1)Aizklopēja it kā nerentablitātes dēļ, bet gan jau tāpēc, lai mierīgāk varētu ripināt pa sliedēm kravas. 2) Nē.
+10
0
Bruns Svilis 15.08.2019, 17:23:47
Aizklopēja, jo dotācijas bija diezgan Ventspils reisam sadotas. Paturot dzelceļa līniju, samazinātos VR pasažieru skaits.
0
-6
Arnis Junge15.08.2019, 16:39:37
A, ja šo pasākumu atjauno, kas to sponsorē? Valsts vai kaut kāds pašvaldības līdzfinansējums? Gribētos jau kādu reizi izprovēt šo braucienu ar vilcienu Ventspils - Rīga, bet citādi - vāģis bija saplīsi un nācās ar sabiedrisko laist uz Rīgu, nav jau nemaz tie autobusi tik noslogoti, neesmu drošs, ka šis projekts baigi atmaksātos.
+11
-1
Vilis Skuja IV15.08.2019, 16:49:21
"Ventspils reisam" noņemt autobusu reisus vismaz 50%,galvenokārt no rīta un vakarā. Pavisam uz vilcienu maršrutā Ventspils-Rīga orientēties nevar,jo tomēr daudzas apdzīvotas vietas tas neskar. Bet derētu organizēt gan. Un vienu vagonu smēķētājiem,kur būtu arī bufete ar alu.Tad ceļš paliktu pavisam patīkams.
+1
0
Kriska17.08.2019, 09:05:00
Vili, aizmirsi pielikt "tualete"
+6
-1
krustmateflorence.15.08.2019, 17:44:25
Es noteikti atbalstītu,bet tad būtu jāpārbūvē sliežu ceļš uz Eiropas platumu,lai varētu piekabināt manu privāto salonvagonu,ko pagaidām izmantoju tikai ārpus Latvijas.
+1
-7
Pilsēta15.08.2019, 19:02:00
Kam tas ir vajadzīgs? Tāpat neviens nebrauks. Varbūt pirmo reizi, lai paskatītos un atcerētos kā bija padomju laikos kad vis bija "labi un brīnišķīgi" Cik reāli ir braucēji VR autobusos. Reāli nevis vidējais cipars pa gadu.
+6
0
cits15.08.2019, 19:14:34
Nebija jau vis tā,ka toreiz bija viss tik labi un brīnišķīgi. Vienkārši cilvēki nebija tik steidzīgi,mācēja dzīvot lēnāk.Četras stundas vilcienā nelikās daudz...
+1
0
ne16.08.2019, 16:52:18
Ja biļetes būtu lētākas nekā autobusā, noteikti izvēlētos braukt ar vilcienu.
+2
-1
Īstais15.08.2019, 19:51:37
Ta nevajadzētu jau katru dienu,bet vismaz reizi vai divas nedēļā,biļetes varētu nopirkt internetā vai pie pavadones vai kautkā tā
+1
0
Vilis Skuja IV16.08.2019, 10:38:09
Vai tad dzelzceļa stacijā kases telpas nav?Kamdēļ jānoslogo pavadone ar biļešu tirgošanu un vispār,vai nav pāragri funktierēt,kā būtu,ja būtu?
+10
0
Jānis ...15.08.2019, 20:11:16
Manuprāt, ja vilciens uz Rīgu ietu 2.5 h vai vēl mazāk, noteikti izkonkurētu autobusu.... Labprāt izvēlētos braukt ar vilcienu.
+5
0
Pipars16.08.2019, 17:44:59
Savā laikā vilciens arī gāja no Ventspils uz Rigu 2,5 stundas.Ja pareizi atceros,tad 6.40 izgāja no Ventspils un jau 9.07 bija Rīgā.
0
-2
Kriska17.08.2019, 09:08:48
Pipariņ, pareizi saki, bet pustukšs
+1
0
Māris16.08.2019, 10:10:09
Vai arī palielinātos būtiski vieglo a/m uzturēšanas izmaksas un nodokļi.
+1
-2
karlito16.08.2019, 12:19:24
Laba doma,tikai droši vien nerentabla...
+6
0
nomaļnieks16.08.2019, 12:20:23
Vilciens bija ne tikai pārvietošanās līdzeklis ļaužu masām, bet arī vieta kur socializēties. Kur nu vēl studentu izdarības. N o ekonomiskā viedikļa tas pasākums ir garām, tāpat kā ar cilvēkiem.
+7
-2
otrakeda .16.08.2019, 18:09:16
nerentablums piedzima vienā dienā,ar "VenttspilsReiss"..))
+3
0
Jānis ...19.08.2019, 09:41:34
Dotēts tiek arī VR... pasažieru pārvadājumi Latvijā bez dotācijām nav iespējami...
