Ačgārni saliktas zīmes Talsu ielas veloceliņam.
Vēlos vērst uzmanību mazai detaļai, kura būtībā nosaka daudz ko, īpaši negadījuma gadījumā ,prioritātes uz celiņa un tā izmantošanu.
Virzienā no Ventspils uz Bušnieku ezeru(asfaltētais), sastādītas 421. ceļa zīmes jeb "gājēju un velosipēdu ceļš", bet pie Bušniekiem pēkšņi parādās 417. zīmes un tas kļūst par "Kopīgu gājēju un velosipēdistu ceļu". Sanāk, ka uz viena celiņa attiecas noteikumi, kas darbojas uz diviem dažādiem celiņiem, kaut kāds hibrīds. Ceļa sākumā ir viena zīme, bet tad, kad ceļš beidzas, uzlikta pavisam cita tipa veloceliņa beigas.
Lūdzu izlabot šo nekārtību, jo, ja tur notiks kāds negadījums, tad tiesā būs čakarēšanās par nevajadzīgām lietām. Visā ceļa garumā jāstāv 417. zīmei, jo horizontālais apzīmējums ir pārtraukta līnija, tāpat kā citur pilsētā. Laikam jums aptrūkās zīmes, ja šādu šedevru var izveidot.
Komentāri (12)
Tas ir būtiski, jo uz celiņa mainās prioritātes, pie tam velosipēdists var braukt pa brauktuvi, ja blakus ir celiņš, kas apzīmēts ar 417. zīmi, bet,ja ir 421. zīme, pa brauktuvi braukt aizliegts. Būtībā, ja kāds, braucot no Bušnieku puses, domās, ka tas veloceliņš viņam obligāti nav jāizmanto, pieķers policija un uzliks sodu, jo tomēr otrā galā stāv pavisam cita zīme.
Nu automašīnām, piemēram, ātruma ierobežojuma zīme ir spēkā līdz krustojumam, vai arī jābūt zīmei, ka zona ar iepriekš norādīto ierobežojumu beidzas. Vai tā nav jābūt arī velo celiņam, vai velosipēdistam nebūtu jāseko līdzi zīmēm uz celiņa!? Var būt vaina nav zīmēs, bet velosipēdistu neuzmanībā/nevērībā?
Paldies par ierosinājumu, izlabosim!
Ačgārni - nozīmē ar kājām gaisā. Vai tiešām tas tā ir? Sīkums.
Ačgārni vēl varētu nozīmēt, ka uz zīmes redzams gārnis, pie tam ar kājām gaisā.
Aplam saliktas.
Un vēl vajadzētu pagarināt veloceliņu Vasarnīcu iela no Parka ielas krustojumā vismaz līdz Kroņa ielas krustojumam.
Labdien!
Ventspils pilsētā veloceliņu izbūve notiek jau no 2010. gada, un uz doto brīdi veloceliņu garums sasniedzis jau 66km, kas ir tikai par 205km mazāk nekā galvaspilsētā. Veloceliņu izbūve prasa investīcijas, tāpēc tiek strādāts pie tā, lai piesaistītu finansējumu, piemēram, no ES projektiem. Minētā posma izbūve nākotnē ir plānota, bet nevaram pateikt precīzi, kad tieši.
Diez vai vārds "tikai" būtu tas pareizākais. 205km ir daudz vairāk nekā 66.
Rīgas pašvaldību ielu garums 2019 gadā: 1203
Ventspils pašvaldību ielu garums 2019 gadā: 192
Ja var ticēt Jūsu datiem (66 + 205) tad relatīvi Rīgā uz vienu pašvaldības ceļu kilometru ir apmēram 0.22km veloceliņu, bet Ventspilī apmēram 0.34km veloceliņu.
Varbūt labāk lielīties iznāktu pieminēt "Ventspilī ir lielāks veloceliņu garums uz kilometru nekā Rīgā" bet nu ko es zinu
Informācija par ielu garumiem ņemta no: https://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp_tur/transp_tur__transp__auto_celi__ikgad/TRG020.px
Nu nezinu vai tu zini, bet galvaspilsēta mums ir krietni, krietni lielāka par mūsu Ventspilī. Kā pats arī saki, tad ielu kopgarums arī ir krietni lielāks tur! Bet būtiskākā atšķirība tomēr ir tajā, ka mums tie veloceliņi ir droši, apgaismoti, gludi un pārdomāti. Pa veloceliņiem var droši nokļūt no vienas pilsētas malas, līdz otrai. Pa tiem var pārvietoties ar ģimeni, arī bērni un pat ar velo ratiem piestiprinātiem pie riteņa, nebaidoties ne par savu, ne bērnu drošību!
Un saki ko gribi, bet TAS IR NOZĪMĪGI! Labāk mazāk, bet kvalitatīvi tie km!!!
Atvainojamies, bet gadījās pārrakstīšanās kļūda! Precizējam, ka Ventspilī veloceliņi ir par 2,5km īsāki nekā Rīgā, nevis 205km.
Ej tu nost! 2.5 km atšķirība no Rīgas!? Kā tie cilvēki ar velo var tikt uz darbu? Vai nu traucējot gājējus vai auto - atkarīgs no katra drosmes līmeņa, laikam. Pilnīgs kosmoss tur darās..