un ? kas tur bija ? Tu no 1 joslas apli meti uz otru joslu uz izbrauktuvi un piegriezi priekšā tam kas brauca pa 2 joslu no apla izbrauktuves
+6
-1
Riebīgais19.08.2017, 22:26:15
Vispār jau no iekšējās joslas pa taisno uz izbrauktuvi nebrauc,pa tādu gājienu var dabūt smagi pa galvu. Darbiņš ceļu policijai.
+5
-2
Anita20.08.2017, 07:06:48
Te nu ir noticis tas ,ko parasti dara cilvēki , otra acī skabargu redz , bet baļķi savā , nē. Vai mazums kādam autobraucējam gadās kļūdīties uz ielas , bet to uzreiz ielikt visu apskatei gan ,manuprāt , nav smuki, vēl publicējot auto numura zīmi .Gribējās paspīdēt , bet pats kā brauc?
+3
-3
Novadnieks20.08.2017, 08:38:06
Šis ir tas gadījums,ka to filmētāju vajadzētu izskaitļot un sodīt.
+5
-1
ayk20.08.2017, 08:24:07
Daudz bīstamāks ir otrs šoferis, tas kurš filmē visu šo pasākumu.
+4
-2
Pipars20.08.2017, 11:22:07
Teoretiski šāda situacija var izveidoties ja filmetajs pārkapj pāris CSN punktus- 57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem 64. Signāla lietošana nedod transportlīdzekļa vadītājam priekšroku un neatbrīvo viņu no pienākuma ievērot piesardzību. 68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.
+4
-2
Pipars20.08.2017, 11:33:20
Tatad teoretiski filmetajs varētu but pārkapis- 149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri reglamentē brīdinājuma signāla došanas kārtību, — izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam septiņu euro apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu piecpadsmit euro apmērā. Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka, — uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no septiņiem līdz trīsdesmit euro, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no piecpadsmit līdz septiņdesmit euro.
+4
-3
Batman20.08.2017, 12:15:17
Tam,kas filmēja pašam jāiemācās no sākuma braukt.
+1
-2
yolo20.08.2017, 15:42:44
pats nogriež otram ceļu un tad raud. pirms izbraukšanas no apļa vajag vispirms pārkārtoties uz ārējo joslu un, ja tajā kāds brauc, tie ir jāpalaiž
+5
-1
Ena20.08.2017, 15:44:25
Tukšas ielas, tukšs tilts manā izpratnē, pesec, ij te problēmu kāds atrod. Nu, tas "vainīgais" gribēja pārkārtoties, bet, novērtējis situāciju, atgriezās savā jolā. Nu un? Te tādu situāciju simtiem ik dienas, jo automašīnu simtiem reižu vairāk, joslu vairāk, pie tam, daudz šaurākas, bet tās ir izveidotas daudz pareizāk, pārskatamāk, vieglāk izbraucamas, vienu vārdu sakot - profesionāli ar domu, kā padarīt vinkāršāku un drošāku satiksmi. Ko noteikti nevar teikt par Ventspils tiltu. Tas ir idiotisks, stulbi piebāzts ar visu ko, kas nekādi nepalīdz braucējam, iebraucējus vispār var iedzīt stuporā, un situāciju glābj tikai un vienīgi ļoti niecīgais auto skaits.
+4
-3
Ups20.08.2017, 17:24:17
Šis ķēms pats divreiz pārkāpa noteikumus , izraisija avārijas situāciju un vel kaut ko dirš par citu
+4
-5
norge20.08.2017, 17:32:31
kas filmeja tas ari pateizi brauca , var redzet ka cilveki neizprot aplu brauksanas sistemu
+6
-2
norge20.08.2017, 17:35:58
un viss labak butu uzaicinat ZEBRAS raidijumu lai izskaidro ka jabrauc apli ventspili jo to pasu vini izdarija RIGA izkaidroja lubanas ielas apla sistemu un vel daudzas vietas bet sori te jau ir pilseta ar ridienu , viss savadak nek citur
+4
-3
vai man dieniņ!!!20.08.2017, 19:09:58
Nevajag salīdzināt ziloni (Rīgas lielos apļus ar 5 sekunžu intervālu starp iebrauktuvēm) ar skudru (1 sekunde Ventspilī), kur tava pašizdomātā zebras sistēma izraisīs avāriju, ja vienlaicīgi visās iebrauktuvēs iebrauks un izbrauks daudz mašīnu.
Ja nav ko rakstīt Norvēģijā, tad nemuldi par Ventspili no tāluma - visiem te uz ceļiem viss ir kārtībā, izņemot dažus agresīvus idiotus, kam apļi par maziem, luksofori par ātriem, puķes traucē krustojumos, gājeji par lēniem utt.
+8
-3
Ups20.08.2017, 17:51:02
Izbraucot no apļa, jāieņem labais malējais stāvoklis , nevis no iekšējās joslas ka tas ķēms
+4
-4
Riebīgais20.08.2017, 18:36:17
Acīmredzot,norge pieder pie tiem ko vajadzētu slānīt kā beigtu cūku. tev vajdzētu uzaicināt mērkaķu raidījumu,lai iemāca csn.