+1
0
Soross21.08.2019, 12:45:19
Pasažieru dīzeļvilciens nevar būt rentabls, jo maršrutā pa vidu vienīgās lielās stacijas bez Ventspils, kur būtu pasažieri, ir tikai Tukums un Ugāle. Savukārt, piemēram, Rēzeknes/Zilupes vilcienam pasažieri kāpj vēl Salaspilī, Ogrē, Ikšķilē, Ķegumā, Lielvārdē, Pļaviņās, Krustpilī, Varakļānos, Viļānos utt. Toties Ventspils virzienā, ja vilciens stāsies katrā Elkšķenē un Puzē, zudīs ātrums, kā rezultātā cilvēki tāpat brauks ar autobusu.
Pievieno komentāru:
Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties:
Komentāri (20)
1)Aizklopēja it kā nerentablitātes dēļ, bet gan jau tāpēc, lai mierīgāk varētu ripināt pa sliedēm kravas.
2) Nē.
Aizklopēja, jo dotācijas bija diezgan Ventspils reisam sadotas. Paturot dzelceļa līniju, samazinātos VR pasažieru skaits.
A, ja šo pasākumu atjauno, kas to sponsorē? Valsts vai kaut kāds pašvaldības līdzfinansējums? Gribētos jau kādu reizi izprovēt šo braucienu ar vilcienu Ventspils - Rīga, bet citādi - vāģis bija saplīsi un nācās ar sabiedrisko laist uz Rīgu, nav jau nemaz tie autobusi tik noslogoti, neesmu drošs, ka šis projekts baigi atmaksātos.
"Ventspils reisam" noņemt autobusu reisus vismaz 50%,galvenokārt no rīta un vakarā.
Pavisam uz vilcienu maršrutā Ventspils-Rīga orientēties nevar,jo tomēr daudzas apdzīvotas vietas tas neskar.
Bet derētu organizēt gan.
Un vienu vagonu smēķētājiem,kur būtu arī bufete ar alu.Tad ceļš paliktu pavisam patīkams.
Vili, aizmirsi pielikt "tualete"
Es noteikti atbalstītu,bet tad būtu jāpārbūvē sliežu ceļš uz Eiropas platumu,lai varētu piekabināt manu privāto salonvagonu,ko pagaidām izmantoju tikai ārpus Latvijas.
Kam tas ir vajadzīgs? Tāpat neviens nebrauks. Varbūt pirmo reizi, lai paskatītos un atcerētos kā bija padomju laikos kad vis bija "labi un brīnišķīgi"
Cik reāli ir braucēji VR autobusos. Reāli nevis vidējais cipars pa gadu.
Nebija jau vis tā,ka toreiz bija viss tik labi un brīnišķīgi.
Vienkārši cilvēki nebija tik steidzīgi,mācēja dzīvot lēnāk.Četras stundas vilcienā nelikās daudz...
Ja biļetes būtu lētākas nekā autobusā, noteikti izvēlētos braukt ar vilcienu.
Ta nevajadzētu jau katru dienu,bet vismaz reizi vai divas nedēļā,biļetes varētu nopirkt internetā vai pie pavadones vai kautkā tā
Vai tad dzelzceļa stacijā kases telpas nav?Kamdēļ jānoslogo pavadone ar biļešu tirgošanu un vispār,vai nav pāragri funktierēt,kā būtu,ja būtu?
Manuprāt, ja vilciens uz Rīgu ietu 2.5 h vai vēl mazāk, noteikti izkonkurētu autobusu.... Labprāt izvēlētos braukt ar vilcienu.
Savā laikā vilciens arī gāja no Ventspils uz Rigu 2,5 stundas.Ja pareizi atceros,tad 6.40 izgāja no Ventspils un jau 9.07 bija Rīgā.
Pipariņ, pareizi saki, bet pustukšs
Vai arī palielinātos būtiski vieglo a/m uzturēšanas izmaksas un nodokļi.
Laba doma,tikai droši vien nerentabla...
Vilciens bija ne tikai pārvietošanās līdzeklis ļaužu masām, bet arī vieta kur socializēties. Kur nu vēl studentu izdarības. N o ekonomiskā viedikļa tas pasākums ir garām, tāpat kā ar cilvēkiem.
nerentablums piedzima vienā dienā,ar "VenttspilsReiss"..))
Dotēts tiek arī VR... pasažieru pārvadājumi Latvijā bez dotācijām nav iespējami...
Pasažieru dīzeļvilciens nevar būt rentabls, jo maršrutā pa vidu vienīgās lielās stacijas bez Ventspils, kur būtu pasažieri, ir tikai Tukums un Ugāle. Savukārt, piemēram, Rēzeknes/Zilupes vilcienam pasažieri kāpj vēl Salaspilī, Ogrē, Ikšķilē, Ķegumā, Lielvārdē, Pļaviņās, Krustpilī, Varakļānos, Viļānos utt. Toties Ventspils virzienā, ja vilciens stāsies katrā Elkšķenē un Puzē, zudīs ātrums, kā rezultātā cilvēki tāpat brauks ar autobusu.