Ventspils reiss - sūdus firma !
Sestdien, 25.februari, kārtējo (!) reizi, nebija autobusa"4" , kam vajadzēja būt 17.03 pietura "autoserviss" pie LIDL veikala. Es biju pietura 16.50, gaidīju vairāk nekā pusstundu, bet .... sanāk iet ar kājām līdz centram!
Kas atkal notiek? Visi šoferi slimi? Visi autobusi salūza?
VR! Jums nav sirdsapziņas! Jums galvenais ir pacelt biļešu cenas. Jums galvenais ir Pilsētas svētkos piedalīties svētku gājienā.
Bet jūsu šoferi neievēro autobusu sarakstu. Un tas notiek daudzas reizes. Bet Jums nospļauties uz visu.
Tāpēc ka jūsu firma ir sūdu firma.
Komentāri (12)
Nedēļu atpakaļ centra iekapu mikriņa, gribēju nerēķināties ar karti, bet nesanāk no pirmās reizes , gribēju pamēģināt vēlreiz, bet šoferis to neļauj un "izmet" ārā no busiņā
Kautkas neloģisks.! ... gribēju nerēķināties ar karti, bet nesanāk...???
Iznāk, ka tu gribēji nerēķināties ar karti... . BET!
Kā tad gribēji samaksāt, ja NERĒĶINIES ar karti??? Cik saprotams no uzrakstītā, ka skaidras naudas arī tev nebij... . Par velti, protams, ka nevedīs..., un... tāpēc arī šofers lika tev IZKĀPT, nevis IZMETA...!!!???
Es nu gan to gribētu redzēt, kā NORMĀLU pasažieri, kas grib NORĒĶINĀTIES ar karti, ja nu nedarbojas tas terminālis, IZMET no ( kā tu raksti: ārā no BUSIŅĀ???) mikriņa...!!!
IZMET tikai tādus puņķatapas, kas ir pārdzēruši jēgu, nemāk uzvesties sabiedriskā vietā, traucē citiem. UN!!!
Par to NORĒĶINĀŠANOS ar tām kartēm mikriņos, jau tika rakstīts iepriekš. Ja zini, ka brauksi ar mikriņu, nu atstāj kabatā to dažus bleķa gabalus, lai neradītu ar to savu karti citiem neērtības, un norēķinies skaidrā naudā. Tas tomēr nav veikals. Grafiks!
Tas, ka tie termināļi bieži nešancē kā vajag, tā nu NEKĀDI nav šoferu vaina. Tā, kā... netaisi no mušas ziloni!
... SŪDUS firma...!!!???
Kādā valodā tas ir domāts...???
Nu izskatās, ka varētu būt lietuviski... :):):):):):):):):):)
@@@ Šoferis tevi izmeta no mikriņa un tu sasiti galvu !
Tā nu ir - lietuviškai būs ŠŪDU firma
O! Jā! Pareizi. Bišķiņ nošāvu greizi...:):):):):):)
Nu neticu, ka cilvēkam nebija 75 centi skaidrā naudā. Tas tikai izrādīšanās
Pilnīgi piekrītu! Par šo tēmu jau bija diskutēts vairākas reizes. TAČU! TĀDIEM ausaiņiem, kā tam(tai) autorienei(am), tik vienkārša lieta līdz smadzenēm neaiziet...!!! Ka tik kautko uzķēpātu un tēlot apbižoto, uzpūšot no mušas ziloni, visu pārspīlējot. Interesanti būtu redzēt paša(as) reakciju, ja šim(ai) indivīdam (ei) , priekšā stāvētu tāds pats joliņš ar savu karti, un pēkšņi karšu termināls nobloķējas...??? Pats 100% purkšķētu uz priekšā stāvošo... . ...un vainīgi būs visi citi..., tikai ne pats , ka nevar apgūt tik ,"sarežģītu" lietu, ka paturēt kabatā pāris bleķīšus, lai norēķināties ātri un nemaisīties citiem. Mikriņš nu nebūtu īstā vieta, kur plātīties ar savu karti. To var darīt extragadījumā, ja nu TIEŠĀM apstākļi spiež.Bet spriežot pēc rakstītā, šis vai šī "superpersona" grib vienkārši pazīmēties, jo citur, nav kur...!!! Nožēlojams cilvēciņš...
Piekrītu, ka ar karti ir ērti norēķināties. Bet ja ir ikdienā jābraukā ar autobusu, tomēr ir prātīgi sagatavot to skaidro naudu. Tehnika ir tehnika un var būt dažādi traucējumi. Turklāt autobusā - mierīgi. Reizēm veikalos, kur tomēr ir vieglāk nodrošināt stabilu internetu, nedarbojas karšu termināļi. Tad kaut kā te neviens nebrēc, ka vot redz kāds slikts veikals, biju iepirkties un nevarēju ar karti samaksāt. Tad aizkrien noņemt naudu vai paliek bez pirkuma un viss.
Nu nebija man toreiz skaidrā naudā. Ne viens cents !
Un es tikko izgāju no veikalā kur ar manu karti nebija problēmu. Un es tikai paprasīju šoferim lai ielikt karti tajā termināļa otrreiz. Bet tas stulbais šoferis neļauj man to izdarīt. Cik reizes tā gadās ka kāršu terminal nedarbojas no pirmās reizes. Bet bet ..... stulbums
Būt vaidziks vissur maksat ar skaidr Naud,ne ar tō plasmask gabal,le zinat.
25.februārī minētais reiss maršrutā nr.4 netika izpildīts tehnisku problēmu dēļ.Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.