Pasiekstes dzirnavas
Kādas atsauksmes, vērtējumi?
Līdzšinējā pieredze:
1. Gaidīšanas laiks vairāk kā 1h 30 min;
2. Katru reizi nevar pasniegt kādu no ēdieniem kas ir ēdienkartē, arī elementāra lieta - zaļā tēja nebija;
3. 4 dienas pēc pilsētas svētkiem vēl nebija atvesti produkti ēdienkartei (organizāciju prasmju trūkums?);
4. Citi sūdzas par ēdienu kvalitāti, piemēram zivs kurai jābūt grillētai, atnes - sautētu, vai arī grillētu dārzeņu vietā pārsvarā zaļās pupas;
5. Ārā uz terases var nosalt, interesanti kā ziemā nodrošinās iztiku, ja sēdēs tikai iekšā ( maz galdiņi);
6. Protams vieta interesanta, bet ja visu laiku ir rezervēti galdi tad interse Tur ēst nav nekāda.
7. Kafija - spēcīga - laba.
8. Cēzara salāti nav pēc oriģinālās receptes un negaršo kā tam jābūt, bet katram pavāram laikam sava gaume uz to. Neskatoties uz to, bija Ok.
Vērtējums 5/10 (jo no visām reizēm ir bijis kāds ēdiens ko primāri izvēlas, bet nav pieejams).
Jūsu pieredze?
Komentāri (42)
100% piekrītu! Projekts vienkārši fantastisks bet reālais izpildījums zem kritikas.
Esam bijuši tur vairākas reizes un vienmēr devušies projām ar pozitīvām emocijām.
Parasti oficiantes vēl pirms pasūtījumu pieņemšanas pasaka, ja kāds no ēdieniem/dzērieniem nav pieejams, attiecīgi nav nācies veltīgi gaidīt izvēlēto ēdienu.
Ir nogaršotas uzkodas, plates, zupas, otrie. Pretenziju nav un ar nepareizi pieņemtu pasūtījumu ar neesam saskārušies.
Mums patīk un mēs pilnīgi noteikti dosimies tur atkal.
Ir aitas, būs cirpēji........... :D
Mūs apkalpoja ātri, ēdiens bija garšīgs . Lai veicas !
Tas ir, es atvainojos, pisec... ministru kabinetam dod 100 dienas un tad tik vērtē, bet arī pēc tā neko sliktu nesaka, jo vēl tak nav iestrādājušies, a te grib visu un uzreiz. 5 no 10... Tak lai iestrādājas un tad vērtēsiet, kritiķi!
''Tak lai iestrādājas un tad vērtēsiet, kritiķi!''
https://www.ventasbalss.lv/zinas/sabiedriba/41954-pasiekstes-dzirnavas-svin-atdzimsanu
''Līdz 10. augustam kroga kolektīvs ieskrienas, sastrādājas un apgūst pirmo pieredzi.''
Tā ka ieskriešanās laiks jau pagājis.
es, nu nāvīg izanalizēji :D
p.s. kad pabūšu, apsolos painformēt, kā ir ieskrējušies ;)
Bijām vakar piecu cilvēku kompānijā, visiem viss bija pieejams, kā arī ļoti garšīgs! Mums patika!
Viss tur ir ok, Cilvēki ka dubļi.
Konkurenti var rekinaties ar peļņas kritumu
Pašlaik intereses pēc varbūt arī ir kā dubļi, bet otru reizi neies un arī draugiem neieteiks. Tad arī vērtēsi!
Ir potenciāls, vieta skaista...
bet pie ēdienkartes var piestrādāt - bērnu porcijai piemēram. uz pusēm pārgrieztu tomātu un mini gurķi pasniegt kā side salātus tur jau nav jābūt pavāram. bet visu var pielabot
Noteikti ir citādāk, bet noteikti nav slikti! Piemēram, bija nedaudz nepierasti, ka pie otrā ir nevis kaut kādi klasiskāki salāti, bet daudz dažādu zaļumu. Teiksim, Rīvas krogā gandrīz vai otrajā var iztikt ar salātiem un gaļu/zivi, bet te ir citādāk. Bet pietika, ar to, kas bija, tāpēc nav, par ko sūdzēties. vismaz par to, ko mēs ņēmām.
Pusotras stundas laikā, pasūtot sākumā otros, bet pēc tam tikai desertu, galā tikām, lai gan ļaužu ka biezs un vēl bankets 3. stāvā.
Ir labi!
Interesanti!. Ir tāds teiciens ka Latvietim nekas nav labi un vienmer viņš ir neapmierināts. Tā tas ir. Protams ja kādam nepatīk kāda vieta vai kas cits. Neviens jau neliek tev to darīt! Dzīvo ka dzīvodams un kritiku paturi pie sevis.
''Dzīvo ka dzīvodams un kritiku paturi pie sevis.''
Parlaments ir vieta diskusijām, nevis klusēšanai.
Forums arī ir rīks diskusijām, nevis klusēšanai.
Biju. Nepatika pasniegšanas ēdienu stils.
Martini atnes nevis pienācīgā glāzē, bet gan parastā glāzē pat bez olīvēm vai citrona, pliku martini.
Dārzeņi nevis grillēti, bet šķiet mikrenē uzsildīti.
Daudzi ar ko apkārt runāju, nav apmierināti par kvalitāti.
Gaļas veltnīši iekšā oda pēc nesvaigas gaļas.
Nezinu, šobrīd izskatās pēc pavāra vainas un neizstrādātas gada un ēdiena pasniegšanas etiķetes.
Ja tas tā turpināsies, ilgi neizvilks. Vietējie būs sapratusi kas ir kas, un tad vienīgi atliek rēķins uz iebraucējiem.
