Šodien, 25.maijā, Rīgā notika līguma parakstīšana starp Ķīnas – Baltkrievijas industriālo parku “Lielais akmens”, Ventspils brīvostas pārvaldi un Ventspils Augsto tehnoloģiju parku.
Brīvostas pārvalde paraksta sadarbības līgumu ar Ķīnas – Baltkrievijas industriālo parku
8“Lielais akmens” šobrīd ir lielākais infrastruktūras attīstības projekts Baltkrievijā, un tas tiek īstenots sadarbojoties Ķīnai un Baltkrievijai. Projekta ietvaros paredzēts realizēt industriālu loģistikas un biznesa parku netālu no Minskas, kas būs viens no svarīgākajiem atzariem Jaunā Zīda ceļa iniciatīvā, veidojot sauszemes savienojumus kravu transportēšanai no Ķīnas uz Eiropu.
Līgums tiek parakstīts uz 5 gadus ilgu termiņu un paredz gan pieredzes apmaiņu, gan sadarbību dažādās jomās, toskait kopīgu loģistikas risinājumu izstrādi un ieviešanu.
Šāda līguma parakstīšana ir svarīgs tālākais solis, lai Ventspils varētu iekļauties “Jaunajā zīda ceļā” gan kā ātrākais jūras ceļš ar prāmjiem uz Zviedriju, gan iespējama vieta loģistikas parku attīstībai.
Komentāri (8)
Virsraksts baigi atgādina par Dendriloght. Tad arī Ventspils brīvostas pārvalde parakstīja, garantēja, bet nekad Ventspils brīvostas pārvalde nav rakstījusi, kas noticis ar ieguldīto, kāda ir bijusi atdeve, vai ieguldītais vismaz ir atgūts. Projekts nosprāga, taisām nākamo, tā vai ?
Lai nu tu it kā gudra bōba, tomēr Jaunais Zīda ceļš nekādi neatgādina Dendrolight.
Lasi uzmanīgi...
Re, kur ir...
Šā gada 18.februārī SIA „Dendrolight Latvija” parakstīja trīspusējo līgumu ar Latvijas investīciju un attīstības aģentūru un Ventspils brīvostas pārvaldi par 3 miljonu latu līdzfinansējuma piešķiršanu projekta „Dendrolight – masīvkoksnes šūnmateriāla ražošanas uzņēmuma izveidošana” īstenošanai.
Re, kur ir...
Nozīmīgu atbalstu SIA „Dendrolight Latvija” projekta realizācijā sniedz Ventspils pilsētas dome un Ventspils brīvostas pārvalde, kas nodrošina uzņēmumam iespēju nomāt jaunas, unikālajai ražotnei piemērotas telpas un nepieciešamo infrastruktūru, ieguldot ap 7 miljoniem latu. SIA „Dendrolight Latvija” Ventspils brīvostas pārvaldes investīcijas jāatmaksā 15 gadu laikā.
Tādu projektu Ventspilī kā biezs , bet atdeves nekādas , vai nu tukšs un kluss vai knapi velk dzīvību, pēc tādas naudas atmazgāšanas vien izskatās .
Šeit runa iet par nopietnu lietu - pJauno Zīda ceļu, "veidojot sauszemes savienojumus kravu transportēšanai no Ķīnas uz Eiropu",
kas ir globāls ķīniešu projekts par ķīniešu naudu,
nevis kārtējo vietējo prožektu naudiņas apgūšanai.
Gan ķīnieši paskatīsies līdzi, kur aizies viņu nauda..
Līdz nākamajam Eiroprojektam...