezultātā Ganību iela, kur šobrīd norit aktīva saimnieciskā darbība, iegūs 86 jaunas automašīnu stāvvietas.
Ganību ielā turpinās jaunā stāvlaukuma būvniecība
9Jaunā automašīnu stāvlaukuma būvniecība sākās šī gada 9.aprīlī. Šobrīd ir pabeigti meliorācijas grāvja aizbēršanas darbi, izbūvējot tā vietā caurteku. Zem jaunās stāvlaukuma daļas paveikti grunts izņemšanas darbi un šobrīd nobeigumam tuvojas smilšu-grants slāņa ieklāšana. Tuvākajās dienās sāksies lietus ūdens kanalizācijas un drenāžas tīklu izbūve.
Līdz augustam tiks izbūvēts cietais stāvlaukuma segums 2606 m2 platībā 86 automašīnu stāvvietām, kā arī iekopta zaļā zona 1995 m2 platībā. Konkursā par būvniecības darbu veikšanu uzvarēja SIA “Ostas celtnieks” ar piedāvāto zemāko līgumcenu – 270 931,58 eiro. Autostāvlaukums Ganību ielā 103 ir publiska infrastruktūra, tātad to var izmantot jebkurš, kam ir tāda nepieciešamība, piemēram, apmeklējot Piedzīvojumu parka atrakcijas.
Ventspils brīvostas teritorija pie Ventspils lidlauka Ganību ielā ir viena no rūpnieciskajām teritorijām Ventspilī. Tur strādā komunālo automašīnu ražošanas uzņēmums “Bucher Municipal” un metālapstrādes uzņēmums “Malmar Sheet Metal”. Jau šobrīd turp katru dienu uz darbu dodas vairāk nekā 500 speciālistu, bet šis skaits turpinās palielināties, jo abām rūpnīcām ir tālāki attīstības plāni, un Ventspils brīvostas pārvalde šogad Ganību ielā sāks būvēt vēl vienu jaunu ražošanas ēku. Tāpēc Ventspils brīvostas pārvalde pieņēma lēmumu paplašināt jau esošo stāvlaukumu Ganību ielā 103.
Stāvlaukuma būvniecībai paredzēts piesaistīt Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējumu darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 5.6.2. specifiskā atbalsta mērķa “Teritoriju revitalizācija, reģenerējot degradētās teritorijas atbilstoši pašvaldību integrētajām attīstības programmām” projekta “Degradētās teritorijas atjaunošana Ganību ielas industriālajā zonā Ventspilī” ietvaros.
Komentāri (9)
Ne stāvlaukumu,bet kārtīgi noorganzētu sabiedrisko transportu uz turieni vajag!Tas 22.a busiņš,kas tagad kursē,galīgi garām.
Buhers ar malmaru būtu saorganizējuši busu saviem darbieniekiem vai vienojušies ar domi, lai tāds būtu.
Lai gan no eiropas priekš busiņa jau tik daudz naudu neizslauksi, cik priekš bruģa plača.
Kaut kā nepareizi mums viss notiek..
Man ne silts ne auksts no jaunās autostāvvietas,jo nu nesanāk man braukt uz šiem uzņēmumiem.
Buhers ar Malmaru paši var to busu priekš sevim uztaisīt,kā nekā tas viņu profils...Un nebūs nevienam jālūdzas..
Blakus ražotņu darbinieku autostāvvieta.Nesaprotu kapēc būtu jainformē par to pilsētas iedzīvotāji?!Šaubos vai vispār kādam ir interese par to stāvvietu.
Maldi. Tā ir koplietošanas vai sabiedriska autostāvvieta. Jā , darba dienās to piepilda tuvējo ražotņu darbinieki , taču nav liegts likt savu auto piem.veikparka apmeklētājiem.
Sabiedriskais transports , kuru savstarpēji vienojoties Bucher,Malmar,VReiss izveidoja, neattaisno uz tā liktās cerības nevienai pusei . Kāpēc? Pirmkārt, tie iedzīvotāji kuri iekāpj Pārventā ar to busu brauc kā ar jebkuru citu maršrutnieku izkāpjot centrā vai pie devenēm, taču Bucher darbinieks nereti ,,paliek aiz borta'' , jo buss ir pilns.Rezultātā pie rūpnīcas izkāpj 3-5 cilvēki. Ja tik vien ir atbraukuši, tad vakarā nebūs vairāk!
Otrkārt. Pienākšanas un attiešanas laiki pie rūpnīcas ir labi 5 min. pirms un pēc darba laika. Ofisa darbiniekam ir ok,noliec klausuli ,aizver muti un darbs ir pabeigts, taču līnijas darbinieks ir darba apģērbā un nereti ieiet dušā, tad buss ir prom.
Treškārt. Ja no rīta visiem galamērķis ir darba vieta, tad vakarā ceļi jau ir dažādi , kam mājas ,veikals,dārziņš... ne visiem der
Ja reiz uzņēmumi tik labi maksā saviem padotajiem,ka visi var atļauties doties uz darbu ar auto tad stāvlaukumu arī vajadzēja uzbliest pašiem!
“Izaugsme un nodarbinātība” 5.6.2. specifiskā atbalsta mērķa “Teritoriju revitalizācija, reģenerējot degradētās teritorijas atbilstoši pašvaldību integ
rētajām attīstības programmām” projekta “Degradētās teritorijas
LABS IZSKAIDROJUMS
Maršruts Nr.22A ir tieši tāds pats sabiedriskā transporta maršruts kā jebkurš cits – tas ir publisks un bez ierobežojumiem pieejams jebkuram pasažieriem, kas vēlas pārvietoties ar šī maršruta autobusu.
Kas attiecas uz autobusu kursēšanas laikiem, lūdzam potenciālos pasažierus norādīt, kāds būtu vēlamais atiešanas laiks no pieturas “Bucher Municipal”, lai varētu izvērtēt iespēju veikt nepieciešamās izmaiņas.