Autoceļš Piltene-Tārgale
Mans jautājums Atbildīgām personām par ceļa uzturēšanu? Vai nevajadzētu uz šī posma arī uzstādīt smaguma ierobežojuma zīmes vizmaz 20 tonas ,jo šis posms paliekarvien trakāks,un Pilteniekiem uz darbu ir jābrauc .Jo redzu ka katru dienu brauc lielie 40 tonīgie un to šis segums kurš taisīts priekš Krievu laiku automašīnām netur
Komentāri (7)
Transportlīdzekļiem un to sastāviem ar pilnu masu no 12 001 kg autoceļu lietošanas nodevas likme gadā ir 711€ .Tās piesauktās 40t nemaz nav tik briesmīgas , ja sadala pa asīm. ( tīri matemātiski 40:6= 6,6t ). Nu uzliks to zīmi 20t un kas būs ieguvējs? Tautsaimniecība? Skolotāji,ārsti? Jūs man pasakiet, cik vieglo auto dienā brauc no Piltenes uz Ventspili? Vai visos auto ir kaut divi braucēji? Bet varēja būt vismaz četri! Cik racionāli mēs esam? Kāpēc nebraucam ar sabiedrisko transportu?Cik mūsu radžotās riepas ziemā uzmet gaisā asfaltu? Ir aprēķināts ka viens auto uz 100 km aizmet 5kg asfalta no virsmas.
Visam atbilde ir : Tā mums ir ērtāk un viss kas apdraud mūsu ērtības ir jānovērš! Smagie iznīcina manu ceļu,pa kuru man ērti braukt, aizliegt!!! Ceļinieki ziemā slikti attīra ceļu, uzlieku šipenes jo tā man ērtāk,neslīd. Tas nekas ka ziema pie mums ir 1,5 nedēļas. Rezultātā - braucu viens (ziemā ar šipenēm) un pukojos ,ka lielākais nodokļu pienesējs valstī bojā vecu ceļu...
Nu galīgais murgs ko Tu murgo ,smagie nelauž ceļus jāsmejas ,un kur tad tā lielānodokļu nauda paliek ?
Ar sabiedrisko, ja piem.diviem katru dienu jābrauc, sanāk samaksāt tikpat, cik ielejot degvielu savā auto vienam braucienam turp un atpakaļ. Un vēl neērtība, ja darbavieta no sabiedriskā auto maršruta tik tālu, ka laicīgi nu nekā paspēt. No Piltenes daudzās mašīnās savācas kopā, lai izdevīgāk. Un par tiem lielnodokļu maksātājiem arī arguments garām - ko līdz, ka maksā, ja līdz ceļam tā nauda nenonāk.
tā viš i,tā viš i
ja tā iekasētā naudiņa (pilnā apmērā) nokļūtu līdz ceļa uzturētājiem,bet-
tā jau notiek tikai 'Indiešu pasakas' ))
qwerty
Tavs komentārs ir visai apšaubāms-
pagriez 'stobru'pretējā virzienā
cik "noēd' no riepām uz 100 km.,asfaltsegums,
pārklāts ar rupjo šķembu frakciju?
Un plus vēl cik vairāk degvielu noēd ,bet Latvijā jau pārsvarā ar rupjām šķembām māk atjaunot segumu,un kas tad ir zaudetājs?
Mans uzskats ,un Pilteniekiem vajadzētu apvienoties ,kamēr šis posms nav salabots 20 tonu zīmi