Neviens, ar ko runāju, par kvalitāti nesaka neko sliktu. Pašā sākumā bija problēma ar to, ka sagataves nebija pietiekoši daudz, tāpēc daudz kas dienas gaitā beidzās. Vakar cilvēku pilns, tikai rezervācijas, bet nedzirdēju, ka kaut ka būtu beidzies. Varbūt precizējiet laiku, kad savus novērojumus ieguvāt, lai skaidrāks,zin
Drošāk un lētāk būtu nevazāties apkārt,bet ēst katram savās mājās.
Tak vienu dienu saka ka kina radits uhanas labritorija speciali,nakamaja diena ,kina del ta ka kadam idiotam bija jaed zupa ar siksparni,tad krievo propoganda vaino Latviju,ka mes esam vainigi un izraisijusi...taka tas viss ir fufelis un viens otru kur vaino un cel naidu tik lai saktos war3
Vieta super. Ēdiena kvalitāte ļoti klibo. un ja dienas vidū nav pieejami visi ēdieni pēc ēdienkartes , tad ir ļoti jādomā par sagādi, vai arī jāmaina ēdienkarte uz tādu kur būtu pieejami visi ēdieni Es vairs tur neiešu un draugiem arī neieteikšu
Apstājos regulāri,patīk atmosfēra,meitenes laipnas,smaidīgas.Ēdamo sūtu reti,jo pie lielā apmeklētāju skaita negribu stundu gaidīt,bet kādus salātiņus var sarunāt arī 10 min.Kad kompānijā vakariņojām visi ciemiņi bija apmierināti,vienīgi ieteicām steika vietā ēdienkartē rakstīt antrekots. Novēlu,lai viņiem veicas un kritiķu dēļ nepazūd entuazisms.Jūs esat forši !!!
Ļoti laba vieta gan svinīgām, gan vienkārši jaukais maltītei. Bijām jau vairākas reizes. Patīk apkalpošana. Ēdienu kvalitāte un pasniegšanas veids lielisks. Iesaku šo jauko vietiņu gan saviem draugiem, gan pilsētas viesiem. Paldies visiem restorānā darbiniekiem un īpašniekiem par to, ka ir vēl viena laba vieta Ventspils pusē, kur patīkami pavadīt laiku un pamieloties.
Vai tik īpašnieks nav autora partijas sponsors, ka tā slavē!
sranski, es pat plusu pieliku Bruno, jo šoreiz nemuld :D
Skaidrs... Vieta tā pat kā klauns kaimiņš un pārējie miroņiši...
Tādās iestādēs ir parasti šefpavārs, kurš seko līdzi ēdienu kvalitātei un visam pārējam.
Ja jau ir tik daudz sūdzības, tad saimniekiem ir laiks padomāt par šefpavāra darba kvalitāti?
Morāli jāatbalsta katra uzdrīkstēšanās, tāpēc - lai veicas!
Pamatota kritika ir veselīga jebkura uzņēmuma attīstībai!
Tā palīdz paskatīties uz uzņēmuma darbību no malas un novērst trūkumus!
Lai veicas !
Bijām vairākas reizes. Domājām-sākumā pirmo reizi nepaveicās. Pirmajā reizē jau nākot iekšā pa durvīm tika noskaitīti neskaitāmi ēdieni, kas nav pieejami. Ēdiens bērnam likās samērā OK, tad nākamajā reizē, kad bijām vispār nenopietna paskata porcija bija-uzgriezts tomāts un 2 šķēlītes gurķis-kartupeļi vairs nebija skaisti maisiņā kā sākumā...krēmzupa negaršīga, uzkodu plates arī bija diezgan smieklīgas. Jagaida vesela mūžība. Pledus nepiedāvāja. Vispār ļoti skumji, ka vieta ar lielu potenciālu sevi nogremdē dēļ ļoooti zemās ēdienu kvalitātes.
Sākumā ķiploku grauzdiņu porcija bija baigi laba, dūšīgi salikts, bet tagad kad ņēmu otrreiz tikai pāris grauzdiņi bija salikti, uz pusi mazāk.
Vai pavārs ir nomainījies vai kas? Neizskatās ka tur būtu kāds galvenais šefpavārs kas pārbauda ēdienu.
Alus ir tīri Ok, bet tas nesaistīts ar ēdienu kvalitāti.
Gribējās lai Ventspilī (netālu) ir vismaz viena vieta, kur Tu aizbrauc un esi sajūsmā par ēdienu. Bet nu šobrīd tā man ir bijis tikai Siguldā.
Aa var vienīgi ieteikt siera kūku, tā bija laba.
Es kā saimnieks noteikti ņemtu vērā kritiku no malas. Te nav mērķis kādu nomelnot. Vienkārši viss sākumā bija skaisti pasniegts- tādas dzirnavas un milzīgs ieguldījums par ko ārkārtīgi liels prieks, tiešām super. Bet ēdiena kvalitāte baigi ietekmē kopējo skatijumu uz visa fona.
Gribētos lūk aizvest radus vai draugus uz tik īpašu vietu, un braukt mājup sajūsmā ar pilnu punci. Nu te var teikt ka tā nav, diemžēl. Bet nekas. Arī skroderī un citur kādreiz bija sudigi, Bet nu ir tīri labi.
Biju, ļoti OK, kaut gan esmu prasīgs klients. Attieksme, cena/kvalitāte attiecība, viss ir kārtībā, neskatoties uz tiešām lielo klientu skaitu, virtuve tiek galā zem stundas, apkalpojošais personāls noskrējies, bet laipns.Novēlu noturēt latiņu!