CSDD,Ventspils pašvaldība.
Lūdzu skaidrojumu par to,kā jābrauc apļi?
Vai lielākā daļa Ventspilnieku tos brauc nepareizi (protams), vai tomēr tam nav nozīmes?
Lūdzu skaidrojumu par to,kā jābrauc apļi?
Vai lielākā daļa Ventspilnieku tos brauc nepareizi (protams), vai tomēr tam nav nozīmes?
Komentāri (33)
Tak ja reiz autoskola maca braukt pa ārejo, pat eksamena par to neaizrada.... likums nenosaka, bet iesaka, ka pareizi izbraukt... izbrauksi prieksa no ieksejas uz arejo, vainigs busi Tu!
Debīli jau netrūkst,par to šaubu nav.
Vienreiz jau ieteicu,kas nejēdz izbraukt apļus vai bail,brauciet pa Apvedtiltu,lai kā ari nebrauktu,avāriju uz apļiem nav un meklējiet kadu diskusiju tematu
Pavisam vienkāršs ieteikums:
1.No Lāčplēša ielas iet 2 joslas uz apli, bet izbraukumā uz tiltu ir 1 josla.
2.Izbraukumā uz tiltu ir jālikvidē šis sašaurinājums.
3.Pievadceļam no Durbes/Rūpniecības ielām uzliek zīmi ,,Krustojums ar galveno ceļu'' un saīsina drošības saliņu,tādējādi likvidējot sašaurinājumu.
4.Uz tilta abām joslām ir horizontālie apzīmējumi,kas laicīgi norāda ka pirmā josla ir tikai uz Pilteni,Tārgali. Attiecīgi no otrās tikai uz Rīgu,Pārventu.
ieskatam neliels zīmejums :
https://failiem.lv/u/k3rthdtk
Rezumējam- Ieguvums ,mašīnas divās pilnvērtīgās joslās jau no Lāčplēša ielas bez rīvēšanās nonāk pirmajā aplī ,tad caur paplašinājumu uz tilta, kur attiecīgi ieņem sev nepieciešamo virzienu.Aizbrauc katrs savā virzienā un otrā aplī arī nav rīvēsanās.
Viss.Priekškars.Aplausi.
To qwerty
Kur paliks tie, kuri būs iebraukuši pirmajā joslā no Piltenes un brauks uz tiltu?
Līdzīgi kā līdz šim- iebrauciet aplī un otrajā izejā nonākat uz tilta otrās joslas. No Piltenes braucot, pirmā izeja (kas uz Pārventu) nav Jums, bet gan no pilsētas braucošajiem. Jums uz Pārventu ir turbojosla.
Nevajag aizmirst to, ka neilgi pēc tilta rekonstruēšanas uz tilta esošās bultas tika pārzīmētas, kas arī noved pie tā kā tagad tiek izbraukti apļi.
Sākotnēji uz tilta (braucot Pārventas virzienā) ārējā joslā bija bulta pa labi (Piltene), iekšējā bulta taisni (Pārventa). Pēc tam ārējās joslas bultu pārveidoja par taisni un pa labi...
Braucot no pilsētas uz tilta, pirms apļa ir 3 joslas, kur skaidri ir nomarķēts, ka ārējā papildjosla (bulta pa labi) aizved Statoil virzienā, bet abās iekšējās joslās, kas ieved aplī, ir uzzīmētas bultas taisni, kas neatļauj iebraukt aplī un nogriezties Statoil virzienā. Attiecīgi braucot no pilsētas uz Pārventu 1. aplī mana pirmā izbrauktuve ir uz tilta, nevis virzienā uz Statoil...
Mēs visi saprotam no kuras puses iebraucot apļos ir konfliktsituācijas un kuros virzienos konfliktu nav:
1.Konfliktsituācijas abos tilta apļos ir tur kur aplī ieved divas joslas, proti, no L.Prospekta uz Pārventu pirmā aplī un no tilta uz Pārventu otrā aplī.
2.Pilsētas puses aplī ir sašaurinājums izejā uz tiltu.
3.Pārventas puses aplī nav skaidri novirzīta plūsma,iepriekš atzīmējot ar virzienzīmēm un horizontālo apzīmējumu .Pirmā josla -Piltene,otrā josla -Rīga.
Uz tilta pirms Pārventas apļa ir samērā lielas bultas uz asfalta, kas parāda kā jābrauc. Iekšējā josla tikai uz Pārventu, ārējā uz Pārventu vai Pilteni.
Nedaudz nepareizi noformulēju, precīzāk būtu: iekšējā josla taisni un ārējā taisni (Pārventa) + pa labi (Piltene).
