Nu, mīļie ventiņ, kā tad i a tiem apļiem?
Jau pāris dienas kā pabeigti darbi pie kreisā krasta rotācijas apļa pārveides.
Kā Jums ir braukt pa šiem , labāk, sliktāk, loģiskāk ,stulbāk ?
Varbūt šī būs pēdējā tēma par ,,sarežģītajiem'' un ,,grūti izbraucamajiem'' Ventas tilta rotācijas apļiem.
Tādēļ lūdzu izsakāmies, vērtējam, atceramies un salīdzinām!!!
Komentāri (23)
Vēl 2 dienas iepriekš daži atsaldeņi turpināja spiest grīdā aplī pa labo joslu , lai tikai principa pēc nelaistu uz tiltu pa kreiso joslu braucošos. Lai tagad nolaiž ūdeni un nomierinās!
Lai gan paredzu, ka spiešana grīdā turpināsies, ņemot vērā, ka tagad no abām joslām var tikt uz tiltu un "labējie" vēlēsies ātrāk tikt kreisajā joslā jau uz paša tilta.
Ja esi vietējais,kurš piem.dzīvo Inženieru devenēs un strādā piem. VNaftā, tad taču ērti, nostājies kreisā joslā un bez lēkāšanas pa joslām vari mierīgi braukt. Man patīk šī jaunā shēma.
Pēc tilta rekonstrukcijas šādi vajadzēja organizēt satiksmi aplī.
Kurš atbildīgs par to,ka satiksmes reorganizācija notika tikai tagad,tik daudzus gadus pēc tilta apļu pārbūves?
Un vai zināms projekta autors (sākotnējā projekta)?
P.Biedri, jā , ir zināms . Un kas no tā? Autoram vajadzēja sataisīt 13 variantus posmam no tilta līdz S. muižas dambim kamēr Jūras ielā beidzot saskaņoja. Vai jūs nezināt, kurš pie mums visgudrāks.
Es domāju, ka šādi daudz labāk un loģiskāk, daudz ērtāk no pilsētas nokļūt pārvēntā, gan arī Tārgalē, jo nav vairs īsti vajadzības mainī joslas uz paša tilta. Tik galiņciemam biškin stulbak iznāk, bet ja baigi nepatīk gaidīt, tad jau arī var pa bišķi citu ceļu pabraukt, pie reizes iepazīt citas pilsētas ielas :D
Tik vienīgais, ko vienreiz ieraudzīju, ka uz tilta veidojas rinda ar cilvēkiem, kas gaida uz iespēju tikt uz pārventu (gaida uz pārventas apli). Kas notiks, ja pēkšņi vajadzēs pacelt tiltu? Nu tiltu jau pīķa stundās neceļ, bet tikuntā būtu interesanti dzirdēt no Brīvostas Pārvaldes(vai kāda cita dienesta), ko iesāks šādā situācijā, ka uz tilta ir stāvoša satiksme.
Pamatā tās rindas veidotāji eksistēja arī pirms apļu pārbūves. Katrs esam citādāks,ar atšķirīgu reakciju, taču šķiet ka dažiem ir mācīts ka pie apļa ir jāapstājas. Man tāds tas novērojums.
Tilts netiks pacelts līdz automašīnas neatbrīvos brauktuvi. Tur jau nevajag nekādu zinātni, lai to saprastu. Ostas kapteinis ļoti labi redz kamerās satiksmi un zin cik laicīgi ir jāieslēdz signalizējošie elementi par to, ka tiks pacelts tilts. Pietiek 5min pirms tilta pacelšanas ieslēgt sarkanās gaismas (Kurām garām braukt nedrīkst!), lai paspētu automašīnas izklīst un tiltu varētu pacelt.
Āmen!
Ja ir kas slikts sākāms par šo jauno risinājumu, droši.
Uzklausīšu
Dažiem labāk, citiem sliktāk. Manā izpratnē atgriežamies pie sendienām, kad aplim bija "galvenā ceļa" zonas.
