nekā nav
nāk ziemassvētki-parasti veram vaļā sūdzību grāmatas lielveikalos un smejamies ,atceramies kā tas notika-cik stulbs tas pircējs bija-cik ļoti tam klientam,kuram vienmēr ir taisnība-bija taisnība====pasteidzieties -pagaidām mūsu veikalā tikai divi tizli ieraksti-VAI TIEŠĀM JUMS NAV KO TEIKT par pārdevēju darbu attiecībā uz jums.
Komentāri (4)
Vienīgais ,ko var teikt par pārdevēju darbu - neapskaužamā situācijā ir viņas , izturēt visu dienu ,piemēram , lielveikala kasē , uzklausīt visādu cilvēku neapmierinātos burkšķus un vēl piedevām smaidīt , kā līdz dienas beigām nesajukt prātā, nesaprotu.
inta egle kundz.
Es ne zin ,kur ir to jūs Veikal.Ja būt zinat,tad noteikt aizbraukt un ierakstit iekš to Grāmat.Ne sūdzib,bet pateicib par teicam apkalpošan.Tad jums būs izmaksat vien ontlig Prēmij.
Piekrītu Anitai. Un vēl strādājot dažā labā veikalā, kur alga 250 eur uz rokas. Un cilvēku veikalā netrūkst.
Nu, man pirms laiciņa viena pārdevēja Maximā skaisti izpaudās. Tā teikt, cilvēks skaidri parādīja, ka prot pieņemt patstāvīgus lēmumus :)) Biju salikusi divus palielus stikla traukus vienu iekš otra un virsū vēl mazus maisiņus ar končām. Tad nu pārdevēja ar plašu žestu pirmo ņēma apakšējo, lielāko trauku, ne tikai visu pārējo izgāžot uz lentas, bet arī uz grīdas. Nezinu, drīkst vai nedrīkst preces likt vienu uz otras, bet loģiski būtu, ja sāktu skenēt no mazākā, kas virspusē....
Bet attiecībā uz doto tēmu - nav saprotams, kurā veikalā tā sūdzību grāmata tiek pētīta?