+4
-1
norge21.08.2017, 09:23:58
to riebīgais, cik atzaru ir ventas tilta aplim , un cik joslas tad atveriet celu satiksmes noteikumus un paskatieties ka pareizi jaizbrauc apli uz 3 atzaru apla
+2
0
Riebīgais21.08.2017, 20:02:04
Kautvai 5 izbrauktuves,šajā gadījumā filmētājam bija pēc izbrauktuves uz statoil jāpārkārtojas no kreisās uz labo joslu UN TIKAI PĒC TAM UZBRAUKT UZ TILTA,NEVIS RAUT NO IEKŠĒJĀS JOSLAS PA TAISNO UZ TILTU.
+2
0
Pipars21.08.2017, 10:05:19
Galvenie nosacījumi, kas, atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem, jāievēro, braucot rotācijas aplī Pirms iebraukšanas aplī, jāpārliecinās par to, kādas ceļazīmes darbojas šajā krustojumā. Ja tajā ir zīme „Dodiet ceļu”, priekšroka ir transportlīdzeklim, kas pārvietojas pa apļveida kustību. Aplī drīkst iebraukt no tik joslām, cik tam pieslēdzas. Braucot apļveida kustībā, ja vadītājs vēlas pārkārtoties, viņam jādod ceļš pa citām joslām braucošajiem transportlīdzekļiem. Izbraucot no apļa, jāieņem labais malējais stāvoklis.
+1
0
Runga21.08.2017, 14:58:05
Pilnīgi pareizi - jebkurš var pārkārtoties no vienas joslas uz otru, netraucējot citiem, un izvērtējot drošību protams. Te gan izskatās ka pasāts nebrauca mierīgi, bet deva gāzi grīdā apzināti (patinam bildi atpakaļ- kurš pēc skaita joslā bija krustojumā?). Un rezultāts gan būtu ka pasāts būtu uzskrējis virsū, nevis viņam - un tas jau ir kas pavisam cits!
0
0
Pipars21.08.2017, 10:07:30
Bet CSN neatradu,kā pareizi jaizbrauc apļi uz 3 atzaru apļa.
+1
0
Novadnieks24.08.2017, 07:44:28
Paskaties,vai tur nav rakstīts,kā jāizbrauc no 3,5 atzaru apļa.
+3
-1
norge21.08.2017, 11:14:02
braucot uz tilta 1 iet uz statolu 2 uz kursiem vai uz durbes ielu tas ir areja josla iekseja josla iet uz tiltu vai atpakal uz pilsetu otra puse ta patas 1 josla iet uz BMGS 2 josla uz parventu vai pilsetu
+2
-1
Pipars21.08.2017, 11:36:53
Tā gluži nav,tas ir tikai iedomas Lai ta būtu pec CSN ,ir jamaina satiksmes organizacija tilta pievedceļiem un apliem, atbilstoši noteikumiem veicot joslu marķēšanu un celazimju uzstadišanu.
Komentāri (57)
A ko darit, ja mājas zup dziest!:)
Kurā video minūtē bija jāsmejas?
un ? kas tur bija ? Tu no 1 joslas apli meti uz otru joslu uz izbrauktuvi un piegriezi priekšā tam kas brauca pa 2 joslu no apla izbrauktuves
Vispār jau no iekšējās joslas pa taisno uz izbrauktuvi nebrauc,pa tādu gājienu var dabūt smagi pa galvu. Darbiņš ceļu policijai.
Te nu ir noticis tas ,ko parasti dara cilvēki , otra acī skabargu redz , bet baļķi savā , nē. Vai mazums kādam autobraucējam gadās kļūdīties uz ielas , bet to uzreiz ielikt visu apskatei gan ,manuprāt , nav smuki, vēl publicējot auto numura zīmi .Gribējās paspīdēt , bet pats kā brauc?
Šis ir tas gadījums,ka to filmētāju vajadzētu izskaitļot un sodīt.
Daudz bīstamāks ir otrs šoferis, tas kurš filmē visu šo pasākumu.
Teoretiski šāda situacija var izveidoties ja filmetajs pārkapj pāris CSN punktus-
57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem
64. Signāla lietošana nedod transportlīdzekļa vadītājam priekšroku un neatbrīvo viņu no pienākuma ievērot piesardzību.
68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.
Tatad teoretiski filmetajs varētu but pārkapis-
149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana
Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri reglamentē brīdinājuma signāla došanas kārtību, —
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam septiņu euro apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu piecpadsmit euro apmērā.
Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka, —
uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no septiņiem līdz trīsdesmit euro, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no piecpadsmit līdz septiņdesmit euro.
