Tilta nobrauktuve Ventas kreisajā krastā.
Kāds nezin, kad Ventspils braukšanas stilam tiks pielāgots tilta aplis Ventas kreisajā krastā? Cik ilgi rītos un vakaros būs jānīkst "turbo" joslā, lai nobrauktu uz Sarkanmuižas dambi, jo pārvietoties traucē pofigisti, kas ieslēguši kreiso bloķē transporta kustību, jo redziet MAN TUR VAJAG! Un ja vēl taisni pa Lielo prospektu, bet nē - pusei pa kreisi Lāčplēša ielā.
P.Timrotam te sanāktu labs sižets.
Komentāri (21)
Cīnīties ar pofiģistiem var tikai ar figu
Ja auto skolu instruktori māca braukt pēc kanalizācijas vākiem un griezties, tad kad spogulī būs redzeams stabs, tad pilnīgi nekas nemainīsies, bet būs vēl sliktāk.
Mazāk vajag braukt ar auto, vairāk iet ar kājām, tad būs gan laba veselība, gan mazāk kreņķu.
Darām zināmu, ka nobrauktuve no tilta uz Sarkanmuižas dambi netiks pārveidota, jo aplis ir izbūvēts pareizi. Diemžēl autobraucēju braukšanas kultūra veido apgrūtinājumus šajā aplī. Salīdzinoši ar Rīgu, kur sastrēgumos nākas pavadīt līdz pat stundai, tad rīta un vakara stundās uz Ventspils tilta apļa uzgaidīt 1-2 minūtes ilgāk, salīdzinoši, ir nieks.
Kāpēc aplis būtu jāpielāgo braucējiem, kuri to nemāk izbraukt? Pareizāk nebūtu otrādi - mācīties braukt pareizi!?
Jādomā, ko prasi!!! Un jādomā kā brauc!
Man nešķiet ka tie ir pofigisti.Iedomājies ,Kriš, ka Tu gaidi iebraukšanu aplī (virzienā uz Pārventu) ,bet aplī visu laiku ienesās braucēji no tilta uz kuriem Tu gaidi, taču viņi jautri apli pamet pirmajā izbrauktuvē jo nav pofigisti. Tā fiksi aplī iekšā un no apļa ārā ! Jo nav pofigists!
God. qwerty
Stāsts gan bija par to, ka "turbo" joslā brauc, atvainojos - stāv, ar ieslēgtiem kreisā virziena gaismas signāliem, un gaida, kad tos kāds palaidīs plūsmā taisni, vai pat pa kreisi. Toties līdz pusei tilts pilns ar pa labi braukt gribētājiem, kuriem pacietīgi jāgaida uz šiem "aplī braukt negribēju". Arī Rīgā šādu "man vajag" netrūkst. Ļoti negribas noticēt, ka esi viens no tiem, jo liekas godaprāts ir Tava stiprā puse
Tāpēc tiem kas iebrauc aplī un izbrauc pirmajā izejā jārāda labais pagrieziens... lai tiem kas gaidītu attiecīgajā iebrauktuvē jau būtu skaidrs šofera nākamais manevrs.
Esmu satiksmē varāk kā 30 gadus un nekad nerīkojos pēc principa ,,ka tik es'' vai ,,man ērtāk,pārējie man pie d...''. Vēl reizēm nākas piekāpties imbicilu priekšā un necenšos viņus audzināt vai mācīt ,tad vados pēc 3D principa (dai duraku darogu).
Šo vietu bez investīcijām neviens nepārveidos un tādēļ jāpiekrīt KomPārvaldes mierinošajam skaidrojumam par 2.min pacietību.
Problēma nav ar cilvēkiem, kas stav tajā josla ar kreiso pagriezienu un grib tikt ārā, bet ar cilvēkiem, kas viņus nepalaiž. Tur ir pārtraukta svītra, tātad šāds manevrs ir pareiz un nevienam tas netiek aizliegts
Bet tas nav nedaudz kretīniski pret rindā stāvētājiem galvenajā joslā? Ar ko tas rindā līdējs ir labāks par tiem, kuri godīgi stāv rindā?
