Latvijas mūzikas un mākslas skolu skolotāji 2., 3. un 9., 10.maijā Ventspils mūzikas vidusskolā apgūs prasmes profesionāli un pārliecinoši strādāt ar auditoriju. Kursus vadīs Ilze Dobele un Zane Daudziņa.
Televīzijas personības mācīs mūzikas un mākslas skolu skolotājus
0LNT ziņu moderatore, žurnāliste Ilze Dobele un populārā TV seriāla Ugunsgrēks aktrise, skatuves runas kursa pasniedzēja Latvijas Kultūras akadēmijā Zane Daudziņa dalīsies ar savā profesionālajā pieredzē daudzkārt pārbaudītiem paņēmieniem, kas palīdz publiskās uzstāšanās reizēs dažādās auditorijās. Nodarbībās tiks runāts par dažādiem aktuāliem ar komunikāciju saistītiem jautājumiem, kas palīdzēs pilnveidot skolotāja personību un nodrošināt labāku sapratni starp skolotājiem un audzēkņiem: tēla jēdziens un pedagoga tēls, saskarsmes posmi un barjeru pārvarēšana, mediju monitorings saskarsmes rezultāta un efekta izvērtēšanai, personīgo resursu apzināšana un izmantošana publiskajā runā.
Līdzās teorētiskajām lekcijām notiks arī praktiskās nodarbības, kurās varēs apgūt dažādus vingrinājumus balsij un ķermenim, pilnveidot individuālās prezentācijas prasmes videotreniņā.
ESF finansētā projekta kursu mērķis ir parādīt pedagogiem jaunus, neierastus ceļus sadarbībā ar audzēkņiem, inovatīvas metodes mūzikas un mākslas priekšmetu pasniegšanā un akcentēt informācijas tehnoloģiju pielietojumu mācību nodarbībās. Projekta ietvaros līdz 2012.gada 31.oktobrim vairāk nekā 2000 mūzikas un mākslas skolu skolotājiem ir iespēja bez maksas apmeklēt gandrīz 300 kursus visā Latvijā.
Līdz šim skolotājiem bijusi iespēja iepazīties ar jaunām, efektīvām metodēm mūzikas un mākslas mācīšanā (pūšaminstrumentu spēlē, akordeona spēlē, ērģeļspēlē, dejas pamatos, džeza mūzikā, kora diriģēšanā, mūzikas teorētiskajos priekšmetos, kokles spēlē, gleznošanā, kompozīcijā, veidošanā, mākslas valodas pamatos, animācijā, dizainā) profesionālajām datorprogrammām, foto un video, kā arī ar interaktīvo metožu izmantošanu mācību stundās, prezentācijas prasmēm, projektu vadību, personības radošas attīstības psiholoģiju u.c.
Komentāri (0)