Inženieru iela
Kapēc uz inženieru ielas ir 4 luksofori????
Tā nav nekāda galvenā iela un 2 no luksoforiem uz mazajiem krustojumiem tur ir lieki. Kad es braucu vienmēr deg sarkanais un pie katra jaapstājas un tas dod pa nerviem.
Kapēc uz inženieru ielas ir 4 luksofori????
Tā nav nekāda galvenā iela un 2 no luksoforiem uz mazajiem krustojumiem tur ir lieki. Kad es braucu vienmēr deg sarkanais un pie katra jaapstājas un tas dod pa nerviem.
Komentāri (21)
Lieciet + visi, kas man piekrīt.
Tas , ka tev ar nerviem nav riktīg ir redzams.Tadiem kā tev tiesības vispār nedrīkst dot.Arī nelaist uz publiskiem pasākumiem,savādāk vēl jumtiņš aizbrauks sāks trakot,cietīs apkārtējie.
Tas tāpēc, ka Ventspilī, kur ir 10 mašīnas ikdienā un 100 pusdienlaikā, pat viens autiņš braucot tikai taisni spēs uztaisīt avāriju no ne kā.
Mums šeit ir īpaši "esmu karalis" uz ceļa.
Tāpēc, kur problēmpunkts uz ceļa - tur luksofors.
Jo zīmes jau lielākā daļa arī ignorē - saules ielā virzienā uz centru, bērzu ielai ir stop zīme - pat nespēju vairs skaitīt, cik reizes nedēļā tur kāds man grib iepūst sānos.
Kaitinoši, jā,
Bet, labāk tā, nekā katrs "esmu karalis" iepūtīs sev sānos, jo zīmes ignorē, nemaz nerunājot par elementāro cieņu uz ceļa.
p.s. - sāciet noriet :)))) gav gav, tiem, kam to vajag
Fantastiski precīzs komentārs.
ayk - pateicos :))))
Vai kāds ir kaut ko nokavējis stāvot pie šiem luksoforiem?
ja kāds izdomā ņemt pagriezienu pa kreisi un tieši talantīgi nepaņemt stāvokli, lai var apbraukt - tad jau noteikti. Nokavēts vesels luksofors. haha.
Kaut kad jau sen ieteicu inž.ielas luksoforus pārveidot par gudrajiem. Es šo ielu sen jau saucu par sarkanā viļņa ielu, jo 8/10 reizēm jāstāv ir pie katra luksofora. Savukārt, ja uztaisītu, ka inž.ielā visā garumā patstāvīgi degtu zaļais, bet kad kāds pieripo no šķērsielas, tad pārslēgtos - tā būtu laba opcija. Līdzīgi kā L.prospekta un katoļu (vai kā to ielu sauc) krustojumā.
Inženieru ielu, kā arī citas ielas ir iespējams pārveidot par zaļā viļņa ielām, taču šādas pārmaiņas prasītu būtiski pārbūvēt krustojuma mezglu ar kamerām un blokiem. Šādi pārbūves darbi prasītu finansiāli lielas investīcijas, tomēr nepieciešamais finansējums šādai pārbūvei no ES pašlaik nav pieejams.
Cik lielas investīcijas tad ir viena krustojuma aprīkošanai ar 4 kamerām un 4 blokiem?
Luksoforu nepieciešamība ir pamatota atbilstoši noteiktai kustības intensitātei minēto ielu posmā, kā arī izvērtējot bīstamos riska momentus autovadītājiem krustojumus. Ganību un Inženieru ielu krustojumā satiksmes intensitāte ir līdzvērtīga Saules un Inženieru ielu krustojumam. Luksofori esošajos posmos ir nepieciešami satiksmes drošības uzlabošanas nolūkos. Viena signāla garums minētajos krustojumos ir aptuveni 30-40 sekundes, kas ir īss laiks, salīdzinoši kāds ir Rīgas pilsētā esošo luksoforu signālu garums.
Tie papildus luksofori ir tāpēc, ka katrā sfērā jāuzrāda kaut kāda attīstība.
Lai būtu par ko atskaitīties. Citādi izskatās ka nekas netiek darīts.
Tad šiem ir jāizdomā kur uzlikt jaunus luksoforus.
Un nēl jau nav ieslēguši pilnīgi bezjēdzīgus luksoforus pie Circle K.
Aizvien grūtāk plānot maršrutu pa pilsētu lai pēc iespējas mazāk būtu jāstāv pie visiem šiem, sauksim par, tukšajiem luksoforiem.
Kurzemnieks
Tev,kā Kristietim,
Lieku reizi
Pastāvēt,pie luxofora
Un.. pielūgt:
Tavs prāts lai notiek,kā Debesīs,
tā arī
pie šī luksofora!
..nebūs par skādi!
Kā arī
mums visiem!
iemācies skaitīt :p
uz abām pusēm 8 sanāk :D
uz abām pusēm 8 sanāk :D
:D Nopietni? Mums pilsētā tā jau satiksme ir salīdzinoši vienkārša, nav ne tramvaji, ne trolejbusi. Bet mēs - ventspilnieki paspējam vēl papukstēt par dažiem luksoforiem pilsētā. Neredzu galīgi te problēmu.
Nu palaiduši arī tos pie Circle K.(
Kā nav problēma?
Ir problēma - stāvēt pie tukšiem luksoforiem.
Būtu vismaz vairāk bultiņas salikuši - kā leišiem vai poļiem.
Savukārt ap 17:00, kad sākās darbaļaužu mājupceļš, lieki luksofori veido nevajadzīgus sastrēgumus.
Ūuuja, uuuja - mūsu mazajā pilsētā ar 10 luksoforiem - grūti pastāvēt 1 min. Es domāju, ka tāda individuāla vēlme. Būsim reāli.
Luksofori domāti lai regulētu intensīvu satiksmi, nevis lai satiksmi kavētu.
Rakstīju jau ka šis process atgādina uzstādīšanu uzstādīšanas pēc.
Lai varētu atskaitīties.