Tam,kas filmēja pašam jāiemācās no sākuma braukt.
pats nogriež otram ceļu un tad raud. pirms izbraukšanas no apļa vajag vispirms pārkārtoties uz ārējo joslu un, ja tajā kāds brauc, tie ir jāpalaiž
Tukšas ielas, tukšs tilts manā izpratnē, pesec, ij te problēmu kāds atrod. Nu, tas "vainīgais" gribēja pārkārtoties, bet, novērtējis situāciju, atgriezās savā jolā. Nu un? Te tādu situāciju simtiem ik dienas, jo automašīnu simtiem reižu vairāk, joslu vairāk, pie tam, daudz šaurākas, bet tās ir izveidotas daudz pareizāk, pārskatamāk, vieglāk izbraucamas, vienu vārdu sakot - profesionāli ar domu, kā padarīt vinkāršāku un drošāku satiksmi. Ko noteikti nevar teikt par Ventspils tiltu. Tas ir idiotisks, stulbi piebāzts ar visu ko, kas nekādi nepalīdz braucējam, iebraucējus vispār var iedzīt stuporā, un situāciju glābj tikai un vienīgi ļoti niecīgais auto skaits.
Šis ķēms pats divreiz pārkāpa noteikumus , izraisija avārijas situāciju un vel kaut ko dirš par citu
kas filmeja tas ari pateizi brauca , var redzet ka cilveki neizprot aplu brauksanas sistemu
un viss labak butu uzaicinat ZEBRAS raidijumu lai izskaidro ka jabrauc apli ventspili jo to pasu vini izdarija RIGA izkaidroja lubanas ielas apla sistemu
un vel daudzas vietas bet sori te jau ir pilseta ar ridienu , viss savadak nek citur
Nevajag salīdzināt ziloni (Rīgas lielos apļus ar 5 sekunžu intervālu starp iebrauktuvēm) ar skudru (1 sekunde Ventspilī), kur tava pašizdomātā zebras sistēma izraisīs avāriju, ja vienlaicīgi visās iebrauktuvēs iebrauks un izbrauks daudz mašīnu.
Ja nav ko rakstīt Norvēģijā, tad nemuldi par Ventspili no tāluma - visiem te uz ceļiem viss ir kārtībā, izņemot dažus agresīvus idiotus, kam apļi par maziem, luksofori par ātriem, puķes traucē krustojumos, gājeji par lēniem utt.
Izbraucot no apļa, jāieņem labais malējais stāvoklis , nevis no iekšējās joslas ka tas ķēms
Acīmredzot,norge pieder pie tiem ko vajadzētu slānīt kā beigtu cūku. tev vajdzētu uzaicināt mērkaķu raidījumu,lai iemāca csn.
to riebīgais, cik atzaru ir ventas tilta aplim , un cik joslas tad atveriet celu satiksmes noteikumus un paskatieties ka pareizi jaizbrauc apli uz 3 atzaru apla
Kautvai 5 izbrauktuves,šajā gadījumā filmētājam bija pēc izbrauktuves uz statoil jāpārkārtojas no kreisās uz labo joslu UN TIKAI PĒC TAM UZBRAUKT UZ TILTA,NEVIS RAUT NO IEKŠĒJĀS JOSLAS PA TAISNO UZ TILTU.
Galvenie nosacījumi, kas, atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem, jāievēro, braucot rotācijas aplī
Pirms iebraukšanas aplī, jāpārliecinās par to, kādas ceļazīmes darbojas šajā krustojumā. Ja tajā ir zīme „Dodiet ceļu”, priekšroka ir transportlīdzeklim, kas pārvietojas pa apļveida kustību.
Aplī drīkst iebraukt no tik joslām, cik tam pieslēdzas.
Braucot apļveida kustībā, ja vadītājs vēlas pārkārtoties, viņam jādod ceļš pa citām joslām braucošajiem transportlīdzekļiem.
Izbraucot no apļa, jāieņem labais malējais stāvoklis.
Pilnīgi pareizi - jebkurš var pārkārtoties no vienas joslas uz otru, netraucējot citiem, un izvērtējot drošību protams. Te gan izskatās ka pasāts nebrauca mierīgi, bet deva gāzi grīdā apzināti (patinam bildi atpakaļ- kurš pēc skaita joslā bija krustojumā?). Un rezultāts gan būtu ka pasāts būtu uzskrējis virsū, nevis viņam - un tas jau ir kas pavisam cits!
Bet CSN neatradu,kā pareizi jaizbrauc apļi uz 3 atzaru apļa.
Paskaties,vai tur nav rakstīts,kā jāizbrauc no 3,5 atzaru apļa.
braucot uz tilta 1 iet uz statolu 2 uz kursiem vai uz durbes ielu tas ir areja josla iekseja josla iet uz tiltu vai atpakal uz pilsetu otra puse ta patas 1 josla iet uz BMGS 2 josla uz parventu vai pilsetu
Tā gluži nav,tas ir tikai iedomas
Lai ta būtu pec CSN ,ir jamaina satiksmes organizacija tilta pievedceļiem un apliem, atbilstoši noteikumiem veicot joslu marķēšanu un celazimju uzstadišanu.