Jautājums POLICIJAI ?
Sakiet lūdzu kā jārīkojas ja no smagas automašīnas furgona krīt ledus un sabojā automašīnu,ja nav kasko apdrošināšana? Uz Piltenes ceļa pie bijušās SCO teritorijas ,biezi izbrauc fūras ,pirmkārt reti viņi pagaida ka tuvojas mašīna, tas viens , un no tās pašas vietas līdz pilsētai ir vieni ledus bluķi.
Komentāri (17)
Par auto ,neatkarīgi kas ir iekš tā, vai uz tā, vai zem tā, atbildību nes tā autovadītājs. Jūsu gadījumā jāpiefiksē a/m numurs, laiks ,vieta, liecinieku (ja tādi ir) liecība , foto ar bojājumiem un rakstiet iesniegumu policijai.
Ziemas laikā visiem iesaku distancēties no fūrēm,sevišķi no piekabēm ar tentu. Uz prāmja, jūrā esot, vai ilgstošā stāvvietā piekabēm augšā sakrājas ūdens , tas sasalst.Nobraucot no prāmja, tie ledus gabali sāk kustēties un krist nost. Tādēļ vēlreiz atgādinu - distancējieties no fūrēm!!!
Kā var distancēties ,ja nāk pretīm ? Un visā normālās eiropas ostās ir kur mašīna var piebraukt un ledu notīrīt .Be šajā situācijā brauc ārā no bāzes un nav nevienam notīrīts
Raksti iesniegumu policijai un vērsies pret BCL. Ja kas, viņiem teritorija aprīkota ar videokamerām.
Un vēl. Tās fūres kas nobrauc no prāmja ziemā vienmēr būs ar ledus gabaliem uz jumta , jo autovadītājam nav iespēju to dabūt nost. Piekabe ir pilna ar kravu , nereti noplombēta un rampas virs piekabes neviens terminālī nebūvē. Tas ledus un sniegs tur paliek un gaitā tikai krīt nost. IETURIET LIELU DISTANCI NO FŪRĒM!!!
Bet ,es atkārtojos to jau katrs saprot bet ja nāk pretīm lielos ātrumos kā tie lielceļa valdnieki sevi uzskata ,ko tad mukt grāvī?
Videoreģistrators varētu būt noderīgs...mjā, tas nākotnē. Kad jau noticis, tad jau par vēlu dot padomus , žēl...
Pieraksti visu pretimbraucošo numurus.)))
Un pats jau atbildēji- Kasko.
Kad izbaudīsi to prieku ,tad diez vai būsi pierakstījusi visiem numurus.
Vaig nolikt posten pie eSCēO,le stāv un ķer un štrāpe,ka kadreiz.Gaišņik ar Družņņikem tekoš bij tur dežūret un ķērt šoffers un traktōrists,le zinat.
Un,ka būs izkniebt pārs Caurum iekš brīdinajum Talon,ta būs zinat,ka notīrit to Fūr jumt.
Šāda iekārta ostā būtu noderīga, gan jau ka nemaksā miljonu !
https://www.youtube.com/watch?v=1ZNi2YnaiR8
Ja uztaisīs pie mums,tad būs divu miljonu vērtībā.Vismaz tā tiks paziņots.
Par to jau arī rakstīju ,ka normālās ostās ir par to padomāts,Bet droši ka Latvijā tādu bez miljona neuzbūvēt.
Ventspils ir vienīgā osta Latvijā un viena no nedaudzajām Eiropā, kur ir nodalīta kravas un pasažieru plūsma, tā radot labākos gaidīšanas apstākļus gan pasažieriem –mūsdienīgā, ērtā pasažieru terminālī, gan autovadītājiem - vienuviet ir iespēja noformēt nepieciešamos dokumentus, kas saistīti ar muitas, sanitāro un citu kontroli.
Ideja par sniega un ledus tīrīšanas iekārtu smagajām automašīnām un to sastāviem ir laba un vajadzīga. Ventspils brīvostas pārvalde vērsīs SIA "Noord Natie Ventspils Terminals", kas apkalpo "Stena Line" prāmju līniju, uzmanību šādai nepieciešamībai.
Šorīt (18.01.) pagrieziens uz tiltu (pie Astartes) un abi tilta apļi bija pilni ledus lauskām !!! Tie ir no tentu piekabēm,kas nokrīt inerces dēļ.A/m atrodoties uz valējiem klājiem , jūrā nokrišņi uz tiem uzkrājas. Tik vien vajadzētu lai pie izbraukšanas no prāmja, divi darbinieki ar rācijām paseko līdz mašīnām. Viens no augšas saredz jumtus un paziņo otram,kurš aptur izbraucošo un informē par ledu uz piekabes. Tālāk jau ir jāseko vadītāja rīcībai.
Ir divas lietas!
1. Ventspils terminali nav kuğu ar vaļejiem klajiem smagajiem auto, ir tikai vieglajiem...
2. Ja osta nenodrosina iespeju jumtus notirit, kā autovaditajs to var izdarit, neabdraudot savu dzivibu?
Bet kadreiz autovadītājam tas var krietni uzsist par kabatu , Vai var notīrīt vai nevar tas noatbildības neatbrīvos