Braucot virzienos Piltene - tilts, Pārventa - Piltene, tilts - Statoil, Statoil - Lielais prospekts, attiecīgajā aplī jāiebrauc apļa iekšējā joslā un pirms vajadzīgās izbrauktuves jāpārkārtojas pa labi un jānogriežas vajadzīgajā izbrauktuvē.
Ļoti daudzi Ventspils iedzīvotāji nesaprot ko nozīmē pārkārtoties pirms izbrauktuves, bet to izpilda tieši pašā izbrauktuvē, kas rada ļoti daudz problēmu citiem vadītājiem.
Vēl viens mīnuss ir satiksmes bremzēšana, kad nevajadzīgi tiek iebraukts aplī, ignorējot papildjoslas, tādējādi bremzējot citus satiksmes dalībniekus.
Ja virzienā Piltene - tilts jāiebrauc apļa iekšējā joslā, tad realitātē tas sanāk braukt taisni, kas diez vai uzskatāms par pareizu. Jo kur tad pārkārtoties? Pret iebrauktuvi no Pārventas?
Būtībā, sakārtojot manis pieminētās problēmvietas (sašaurināms pirmā aplī izbraucot uz tiltu.Virzienu organizēšana otra aplī) rezultētos ar sekojošo, ka jau pie Lāčplēša ielas luksafora uz Piltenes pusi braucošie atrastos pirmā (ārējā) joslā,uz Pārventu braucošie otrā joslā. Visi smuki,raiti, bez mētāšanās,katrs savā joslā ,cauri pirmam aplim uz tiltu...
Ja braucējs no Piltenes puses ir paspējis iebraukt pirmajā joslā un brauc uz pilsētu, tad viņam ir priekšroka attiecībā pret ātrajā rindā braucošo, kurš grib tikt pirmajā joslā, lai tiktu uz Pārventu. Pamēģiniet viņam aizgriezt priekšā no otrās joslas.
Pa Lielo prospektu virzienā uz tiltu ir viena josla. Tikai aiz Lāčplēša ielas ir divas. Kur pēkšņi rodas tik daudz mašīnu, ka jābrauc pa divām joslām, zinot, ka izbraukt no apļa varēs tikai no vienas, no pirmās?
Mašīnas sakrājas labajā joslā un forši vien ir ka aplī var iebraukt no 2 joslām. Reiz trāpīju, kad pilsētas pusē aizbraucu garām 7 auto un otrpus Ventas 5 auto :D Parasti jau ir tukšs, no rimi puses arī braucu pa ārējo un aplī pa ideālo trajektoriju.
Mans ietiekums šaubīgajiem - izbrauciet Franciju pa parastajiem bezmaksas ceļiem. Pēc 3-4 nobrauktajiem tūkstošiem sapratīsiet, ka braukšana apļos ir pats ērtākais un drošākais veids kā pārvietoties krustojumos.
Nebūs tiesa. Jums no Piltenes puses braucošiem, nonākot uz tilta otrajā joslā nav nekādu priekšrocību pret tiem kuri iebrauca pirmā joslā no Pārventas.Ir tāds jēdziens -Iekļauties plūsmā. Otra lieta, pēc CSN, kurš brauc nemainot joslu ,tam priekšroka attiecībā pret tiem kuri joslu maina.
Visos šeit piedāvātajos "pareizajos" variantos iebrauktuve no Piltenes puses tiek spītīgi ignorēta.
Atļaušos Jums oponēt. Tieši manis piedāvātajā satiksmes organizācijā ,Jums gaidot iebraukšanu aplī no Piltenes puses, būs atvieglota. Tad Jūs jau pāri aplim redzēsiet, ka tie kas pa ārmalu tuvojas ,konsekventi brauc Piltenes virzienā. Šobrīd ,tā ir loterija, visi pa ārmalu un tikai pie Jūsu iebrauktuves pašķiras pa labi vai pa kreisi. Man reizes 10-15 tikai nācies braukt no Kustes dambja puses uz tiltu, ziniet, nav tā foršākā situācija ,it sevišķi , ja tie kuri izbrauc uz Piltenes pusi nerāda virzienrādītāju.
Loterija tā ir dēļ tiem, kuri pret Piltenes iebrauktuvi no otrās pārkārtojas uz ārējo joslu, nevis dēļ tiem, kuri nogriežas.
To qwerty
Jūs esat ļoti acīgs. Nekad neesmu redzējis, ka aplī griežas pa kreisi. Braucot pa apli kreisais pagrieziens nav jārāda, ja nemaina joslu. Par labo Jums taisnība. Taisnība tam, kurš raksta par Francijas apļiem. Aplis ir visdrošākais krustojuma veids. Ir labi, ja ievērosim pieklājības likumu, braucot pa apli, iebrauksim otrajā joslā, lai ļautu iebraukt citiem un pārkārtosimies uz pirmo, ja vēlamies izbraukt. Viss.