Citi stāv godīgi rindā, bet dažs labs apbrauc rindu un tad mēģina ielīst starp pirmajiem auto. Vissmieklīgāk jau liekas tas, ka mazajā Ventspilī šie satiksmes bloķētāji nespēj aizbraukt uz darbu caur Sarkanmuižas dambi, bet labāk bloķē satiksmi uz tilta, jo Lielais prospekts ar palēlinātu satiksmes plūsmu+ bremzēšanu viņiem dod būtisku laika/degvielas ietaupījumu nekā braukšana pa Sarkanmuižas dambi :D
Tieši tā, rindā līdējs nav ar neko labāks, par tiem, kas jau stāv, bet tajā pašā laikā nav arī ar neko sliktāks. Ja tu strāda/dzīvo pie sarkanmuižas dambja, nenozimē, ka visi tur strādā/dzīvo. Ir pagalmi, kur iebraukšana jēdzīga veidā ir tikai no liela prospektra puses
Tukšas atrunas. Kur problēmas aizbraukt pa Sarkanmuižas dambi līdz Brīvības ielai, tur braukt pa kreisi līdz Lielajam prospektam?
Tas pats par tiem, kuri grib pēc tam braukt uz Lāčplēša ielu. Kur problēma caur apli braukt uz Statoila pusi un tad pa jaunizbūvētajām ielām aizbraukt līdz Lāčplēša ielai? Neskaitāmas iespējas kā nonākt darbā daudz ātrāk un bez korķiem, bet principiāli jāstāv korķī un jābloķē satiksmi, jo katrs ietaupītais metrs dod nenormālu ieguldījumu.
Vai Lielais Kretīns ir pasekojis kaut nedaudz šai vietai un kur tie satiksmes bremzētāji aizbrauc tālāk? Rezultāts ir samērā interesants un pilnīgi neloģisks. :D
Ah yes, 3 luksofori ir labāk nekā viens. Pats esi redzejis Sarkanmuizas dambja/brivibas ielas kurstojumu? Pagreiziena pa kreisi uz sarkanmuižas dambi ir jastāv divos luksoforos, kā arī tur vietas max 2 mašīnām, līdz kurstojums nobloķēts. Tu gribi teikt, ka labāk izveidot lielaku sastregumu 2 citos krustojumos nekā pagaidīt pāris sekundes kamēr kāds tiks arā no joslas, kas notiek ļoti reti. Varbūt vajag pasvaldibai izbūvēt speciāli tev tuneli, lai nebūtu pāris sekundes japagaida?
Tas mani neuztrauc, kur vini brauc, ja brauc pēc noteikumiem, lai tik brauc, kāda starpība
Es laikam esmu tas lielais kretīns, jo es nesaprotu kapēc būtu jābrauc iekšā aplī, ja pirmajā izbrauktuvē brauc uzreiz ārā. Normāli nobrauc gar malu un iegriez joslā, kurā vajag. Kur problēma?
Kā visiem labi zināms, rotācijas aplis ir apļveida krustojums.
Saki lūdzu, ja Tu krustojumā veic labo pagriezienu, kā Tev izdodas to veikt tajā neiebraucot?
Problema ir tajā, ka 3 cilvēkiem nepatīk 1x menesī pagaidīt paris sekundes kamēr tu veic manervu.
Problēmas ir tad, kad tevi nelaiž iebraukt joslā, jo tā tāpat jau ir pilna, un tu nobloķē arī malējo joslu tāpēc ,ka tev noteikti tur ir jāiebrauc. Te sākās problēma, jo tu reāli traucē satiksmi.
Vislabāk pārvietoties ar divriteni,pa veloceliņiem!
Pirmkārt,lētāk,otrkārt,veselībai labāk,treškārt-nav jābendē nervi,ja nu vienīgi kādu čigāņu dēļ,kas nesajēdz,kura josla gājējiem atvēlēta.