AS ''Latvijas Dzelzceļš'' atjauno 1901.gadā būvēto Ventspils pasažieru stacijas ēku, pavēstīja uzņēmuma pārstāvis Māris Ozols.

AS ''Latvijas Dzelzceļš'' atjauno 1901.gadā būvēto Ventspils pasažieru stacijas ēku, pavēstīja uzņēmuma pārstāvis Māris Ozols.
''Ņemot vērā ēkas ievērojamo vecumu, tika veikti pamatu pastiprināšanas darbi ar nesošo guļbaļķu nomaiņu, sienu pastiprināšana ar metāla elementiem, fasādes restaurācija, jumta koka konstrukcijas pastiprināšana, jumta seguma nomaiņas darbi, ūdensvada un saimnieciskās kanalizācijas izbūve, atjaunoti ārējie un iekšējie elektrotīkli, ierīkota gāzes apkure, ierīkota vēdināšanas sistēma un zibens aizsardzība, kā arī veikts perona remonts, nomainot perona blokus un ieklājot bruģi,'' klāstīja Ozols.
Plānots, ka līdz nākamā gada vasarai LDz stacijas teritorijā pabeigs sezonāla rakstura darbus - izbūvēs lietus ūdens kanalizāciju, atjaunos zālienu un iestādīs krūmājus.
Ventspils stacijas ēka būvēta 1901.gadā Maskavas-Ventspils jaunbūvējamās tranzīta maģistrāles vajadzībām. Koka arhitektūras celtne ilgus gadus kalpojusi gan platsliežu dzelzceļa, gan mazbānīša vajadzībām - vilcienu pasažieriem, kravu nosūtītājiem un saņēmējiem.
Komentāri (6)
Vēl tikai vajadzētu arī pulksteni atjaunot!
Un iekšā krietnu bufeti,kā bija senākos laikos (skaitījās gan restorāns).
Un cenas lai pieņemamas,lai arī strādnieka cilvēkam,no darba nākot,būtu interese ieiet un iestiprināties.
Un tolks? Vilciens tāpat sen jau vairs neiet....
Nesaki ne "pieci", ka atkal kāda naudas atmazgāšanas shēma.
Ja kaut ko sakārto tas ir SUPER ! Lai viss notiek ! Man patīk,kad pilsēta ir sakopta.
Nupat taču to ēku jau remontēja
Ēka tika atjaunota no ārpruses, iekšas nebija. Visas krāsnis bija izjauktas. Tagad arī iekšpuse ir tapusi.
Prieks, ka vēl viena vēsturiska celtne ir izrauta Laika Vecim no nagiem!