Pagājušajā nedēļas nogalē Madonā notika Latvijas čempionāta rallijsprintā 4.posms, kurā piedalījās visas trīs komandas „NJ Racing” ekipāžas.
Teng Tools Rallijs Madona 2010
0Jau pierakstot trasi nācies secināt, ka rallijs būs ātrs, par ko sacīkšu laikā sportistiem arī bija iespēja pārliecināties.
Sacensību seši ātrumposmi norisinājās divās dienās, no kuriem pirmie divi tikai aizvadīti sestdienā, bet atlikušie – svētdienā.
Jau ar pirmo ātrumposmu sākās sīva cīņa 4WD+ klasē, kurā startēja Nauris Berķis/Arvis Piķis. Pirmajā un otrajā ātrumposmā uzrādot attiecīgi 3.un 4.rezultātu, Berķa/Piķa ekipāža ierindojās 4.vietā klasē. Laika starpība starp 2.un 4.rezultātu bija tikai 0,3 sekundes, kas tikai apliecina cīņas spraigumu.
Otra „NJ Racing” 4WD+ klases ekipāža Edijs Bergmanis/Kārlis Bergmanis uzrādīja 7.un 6.rezultātus pirmajos divos ātrumposmos, pirmo dienu noslēdzot 7.pozīcijā. Ar priekšpiedziņas automašīnu startējušie Jānis Berķis/Edgars Čeporjus pirmajos divos ātrumposmos uzrādīja 7.un 8.rezultātu, kas ļāva pirmo sacīkšu dienu noslēgt 8.pozīcijā savā ieskaites klasē.
Otrā diena sākās ar 13km garu ātrumposmu, kuru visai mierīgi iesāka Berķis/Piķis – 5.vieta 4WD+ klasē. Brāļiem Bergmaņiem 6.rezultāts, bet Berķim/Čeporjus 7.rezultāts klasē. Abas pēdējās ekipāžas līdz ar to kopvērtējumā pacēlās vienu pozīciju augstāk, bet Berķis/Piķis savējo saglabāja.
4.ātrumpsoms „NJ Racing” komandai izvērtās dramatisks. Ātri joprojām bija Berķis/Piķis (4.rezultāts ātrumposmā), savukārt brāļiem Bergmaņiem izstāšanās – neliela kļūda stenogrammā un avārija (tiesa, ar ne pārāk nopietnām sekām) neļāva sasniegt Madonas rallija finišu. Diemžēl, arī Berķim/Čeporjus 4.ātrumposms bija pēdējais Madonas rallijā. Nepilnu kilometru pēc komandas biedru avārijas vietas gultņa defekta dēļ Ford Fiesta palika bez kreisā aizmugurējā riteņa. Ātrumposma finišs gan tika sasniegts, tomēr sacensības turpināt vairs nebija iespējams.
5.ātrumposms nekādu skaidrību neieviesa 4WD+ ieskaites klasē – pirms pēdējā ātrumpsoma nepastrīdamas bija tikai klases līderpozīcijas (Ernstsons/Kļaviņš). Uz atlikušajām divām pjedestāla vietām pretendēja trīs ekipāžas, turklāt 2.no 4.rezultāta šķīra nepilnas sešas sekundes.
Pēdējā ātrumposmā ekipāžas saprata, ka uz vēlāku laiku vairs nav ko atlikt, ievērojami kāpinot braukšanas tempu. Kā atzina N.Berķis, iespējams, dažas trases vietas tika izbrauktas pat pārāk riskanti. Tomēr šoreiz risks attaisnojās – Berķis/Piķis Madonā izcīnīja 3.vietu, tikai par 2,2 sekundēm atpaliekot no čempionāta kopvērtējuma līderiem Mēneša/Ziediņa. Uzvaru noturēja Ernstsons/Kļaviņš.
Šī izcīnītā vieta uz goda pjedestāla apliecināja, ka Berķis/Piķis spēj būt ātri arī uz grants seguma (iepriekš uz pjedestāla ekipāža kāpa Ērgļos, kad tika aizvadīs ziemas rallijsprinta posms), savukārt aizvadītā cīņa pierādīja, ka par vietu uz pjedestāla stabili cīnīties gatavas ir vismaz sešas 4WD+ klases ekipāžas.
Rallijsprinta kalendārā šobrīd iestājies pārtraukums līdz augustam, tomēr Berķis/Piķis gatavojas startēt Rallijā Latgale, kas jūlija pirmajā pusē norisināsies Daugavpils apkārtnē.
Komentāri (0)