Ventspils poliklīnika
Kāpēc Ventspils Pilsētas poliklīnikas darbiniekiem,kuri sēž informācijā ,un tie kuri atbild uz zvaniem ir nelaipna attieksme pret klientiem? :(
Kāpēc Ventspils Pilsētas poliklīnikas darbiniekiem,kuri sēž informācijā ,un tie kuri atbild uz zvaniem ir nelaipna attieksme pret klientiem? :(
Komentāri (15)
Kā maksā,tā strādā!
Tie klienti arī nav nekādi zelta gabaliņi,krievenes it īpaši.
Cilvēki izsaka sašutumu par to , ka nevar tikt pie ārsta. Piem. pie mana ģimenes ārsta jāgaida 7 - 10 dienas. Idiotizms!! Ja es varu gaidīt 7-10 dienas, kā dēļ es vispār nāk pie ārsta?
Nuuu, tas jau vēl ļoti labi! Man nācās samierināties ar pierakstu pēc 23 dienām...
Bet tā jau diez vai poliklīnas vaina.
Labdien!
Cieņpilna un laipna attieksme noteikti ir veiksmīgas komunikācijas pamatā. Lai izprastu, kāpēc Jūsu minētajā situācijā tas nav izdevies, lūdzam sniegt vairāk informācijas, sazinoties ar Ventspils poliklīnikas administrāciju – ierodoties klātienē, zvanot pa tālruņa numuru 636 24287 vai rakstot ziņu uz e-pastu [email protected].
Atnāc, uzraksti, un tad Tevi laipni pasūtīs jau administrācijas līmenī turpat, kur daļa pilsētas iedzīvotāju jau faktiski "pierakstīti".
Nu nevajag mūs sūtīt kur kuģus!
Piedodiet, kam tad kalpo tas mehaniskais atbildētājs uz zvanu:"Jūsu saruna tiks ierakstīta........ Nav tālu jāmeklē! "Runas ir garas,darbs ir īss." Tikai jāpameklē ieraksts! VAI NE TĀ? kĀPĒC VĒL ZIŅA JĀRAKSTA ? u.t.t.
Piedodiet, kam tad kalpo tas mehaniskais atbildētājs uz zvanu:"Jūsu saruna tiks ierakstīta........ Nav tālu jāmeklē! "Runas ir garas,darbs ir īss." Tikai jāpameklē ieraksts! VAI NE TĀ? kĀPĒC VĒL ZIŅA JĀRAKSTA ? u.t.t.
Tad mums arī pie administrācijas jāpierakstās būtu vai jāgaida rindā 3 mēneši? Poliklīnikā trūkst administrācijas, kura būtu spējīga atbildēt uz apmeklētāju sūdzībām par poliklīnikas personāla darbu!
Un nekad to lāga nemaz nav darījusi.
Laipni lūgtu Latvijā
"Latvijai un Ventspilij" :D
Cik man ir bijusi saskare ar poliklīnikas administrāciju(tas ir bijis daudz reiz),nekad nav bijusi nelaipna atieksme.Varbūt ir vērts padomāt par savu atieksmi, ar kādu Tu pats vērsies pie darbiniekiem.Ir tāds teiciens "dots devējam atdodas".
Paldies administrācijas meitenēm,par laipno attieksmi,neskatoties uz darba apjomu!
Arī man ir bijusi nelaipna attieksme no administrācijas "meitenēm". Un vienmēr esmu bijusi pieklājīga, atšķirībā no šīm meitenēm. Esmu arī pagaidījusi, kad šīm meitenēm svarīgāk ir klačoties nekā apkalpot klientus.
Ja cilvēks nav savā īstajā darba vietā, tad nevajag sevi tur nomocīt.
Nekāda administrācija nespēj "piesegt" dažu uzpūtušos pārpašapzinīgu ārstu un medmāsu izdarības.
Laipni lūdzam i latvijā,vai tad ir kāds izbrīns par to ka apkalpošanas sfērā tāda lieta kā pieklājība ir sveša un nevajadzīga lieta??????