Paldies. Neesmu teicis ka aplī ir kreisais virziens. Rakstīju, ka ja Jūs stāvat pie iebrauktuves no Piltenes puses, tad tuvojošais transports pašķiras pa labi vai pa kreisi (no Jūsu skatpunkta).
Mana pieredze nav liela,tikai 9000km pa UK ceļiem, kur ir aplīši ar baltu uzkrāsotu plankumiņu viducī, ne tādi zālieni ar karogmastiem kā mums:)
Visas problēmas rada šo apļu miniatūrie izmēri. Ja apļi būtu 2x lielāki, visiem pietiktu laika un vietas pārkārtoties. (nu protams, izņemot dažus nahalus)
Atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem centra rotācijas aplī jāievēro šādi nosacījumi:
•iebraucot aplī, priekšroka ir tajā jau braucošajām automašīnām;
•aplī drīkst iebraukt pa visām joslām, kas tam pieslēdzas;
•braucot apļveida kustībā, ja vadītājs vēlas pārkārtoties, tad viņam ir jādod ceļš citiem braucošajiem transportlīdzekļiem;
•izbraucot no apļa, vadītājam jāieņem labais malējais stāvoklis un obligāti jārāda labā pagrieziena signāls.
VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” Sabiedrisko attiecību daļas speciāliste Ieva Bērziņa:
Ceļu satiksmes noteikumi paredz, ka autovadītājs drīkst braukt pa apļa ārmalu. Taču tajās vietās, kur aplī ir vairākas joslas pie nosacījuma, ka autovadītājs iebraucot aplī nākamajā izejā no tā neizbrauc, CSDD iesaka izmantot apļa iekšējo joslu.
Jā, visi šeit sēdošie ir pilnīgi idioti.
Jūs,kungs,gan esat apveltīts ar "ideālu prātu un intelektu".Kas tad esat,profesors vai akadēmiķis?
Ceļu satiksmes noteikumi paredz, ka autovadītājs drīkst braukt pa apļa ārmalu. Taču tajās vietās, kur aplī ir vairākas joslas pie nosacījuma, ka autovadītājs iebraucot aplī nākamajā izejā no tā neizbrauc, CSDD iesaka
----
Vārdu sakot - braucam pareizi.
Jo 'drīkst braukt' ir kas vairāk nekā vnk 'iesaka'.
Stomatologu asociācija arī iesaka...)
Šoreiz tev pilnībā piekrītu.
Drīkst braukt (saprotu šo kā ārējo joslu), nenozīmē, ka braukt pa iekšējo ir nepareizi.
Piemērs: es tuvojos aplim, tur labajā joslā apstājies auto un palaiž aplī braucošu auto. Es pa iekšējo joslu ērti apbraucu viņu, jo mana josla ātrāk atbrīvojas un mans auto ripo. Ne es kādam traucēju, ne man kāds.
Kad jau esam nost no Ventas tilta Pārventas pusē, labais tonis būtu braukt pa ārējo labējo joslu (ārpus apdzīvotām vietām obligāti), ja tā brīva (tā vienmēr ir brīva). Aiz kinoteātra ir daudz vietas joslas nomaiņai.
Viss ko jus sakiet par brauksanu pec noteikumiem un to ka ta maca autoskola ,ir pareizi. Komunala parvalde ari visu pareizi skaidro. Tikai pari visam ir liels BET. Bet kapec neviens negrib saskatit projektetaju un buvnieku kludu? Kluda ir tas divjoslu virzienam ir izveidoti sasaurinajumi,kuri liedz sis divas joslas izmantot. Paskatiet ka transports brauc uz pilsetu. Pa abam joslam tiltam. Paskatiet ka brauc uz Parventu.90% brauc pa malejo.
Komunālā pārvalde skaidro tik tiešām pareizi par to braukšanu.Vēl savu skaidrojumu varētu dot arī veterinārais dienests par šo lietu.
Vēl savu skaidrojumu varētu sniegt "Cilvēki, kam nav ko darīt un tāpēc sēž portālos" dienests vai Vaimanātāju Apkalpošanas dienests par problēmām, kad cilvēki meklē problēmas, tur kur to nav.
Tas ka nemāk braukt pa abām nav projektētāja vaina. Vietas tur ir pilnīgi pietiekami!
Protams ka viss ir normāli ,ja nebūtu debīli braucēji ,tur nav ko apspriest