Man personīgi un ,domājams visiem braucošiem no uzpildes stacijas puses, tagad ir apgrūtināta kustība, salīdzinot ar iepriekšējo kārtību.
Interesanti būs, kad smagā tehnika ar graudiem kursēs nākamajā vasarā, jau tagad aiz kokmateriālu kravas auto pie apļa, rodas vēlme izslēgt dzinēju.
Vai tiešām ideja ir virzīt satiksmi uz Kustes dambi caur "dzelzceļa" tiltu?
Kopuma man patīk kā apļos ierīkota satiksme, bet daudzi neizprot, ka no pilsētas braucot uz Piltenes pusi ir jādod ceļš tiem, kas atrodas aplī. Tagad tas ir retāk sastopams, ka nācās lais, lai neizraisītu avāriju. Es domāju to apli, kas pirmais no Pārventas pusi.
Ventspilī Ventas labā un kreisā krasta tilta rotācijas apļi šobrīd ir sakārtoti atbilstoši katra virziena prioritātei un kustības intensitātei. Iebraucot aplī, vienmēr ir jādod ceļš tiem, kas jau brauc aplī. Pirms apļveida krustojuma ir uzstādīta 206.ceļa zīme “Dodiet ceļu”, kas autovadītājiem atgādina par nepieciešamību pārliecināties, ka iebraukšana aplī netraucēs citiem autovadītājiem. Aicinām iedzīvotājus pilētas rotācijas aplī braukt īpaši uzmanīgi, kamēr autobraucēji būs pieraduši pie jaunām pārmaiņām, jo kā pieredze liecina, iedzīvotāji ir pieraduši braukt, vadoties pēc ieraduma, retāk – pēc ceļa zīmēm.
Beidzot...Savādāk iepriekš visi kā klauni sabrauc labajā joslā pie rimčika un gaida, kad varēs laist apli pa labo joslu nelaižot tos, kas brauc pa iekšmalu. Pašam tāds nesen gadijās, kas vēl taurēja, kad izlīdu priekša. Rīgā tādus nodauzītu ar lāpstu vai lomiku tur pat uz vietas.
Ventspilī ir tik daudzi apļi, bet nē: ar tiem nepietiek! Tāpēc Ventspilī ir vēl arī Riņķa iela!
Beidzot daudzi būs spiesti braukt pēc satiksmes noteikumiem, nevis kā man vien pensionārs pirms pāris gadiem piedraudēja no ārmalas, ka nākošreiz viņš piespiedīšot gāzi, lai es netiktu ārā no apļa iekšējās malas, braucot uz Pārventu. Nepaslinkoja, brauca aiz manis, līdz es apstājos, lai to man piedraudētu. Šobrīd - ļoti labi viss.
Ir labāk!!
Noteikti ir labāk. Braucot no pilsētas uzreiz tiek pa divām joslām,
bez kādas mīšanās tipa - palaidīšu garām, ja labs garastāvoklis.
Pie tam, laicīgi var izvēlēties kur tālāk - uz Pārventu vai Krievlaukiem.
Rīgā tādus nodauzītu ar lāpstu vai lomiku tur pat uz vietas.
-----
Kā to var iedomāties paveikt?
Ja cilvēks nav stulbs, no autiņa borzīties ārā nelīdīs.
Jo cilvēks autiņā ir kā tankā.
Negudrs lec ārā vicēties, gudrs tā vieglitēm uzdos šim ar bamperi un aizbrauks.)
Jā ir jau labi bet braukt no Pārventas uz Durbes iela apli ir nepārtraukta līnija līdz var nogriezties kurš ir apli tas braukt bet arī braukt no pilsētas uz targales pusi par labo pusi arī ir apli abi pirmais griezt uz Durbes no vidus bet malejais uz pilteni taisni bet apli ir abi un viens otram blakus
aplis ir ideāls tagad abās pusēs.. durikiem vairs nav nekādas teikšanas :D
Paldies PI Komunālā pārvalde, kas uzzīmēja priekšā nezinīšiem kā pareizi jābrauc aplī. Paldies.