Šajā rudens un ziemas periodā neraksturīgi stiprās lietavas turpina pārpludināt ne tikai novada teritorijas, bet arī pilsētu, pasliktinot arī grantēto ielu tehnisko stāvokli.
Lietavu dēļ nenotiek grantēto ceļu greiderēšana
5Šie neraksturīgie laikapstākļi stipri ietekmējuši mūsu dzīves – sāk applūst piemājas dārzi un pagalmi, ūdens arī ieplūst māju pagrabos. Ventas upē ūdens līmenis ir paaugstinājies par vairāk kā metru.
Lietus stipri ietekmējis un pasliktinājis grantēto ielu tehnisko stāvokli. Nokrišņi nemitējas, tāpēc Ventspils pilsētās pašvaldības iestāde Komunālā pārvalde informē, ka grantēto ielu greiderēšana šobrīd nav iespējama, jo tas tikai pasliktinātu esošo situāciju. Līdz ar to piekļūšana vairākiem dzīvojamiem rajoniem ir stipri apgrūtināta.
Līdz ko laika apstākļi normalizēsies, ceļu konstrukcijas nebūs pārsātinātas ar lietus ūdeņiem, un būs iespējams veikt grantēto segumu atjaunošanas darbus, tiks organizēti grantēto segumu atjaunošana un greiderēšana, bet līdz tam iedzīvotāji tiek lūgt būt saprotošiem.
Komentāri (5)
Piemēram, Užavā, pat sausā laikā nepacenšas aizgreiderēt bedres, ja greiderē, tad noskrien tādā ātrumā, ka pēc divām dienām bedres atpakaļ vecajās vietās! :(
Tapat jau arī ir Piltenē!
vispār jau ceļi jāgreiderē kad ir sausi,slapjus ceļus greiderēt ir bezjēdzīgi,jo pēc divām dienām bedres ir atkal.
RIEBĪGAIS - Grants seguma ceļus grēderē pēc lietus ( un tikai ) , lai to būtu iespējams vispār nogrēderēt. Grēderēt sausu grants ceļu ir tas pats , kas grēderēt metāla virsmu . secinājumi ?
Ideāla greidera darbība uz ceļa ir pēc lietus,bet tikai kad vairs nav peļķu. Tātad ceļa segumam ir jābūt mitram. Prasmīgs greiderists nevis aizvelk bedres ciet , tāds darbs saucas haltūra, bet bedres ir jāizgriež līdz apakšai. Tikai tā var panākt to ka bedres neparādīsies pēc pāris dienām vecā vietā. Jā,tas prasa vairāk naudas jo ir lielāks degvielas patēriņš, tomēr tas ir labāk nekā bedrīšu (un acu) aizmālēšana.