Ventspils slimnīcā jau četrus mēnešus pacientu tiesības uzrauga Pacientu Ombuds. Organizācijas Kurzemes reģiona biroja vadītāja IVETA ĶĒNIŅA palīdz risināt gan pacientu un mediķu savstarpējās domstarpības, gan arī izglīto pacientus par viņu tiesībām.

Kas ir Pacientu Ombuds?

– Mēs esam nevalstiska, neatkarīga organizācija, kas dibināta ar Veselības ministrijas un Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas atbalstu. Organizācija ir kā vidutājs un padomdevējs pacientu tiesību skaidrošanai. Mūsu pamatmērķis – lai katrā situācijā tiktu sasniegts pacientam iespējami labākais rezultāts.

Ko jūs darāt?

Mēs konsultējam visus veselības sektora dalībniekus – ārstus un pārējo medicīnas personālu un pacientus. Izskatām abu pušu sūdzības. Veidojot atgriezenisko saiti, informējam medicīnisko personālu par pacientu problēmām, par to, kas viņiem būtu jāuzlabo veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanā.

 

Pilnībā interviju ar Pacientu Ombuda Kurzemes biroja vadītāju Ivetu Ķēniņu lasiet piektdienas laikrakstā Ventas Balss!

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: