Maršrutnieku jocīgais grafiks
Šodien no rīta 5.50 biju pie celtnieku pietura ar cerību ,sagaidīt 6.00 n.22. maršrutnieku. kā pēc saraksta , būs iespēja tikt uz Liepājas autobusu. Celtnieku ielas galapunktā stāvēja viens n.22 maršrutnieks. Ap 6.10 piebrauca otrs maršrutnieks un kādu bŗīdi nekustēja ne no vietas. Tikai 6.15 otrais piebraukušais maršrutnieks PAREDZĒTĀJA 6.00 PĒC SARAKSTA nolēma ,ka tomēr vajadzētu arī kādu reisu izbraukt!! Pateicoties šim šofera lēmumam man nācās atlikt vizīti pie Liepājas ārsta!! Kas tā ir par cilvēku āzēšanuVentspils reisā?
P.S. Brīžiem dienas vidū 22. maršrutnieki sacenšoties apdzen viens otru pārmaiņus savācot viens maršrutnieks vienā pieturā pasažierus, tai brīdī otrs apsteidzot paņem pasažierus no nākamas pieturas. Un tāds joks bija ne reizi vien.
Komentāri (13)
VR - sudu kantoris :((
Nesapratu- vai jūs aizbraucāt uz autoostu vai ne?
Ja jau uz Liepāju netika un 7.16 iekomentēja, kādi vēl jautājumi.
P.S. Ieteikums autoram nākamreiz paķert skrejriteni
Arī pirms 8 iem veltīgi gaidīt maršrutnieku uz Pārventu.Pie PII"Saulīte" jābūt pēc saraksta 07:44;7:50;7:56,bet labākajā gadījumā kāds atvilksies 07:56,ir bijis ar ka tikai 07:58,un tad uzreiz 2 vienlaicīgi,pēc 3 minūtēm nākošais.Neskaitāmas reizes ir rakstīts Reisa vadībai,bet nekas nemainās,šie maršrutnieki vnk.nav,
Jautājums tāpēc: busiņam ieplānots , ka līdz centram viņam jānobrauc teiksim par 20 - 25 min. No rīta pasažieru nav un viņš var aizbraukt par 5-10 minūtēm. Ja no Celtnieku ielas aizbrauca ar nokavējumu 15 min , centrā varēja būt laikus.
Diemžēl reiss plkst. 6.00 netika izpildīts tehnisku problēmu dēļ. Atvainojamies komentāra autoram par sagādātajām neērtībām.
Pie tam, uz Liepāju autobuss attiet plkst 6-25
tikai ātrā palīdzība ar sirēnām 10 minūtēs var veikt tādu attālumu nevis maršrutnieks , kuram jābrauc pa maršrutu ne paātrinātā ātrumā , bet daudz maz ievērojot laika grafiku!!
VR, jūs atrakstāties par vienu reisu, kurš netika izpildīts!
Bet kā ar tiem mikriņiem, kuri darba dienas vidū brauc viens aiz otra un zog vienam otram pasažierus?
Šodien centra pieturā mikroautobuss bija jāgaida 15 minūtes. Tad nāca 3 uzreiz viens aiz otra. Kad viena pasažiere jautāja kāpēc tā, tad šoferis atbildēja, ka iekāpa ļoti daudz pasažieru un norēķinājās ar kartēm, bet terminālis strādā ļoti lēni. Līdz ar to nākamais mikroautobuss jau šo ir sadzinis un viņa kavējums pēc grafika uz to brīdi bija 10 minūtes. Nākošajā pieturā iekāpa pasažieris un atkal norēķinājās ar karti. Es pavēroju un patiešām kamēr terminālis apstiprina un izdod čeku paiet zināms laiks. Ja tādu iekāpj daudz, it sevišķi no rītiem, kad visi steidzas uz darbu, tad patiešām tas var maršrutnieku novirzīt no grafika.
22. busi vienmēr šitā ir braukuši - viens aiz otra. Nezinu, kāpēc viņi nevar braukt katrs savā laikā, bet tā jau ir bijis gadiem ilgi.
Ievērojot pasažieru plūsmas intensitāti, autobusu kustības grafikos tiek noteikts katra reisa atiešanas laiks no galapunkta. Laikā, kad pasažieri dodas uz darbu, tas ir īsāks, bet darbdienās no plkst. 8:30-19:00 intervāls starp reisiem svārstās no 6 līdz 15 minūtēm. Līdzīgi tas ir arī brīvdienās - no plkst. 8:00-19:00 intervāls starp reisiem ir no 6-16 minūtēm. Attiecīgi vēlās vakara stundās, kad pasažieru plūsma ir ievērojami mazāka, arī intervāli ir lielāki. Novirzes no grafika dažādu iemeslu (gan tehnisku, gan satiksmes intensitātes, gan tilta pacelšanas u.c.) dēļ var rasties maršruta vidusposmā. Diemžēl šādas situācijas nav iespējams iepriekš prognozēt, līdz ar to tām arī nevar piemērot izmaiņas grafikos. Bezskaidras naudas norēķinu sistēmas darbība ir atkarīga no interneta darbības, kas sabiedriskajā transportā ne vienmēr ir apmierinoša, tāpēc aicinām pēc iespējas biežāk norēķiniem izmantot skaidru naudu.
Ventspilī sabiedriskā transporta kustibas organizācija nepārdomāta,nedarbojas labvēlīgi iedzīvotāju vajadzībām,dažiem transporta vadītàjiem stingri jāpiestrādā pie apkalpošanas kultūras.